divendres, 9 de gener del 2009

Les escollides per CINEXCUSA

Hola a tots.
He pensat que un bon propòsit pel 2009 seria fer un petit registre de les pelis que veiem (m'ofereixo a mantenir-ho i tot)
La meva idea és afegir un enllaç al menu de la dreta (amb el rotllo aquell de les "etiquetes", els que feu servir blogs ja m'enteneu), que podriem titular:
AND THE WINNER IS....
i tenir una única entrada on anem afegint la peli, i si voleu els assistents :)
Faig una proposta, i si us agrada, i el Joe ens ho fica allà a la dreta... endavant! (o si em dones la "clau" per accedir ho faig jo mateixa)

Apa, bons somnis, que segur que esteu tots clapats a aquestes hores!

1 comentari:

  1. Mari, a mi em sembla fenomenal :)
    (que xungo ha sigut llevar-se aquest matí, amb la plujeta que queia... aixxx)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....