dilluns, 11 de maig del 2009

Dijous 14: Siguem Trekies ;)

Hola vulcanians!

Aquesta setmana la cosa està cantada:

- Star Trek (128 min): 22.15

Jaume, podries venir havent tunejat el teu cotxe per donar-li un look 'enterprise' ;)
Per la meva banda, em posaré les orelles de punta xD

Ara en sèrio, Jaume, espero que vinguis equipat amb quelcom especial, doncs diria que ets l'únic trekie del grup :)

Apali, ens veiem dijuevs a les 22,05 a les guixetes!! i a veure si quan ens veiem ens saludem amb el típic gesto amb la mà tot dient "Saludo Vulcaniano!" (veure afoto)

27 comentaris:

  1. Si si si!!!!!

    Aquesta setmana compto les hores que falten per arribar al dijous. Si no fos perque avui es un dia molt especial degut a l'aniversari de la Mari, la setmana ja podria haver començat perfectament en dijous.

    A mes, les critiques deixen força a la pelicula, aixi que no tinc cap por d'arrastra-vos a veure un bodrio de pelicula, que ho faria igualment :-)

    Ens veiem dijous al vine!!!!

    Llarga i prospera vida a tots (fens amb la ma la salutacio vulcaniana)

    Cuadern de bitacora
    Nau estelar Enterprise (NCC 1701)
    Data estelar 11052009
    Capt. Jeims T. Kapdevill

    ResponElimina
  2. Bibliografia para los no iniciados en la secta:

    - Biografia James T. Kirk: http://es.wikipedia.org/wiki/James_T._Kirk

    - Nau estelar Enterprise: http://es.wikipedia.org/wiki/Enterprise

    - Federacio unida de planetes: http://es.wikipedia.org/wiki/Federacion_Unida_de_Planetas

    - Vulcà: http://es.wikipedia.org/wiki/Vulcano_(Star_Trek)

    - Klingon:http://es.wikipedia.org/wiki/Klingon

    Tot de la wikipedia, per a ser mes rigorosos i menys frikis... ja se que amb aquest tema es imposible no ser-ho :-D

    ResponElimina
  3. Jaaaaaaaaaaaume!!!! no esperava menys de tu!!!!
    Però et vull al cine amb una samarreta trekie o parafernàlia similar! (que segur que la tens :P)

    ResponElimina
  4. En quant tingui un moment, m'empapo una mica dels tema per ficar-me al dia (que no "al nivell" perque amb vosaltres això és totalment impossible :D )

    Jaume, Marc, si veniu trekiejats, la que us regala un Sugus soc jo. Us ho prometo ;)

    ResponElimina
  5. Home, per alguna estrena sonada (com ara aquesta), podríem organitzar una disfressa amb temps..... per Startrek no hagués estat gaire difícil: cadascú hauria de venir amb una samarreta llisa d'un color diferent i el típic escut al pit ;).

    En fi, ho deixem per alguna altra peli :), però ens pots portar sugus igualment! ;)

    ResponElimina
  6. (exceptuant la Mari i el Jaume:) SOSSOS!!!

    ResponElimina
  7. Veo que teneis buen gusto cinéfilo. Ya pensaba que no os sacaban del Señor Pecholobo. Y recordar, amigo Jeims, que esta dirigida por J.J. Abrams conocido por ser el productor de la afamada serie LOST(supongo que la conoceras).
    Salu2 cinexcusadictos.

    ResponElimina
  8. Este anonimo nos tiene intrigados con su presencia... sé valiente y muestra tu rostro!! (vaya, tu nombre :P).

    O no... ben pensat la cosa s'està posant divertida :), si es tracta d'algú de nosaltres serà entretingut descobrir de qui es tracta, però si resulta un estrany, llavors, tot i que es perd el misteri, benvingut siguis :)

    ResponElimina
  9. vaya no se les puede dejar solo ni un momento por que enseguida quieren montar fiestas de disfraces, hacen anonimos y quien sabe que mas.... jejeje este jueves nos vemos... salu2

    ResponElimina
  10. Hmmm, Joe se ha despedido igual que el anónimo... "salu2".

    Sherlock Mark indagant per desemmascarar el personatge misteriós.

    ResponElimina
  11. bé, tant de bó el desconegut sigui UNA desconeguda, així faré més amigues (eh Jaume!) i a més, tindriem més paritat, que a la resta de cinexcusadictes-noies, els hi costa una mica manifestar-se ....

    Jo també tinc moltes ganes d'anar a veure la peli... i espero que tot marxi bé i ens veiem allà per aquesta ocasió "tan especial" :(

    ResponElimina
  12. Marc... jo diria que el Joe no és.
    Motiu: el Sr./Sra. Anonimous també es va manifesta al post de pecholobo, post al qual jo "pressionava" el Joe per tal que actualitzés la llista de "The Winner"... Em penso que el Joe no s'ha acabat de llegir aquell post pq si no, ho hagués fet...

    PD. una altra vegada porto una setmana de migranyes.... espero que "la suerte me acompañe" (a no, que eso es de otra saga!) i a veure com em trobo aquesta nit :(

    ResponElimina
  13. Sobre l'anònim probablement tinguis raó Mari, però així fem caliu ;)
    Quant a la migranya... uff, investiga-ho bé... hi ha qui diu que està molt directament relacionada amb l'alimentació, altres amb l'estrès, etc. A veure si en treus l'entrallat. Els quiropràctics crec que poden alleujar-la amb els massatges.

