dilluns, 2 de març del 2009

Cine dijuevs 5 Març

Hoooooooola gent!!!

Cartellera de la setmana:

- En el nombre del Rei (127min): 22.15 - Un pare de família corrent es converteix en guerrer quan un exèrcit de bèsties assassines, dirigit per un bruixot, saqueja el seu poble i captura la seva dona (Actors: gran quantitat de famosos, amb en Jason Statham de prota).

- Push (111 min): 22.40 - Un grup de joves descobreix que tenen poders paranormals. Una misteriosa agència clandestina els persegueix quan els utilitzen per combatre el crim.

- The Broken (88 min): 22.30 - Una jove radiòloga londinenca creu veure una dona que se li assembla sorprenentment. La paranoia s'apodera d'ella i comença a dubtar de si mateixa.

La primera d'aventures, la segona de ciència ficció i la tercera thriller, oferta per (gairebé) tots els gustos :P.
Les he indicat en el meu ordre de preferència... susceptible de ser alterat per un mòdic preu :P


Per cert, de cara a la setmana vinent, amb el vostre permís exerciré de gran dictador i proposaré única i exclusivament WATCHMEN, que l'estrenen aquest divendres 6 de Març.

12 comentaris:

  1. Holaaaa!

    Yo voto por la de Push, que la semana pasada la habíamos dejado de reserva. Pero aceptaré lo que el pueblo soberano decida ;)

    Besos!

    ResponElimina
  2. Igual que la semana pasada mi voto es por Push.

    ResponElimina
  3. Jo últimament no m'acaben de cridar gaire les pelis.... també estic esperant la de Watchmen, jejeje. Així que el meu vot d'aquesta setmana potser el ficaria per la de Broken :|

    ResponElimina
  4. A mi també m'està bé Push.

    ResponElimina
  5. Per cert, el dia 6, a part de Watchmen també s'estrena El Gran Torino, l'última del mestre Eastwood... se'ns acumula la feina :P

    ResponElimina
  6. Recuento de votos....
    Porcentaje escrutado hasta el momento: 100%
    Numero total de votos hasta el momento: 5
    Resultados preliminares
    PUSH: 4 votos que corresponde al 80%
    Broken: 1 voto que corresponde al 20%

    Si todo sigue así hoy veremos PUSH

    jejeje

    Saludos

    ResponElimina
  7. CONVOCATORIA: Push a les 22.40
    LLOC I HORA DE TROBADA: Guixetes a les 22.30 (jo com sempre arribaré a les 22.39 :S).

    ResponElimina
  8. uffff... si em dieu que no feu cap comentari de la peli perque esteu treballant i teniu molta feina... NO M'HO CREC!
    LA VERITAT ES QUE ESTEM MORTS DE SOOOON !!!!
    :P
    Aix, que dura és la vida del "noctancinèfils" :D

    ResponElimina
  9. Sóc un sónico:

    AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Estic treballant i tinc molta feina, però em prenc un descanset :)

    La peli va estar 'bé'. Entretinguda. Però se n'hagués pogut treure bastant més de suc... i moltes coses van quedar a l'aire i sense explicació.

    A banda, hi ha detalls que em mosquejen... ok, ja no parlem de superherois enfundats en trajes de lycra, sinó persones 'normals' amb certs poders/habilitats. D'acord. Doncs si és així, per què als sònics se'ls posen els ulls de gat quan criden? quina relació hi ha? i pq els mentalistes se'ls posen els ulls negres? això em sobrava (tot i que clar... dóna espectacularitat a l'asuntu).

    El detall del Sònic tatuat al braç dels sònics em va agradar (tot i que Sonic the Hedgehog és un videojoc en el que el prota - Sonic - és un puerco espin que se suposa que corre a una velocitat sònica... i no crida).

    La baralla entre kinetics va estar força ben aconseguida, i és molt espectacular com el kinètic 'professional' atura les bales. Però aquí es passen de la ratlla: se suposa que un kinètic pot controlar els objectes que l'envolten i per això els ha de veure... per tant és impossible que pari (o controli) les bales (doncs la telekinèsia no li confereix super-velocitat). I encara que en pogués aturar una, quan li venen bales de tots costats, no les podria controlar totes....... En fi, se suposa que el que fa és generar una mena de camp de força. Si quan descriuen les característiques de cada poder haguessin dit que els kinètics poden generar camps de força, colaria... però no és així, i per tant m'emprenya.

    Que els rastrejadors, olorant, vegin el futur... joder... és molt cutre veure com es passen el respall de dents pel nas. Molt cutre. De fet, se suposa que es posen guants per no 'sentir' i no atabalar-se amb tants estímuls (igual que en La Zona Morta d'Stephen King), en fi...

    El final també és molt xorres... la manera com ella acaba amb el negrata és una falta d'idees terrible.

    I com qllons apareix el xino de les ungles (el que borra les ments) just quan la xinaxunga anava a matar a la peque de les mexes? Cert que el Nick li deixa un sobre vermell... però ell no podia saber el lloc i l'hora en la que xinaxunga mataria la xiqueta.

    I una altra cosa, pq totes les portes quan es tanquen 'queden obertes'???

    La sci-fi em mola molt, i els superherois també, però m'agraden les coses ben lligades, i aquesta peli, tot i que entretinguda, deixava a l'aire masses 'cabos sueltos'.

    He dicho.

    ResponElimina
  11. A la final a la peli asistimos: Mari, Sandra, Gerard, Jaume, Jordi, Joe y Marc...

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....