dilluns, 19 de gener del 2009

Cine per dijous 22/01

Vinga, comencem la setmana amb bon peu, fent la proposta avui dilluns ;)
(També us he enviat el e-mail, però no el contesteu, USEU EL BLOG sisplau)

Les opcions són 2:

1) 7 Almas (d'en Will Smith) (125 min): 22.15
2) Cuestión de Honor (Eduard Norton i Collin Farrell) (127 min): 22.15

La primera, no és la típica peli que estem acostumats a anar a veure al cine, però fa molt bona pinta, i sembla que hagi de ser bastant bona. Però el Joe ja l'ha vista (......... Joe, que nos estás haciendo el salto!!).

La segona parla per si sola, amb el nom dels dos protes. Corrupció al cos de policia.

Jo, contra el que és habitual en mi, voto per 7 almas.

17 comentaris:

  1. Hey Marc, pero es por lo mismo que comentas, no es el tipo de pelis que solemos ver, por eso la fui a ver antes. De todos modos yo también incluiría en la lista " Resistencia" que es con Daniel Craig (el del 007)es a las 22:15, Aquie les dejo el enlace para que vean el trailer: http://www.defiancemovie.com

    ResponElimina
  2. Joeeeeee, no la liemos con demasiada oferta, que entonces pasa lo que pasa.... que no nos ponemos de acuerdo ni a la de tres.

    Yo la de Craig la dejaría para la semana siguiente, junta con la descartada para esta semana.

    ResponElimina
  3. Pensava que "dilluns" era massa aviat per començar amb el tema, però veig que el Marc també és un "cul inquiet" :P
    La veritat és que a mi em venia de gust la de 7 Almas... i mira que em sap ben greu saber que ha hi ha un dels "asidus" que l'ha vist...
    Més que res, perque també estic pensant en les properes, i hi ha alguna que tinc en ment que no perdonaré per res del món (i li tinc que anar fent forat)

    ResponElimina
  4. Ok Joe, no pasa nada :), aunque otro día danos un toque, puede que te lleves una sorpresa y coincidamos en una peli 'no típica de cinexcusa', como habría sido el caso de 7 Almas ;).

    Sobre aquesta peli, jo també la vull veure i la Txell quan va veure el trailer per la tele (normalment no mostra gaire interès) ràpidament va dir que li faria gràcia veure-la també...

    Així que si us sembla bé a tots (de moment a Mari, Txell i a mi ens va bé) hi podem anar dijous!

    Mari (& Co.) aquesta peli que et fa 'tilín', indica-la, que potser ens posem d'acord, hehe :)

    ResponElimina
  5. Marc que no hay ningún problema, que por uno no van a cambiar la decisión de la mayoría, no seria justo, Txell, Mary y tu, ya hacen mayoría, así que yo no la cambiaría por que alguien ya la ha visto.. por mi no hay problema, la próxima semana los acompaño..;p

    ResponElimina
  6. Una peli amb l'Eduard Norton ... ha de pintar bé!. Per jo tb trio la de 7 almas.

    gerard.

    ResponElimina
  7. Esto!! me ha dado por mirar el trailer de 7 almas y he entrado en un foro y cuentan EL FINAL !!, "cagón dena", no obstant jo vindré a veure-la aqueasta setmana.

    La setmana passada no vaig vindre perque tenia una gran migranya i sembla va estar molt bé, llastima.

    Fins demà
    Susana

    ResponElimina
  8. Hola, yo también voto por SIETE ALMAS. Nos vemos mañana, si no pasa nada.

    Besitos.

    Ma Angeles

    ResponElimina
  9. Ostras Joe!!! Tienes desdoblamiento de personalidad!!!

    De hecho tienes Multiples personalidades!!!

    :-O

    ResponElimina
  10. Al Grano peliculero.

    Veig que el tema cine aquesta setmana esta bastant decidit ja, aixi que i solament amb el desig de crear mal rotllo, jo voto per "Una familia con clase"... perque surt la Jessica Biel!!!

    ResponElimina
  11. ein? quin vent que fa... algú ha sentit res? ;)

    ResponElimina
  12. jejeje....escuche un claaassseee claaasssee como con eco.. pero no muy claro... aunque a mi me vale.jejejeje

    PD:
    Jaume esta es una prueba para ver si te sale el aviso..jejeje ya me dirás algo...

    ResponElimina
  13. Eis, avui a les 22.05 a les guixetes!
    7 Almas.

    Fins ara!

    ResponElimina
  14. Per la meva part, ho deixo "pendent de confirmació"
    Acabo d'enxampar (un altre cop!) un encostipat dels que fan història. Ara me'n vaig al llit, i no sé com estaré al vespre.
    Si estic mig bé, vindré, que jo no sé el final i tinc ganes de veure-la.
    Però ho deixo en suspens

    ResponElimina
  15. Mari és una pena que no poguessis venir, la peli va estar força bé... papelón pel Will Smith. Una mica inquietant i de les que te'n vas a dormir amb la peli al cap, pensant i donant voltes al tema.
    Si tens oportunitat, mira-la!

    ResponElimina
  16. Doncs estic força "tocada", amb aquest virus o lo que sigui... però espero poder veuere-la al cine abans que la treguin.
    M'imaginava que devia estar be.... fins i tot, no he volgut mirar el teu blog per si ja n'havies fet un dels teus "anàlisis" tan acurats (ei, que m'agraden molt i me'ls llegeixo tots!)
    Apa, me n'alegro que us agradés!

    ResponElimina
  17. hehehe, doncs encara no l'he posat al blog :P, ho volia fer divendres però no vaig tenir temps.
    De fet, ja sabràs que tampoc explico els finals de les pelis que comento :P, no vull destrossar la peli a ningú!
    Però moltes gràcies per llegir-me :D

    Doncs això, si pots ves a veure-la!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....