dimarts, 25 de juny del 2013

"Prohibido inmiscuirte en la historia de los hombres" - Jor-El -

... Però vaja... qui fa cas dels consells dels pares??

Aquesta es una setmana atípica per la seva durada, comencem en dimarts, i això ens porta alguna que altra modificació de les nostres rutines cinèfiles.



La pel·lícula d'aquesta setmana és, sense cap mena de debat possible, Superman. El que ens queda per decidir es quin dia l'anem a veure, perquè el dijous hi ha membres insignes del grup de cinèfils que tenen impediments per poder assistir.

Hi ha dues propostes:

1- Avançar la trobada a dimecres

2- Retrassar la trobada a dissabte i aprofitar per quedar i fer un soparet comunitari juntament amb el cine

Els horaris de la peli son:

Superman (143 min) - 22:00h, 22:45h

Que opineu?

16 comentaris:

  1. Doncs jo prefereixo la proposta del Dissabte, d'aquesta manera pot venir la Is amb nosaltres i a la sessió de les 22:45 per a que ens doni temps a sopar tranquilament

    ResponElimina
  2. Gràcies a tots per tenir en compte la meva petició de tenir en compte un possible canvi de dia, us estimo! :-)
    Respecte al dia... Millor decidiu vosaltres, que sou els que m'esteu fent el favor.
    Si hi ha algú que vulgui anar dissabte a la nit, jo m'apunto encantada, és le dia que li va millor al meu estómac, que així tinc els "eventos" més repartits, jeje! (aquesta setmana ja tinc tres sopars programats, i aquest seria el 4t!!!!! Ai, quina dieta més salvatge!
    Si decidiu anar dimecres i no dissbte, també vindré.
    I si al final ho deixeu en dijous... no sóc rancuniosa ;-)

    ResponElimina
  3. Hooooooles!!!
    Faig un copy'paste d'un missatge que havia penjat aquest matí a l'entrada de la setmana passada:

    ====
    Oooookis, merci Yolanda!!

    Per cert, crec que a Gerard, Sergi i Míriam els anava millor anar aquest dimecres al cine (Superman).
    A mi em va millor dijous, però dimecres suposo que puc.

    Fins... demà!!!?!?! :), que aquesta setmana és més curtetaaaaaaaaaaaaa!!! xDD
    ===

    Bueno, si decidiu entre setmana, voto per la sessió de les 22.00h. Si és el finde, 22.45 va bé (però s'hauran de revisar horaris).

    ResponElimina
    Respostes
    1. I al Sergi, Miriam i Gerard no els aniria tambe be el dissabte?

      Elimina
    2. Doncs nusé! a veure si contesten pel foro o via wazaaaa :)

      Elimina
    3. Doncs ja em direu alguna cosa, quan contestin, que si no anem al cine demà ja tinc un altre sopar com a alternativa, jeje!

      Elimina
  4. Arrghghghmmpfflfghlldlgñgñgñgglglgl.... dissabte és l'únic dia d'aquesta setmana que no puc..... no me'n recordava :S.
    Dimecres, dijous i inclús divendres (que ja hem acabat els entrenos) m'aniria bé.
    En fi, crec que ja mig s'havia consensuat el dissabte, però Marina i jo no podrem. Suposo que hi anirem entre avui i divendres, per si algú es vol apuntar :P.

    Fins diumengeeeeeeeee!!!

    ResponElimina
  5. A veure si algú em pot confirmar que hi ha quòrum per dissabte...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yolanda, crec que sí que n'hi ha per dissabte de quorum, ahir es va mig consensuar via whatsapp. Lo que jo no recordava que aquest dissabte no puedorrr.
      Com la veuré abans... procuraré no espoilejar-vos res xDDD

      Elimina
    2. OK!
      Diumenge comentarem què ens ha semblat (i pobres dels totellinaires que encara no l'hagin vist, jeje!)
      ;-)

      Elimina
  6. O no... (2missatges perquè estic escrivint amb l'ipod i m'està fent la punyeta, sorry

    ResponElimina
  7. Hola!

    Algú ha anat al cinema el dimecres/dijous?

    Per a tots els que us interessi la convocatòria del dissabte continua en peu. Es confirmen els mateixos horaris, per tant proposo quedar a les 9 davant les taquilles del cine, per comprar les entrades (que segur seran numerades) i després anar a sopar alguna coseta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. OK a quedar a les 9, comprar les entrades i anar a sopar alguna cosa!
      Ens veiem demà a les taquilles (si no hi ha contraordre)

      Elimina
  8. No, Marina i jo hi anirem aquesta nit, que dissabte no podem!
    No podré espoilejar al foro xDDD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Diumenge la comentem!!!!!

      Elimina
    2. Jo tinc la samarreta de Superman preparada per l'ocasió :)

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....