dilluns, 12 de gener del 2009

Friki-Proposta pel cap de setmana del 7-8 de març

Apreciats compis de blog,

Aquest divendres passat m'ha arribat una sorprenent proposta des de Madrid. La Maria Fragoso, que es veu té molt bona memoria, em recorda que tenim pendent encara de fer la visita a l'exposicio que hi ha a Madrid sobre Star Wars. Ens proposa que podriem anar a veure-la el cap de setmana del 7-8 de març i d'aquesta manera ens podria convidar al concert que fa el seu grup el dia 7. Per si us ve de gust coneixer una mica més sobre aquest grup ens deix la seva web: http://www.incorrectos.com.

La veritat es que seria un bon planillu per una escapada de cap de semana, podriem combinar oci, cultura i marxeta...

Suposo que mirant-ho amb temps podriem trobar alguna bona oferta d'AVE...

--------------------------------------------------------------

AVANÇAMENT DE LA PROPERA FRIKI-PROPOSTA:

Cap de setmana de Raquetada Popular!!! (i no em refereixo precisament a raquetes de tenis...)

:-)

5 comentaris:

  1. Doncs si no t'expliques una mica més.... a veure, jo ja saps que "amb tu, a la fi del mon" però al menys dona dates... no sigui pas que m'agafis per altres llocs del mon!

    ResponElimina
  2. I bé, respecte lo de Madrid, el "planillu" fa mooolt bona pinta!!!
    Tot i que hi ha temps per endavant, si que caldria mirar preus de tot plegat (ave o potser avió), allotjament... Jo, si no se'n va molt de la castanya el cost, M'HI APUNTARIA!!

    ResponElimina
  3. Eiiiiiii bona proposta!!!
    Jo me'n moro de ganes de veure la expo d'starwars, i si ho podem arrodonir amb un concert de la Maria, fenomenal!
    Ja ho parlaré amb la Txell i direm algo!

    Fins ara ;)

    ResponElimina
  4. Nois, ens hem de ficar les piles.
    He vist una promo de vols Girona-Madrid per 1 € (i diu que inclou taxes, impostos i càrrecs!!) Si això és veritat, llavors està bastant clar, no?
    Aquesta promoció és per reserves fetes abans del 19 de gener amb Viatges Iltrida. Hauriem de mirar quanta gent està realment interessada, i confirmar quin dia marxem (divendres nit o dissabte matí, bé haurem de preguntar els horaris dels vols que seran els que són).
    Vaaaa, comencem a moure'ns

    ResponElimina
  5. Mari, el blog es mal lloc per incitar a la gent que s'espavili... tu i jo sabem per què :P.

    De totes maneres, fins l'aeroport de Girona hi ha 2h - 2h i mitja... a part gasofa i peatges (si omplim bé els cotxes no pujarà tant).

    Reservant l'ave per internet no surt també bastant a compte? i serà més ràpid, no?

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....