    Buenu, tornant al dia, tornant al gran dia, ens veiem avui a les 22,05 a les guixetes de les gavarres, amb disfressa o sense, però tots a punt per a veure una gran peli!!!

    Sandra Norris is missing in action... a veure si algú la localitza!!!

    ResponElimina
  14. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  15. Apreciats coleguilles.

    Primer de tot desmentir els rumos que corren per la xarxa. No tinc cap esquijama (alies uniforme) de Startrek, de fet soc un treki molt ascetic i no tinc res a part de les pelis en DVD.

    Despres comentar que l'amic Anonimo s'ha oblidat de dir que en JJ Abrams tambe ha fet la serie de televisio Alias i ha produit la peli Monstruoso entre molts altres merits.

    Ah!!! A la serie classica d'Star Trek, quan anaven a un planeta sempre baixaven els protes i un que portava l'uniferme vermell... Automaticament se sabia que el que portava l'uniforme vermell es el que moria... Aixi que... Ja sabeu... Quan sortiu de missio no us poseu l'uniforme vermell :-)

    Un ultim comentari, Marc, em sembla genial que intentis deduir qui es Jhon Smith Anonimo, pero crec que AQUI seri mes logic que agafesis la personalitat de l'Spok mes que la de Sherlock H...

    Llarga i prospera vida

    ResponElimina
  16. En JJA també va dirigir (primer cop darrere la càmera en un film) Mission Imposible 3... no sé si és ben bé un mèrit, però aquí queda :P.

    Cert, també va dirigir Alias, sèrie en la que la prota (la Jennifer Garner, alias Elektra) es codejava amb dos personatges que també apareixen a la sèrie Herois, sèrie en la que el malo malísimo era en Sylar, qui ara interpreta l'Spok... m'he empatollat de mala manera i sense venir a cuento però és que em venia de gust :P.

    Jo em vaig trencar una dent un dia que vaig sortir a patinar amb una samarreta vermella...

    Home Jaume, és que de l'Spok en sé ben poca cosa, tret que té les orelles de punxa (pq és vulcanià) i que és un personatge tremendament lògic i racional, gens emocional... no sabia que també era el detectiu de la troop de la Enterprise (i parlant de la Enterprise, ja has vist el video de Microsiervos on la Estrella de la Mort rebenta la Enterprise??? juas juas juas).

    Ens veiem aquesta niiiiiit!!!

    ResponElimina
  17. Marc lo de "salu2" lo hice intencionalmente a ver los comentarios y siento desilusionarte, pero no, no soy el Anonimo.... que entre otras cosas ya es hora que se vaya presentando....
    Mari cuídate esas migrañas no son buena compañia...y sobre los comentarios friki-starttrekeros pos la verdad es que no me entero de a mucho...a ver si después de ver la peli ya me entero...

    ResponElimina
  18. Nota ràpida: estic millor i sí que vindré al cine :)

    ResponElimina
  19. La Wynona Ryder era la mare de l'Spok!!!

    Jaume, tu que has seguit la sèrie i altres pelis, què tal la relació entre els personatges? són els originals?

    A mi la peli em va agradar molt, però igual que amb Galàctica, em fot molt de pal agafar la sèrie vella (dic vella per no dir cutre) per posar-me al dia :P

    ResponElimina
  20. Nota curiosa, al Zachary Quinto (l'Spock de Star Trek) li van haver d'enganxar els dits amb pega per a poder fer la salutació vulcaniana :P

    ResponElimina
  21. LA CARA I LA CREU

    El Ying i el Yang, el blanc i el negre... Aixi es com em sento despres de veure la peli nova d'Star Trek.

    En linies generals la peli m'ha agradat molt i no li veig grans incongruencies en l'argument (be, em patina una mica que la nau minera del futur disposi de torpedes... es com si una tuneladora actual tingues missils antiaeris...) Els personatges els trobo ben caracteritzats i les llicencies introduides (tipus relacio amorosa Uhura/Spok) no m'han desagradat. Un detall que m'ha agradat molt es l'escena de l'exercici del Kobayashi Maru. En totes les series i pelicules d'Star Trek s'en fa referencia i de forma mes o menys velada diuen que l'unic que l'ha passat (fins l'arribada d'en Picard) es en Kirk i que a mes ho va fer fent trampes... pero mai acaben d'explicar com es... fins ara.

    Be, al gra, que es el que no m'ha agradat???? Doncs realment es la sensacio d'haver tirar pel lavabu i despres haver estirat de la cadena mes de 120 anys d'historia galactica, escrita al llarg de quatre series i deu pelicules. La Batalla de Kitomer, L'explosio de la Lluna de Praxis, totes les guerres amb els Klingons, romulans, Kardasians, Ferengi, Domini, Els Borgs, intrigues politiques infinites, personatges, naus i capitans ... Tot a la brossa!!!! Una nau romulana torna al passat i destrueix Vulca (que a la resta de pelis i series Vulca existeix) i PUM!!! Tota la linia temporal canviada. A partir d'ara voldran fer-ho tot de nou. Començar de zero... Tinc la sensacio d'haver perdut molt.

    Es com si un vell Luke Skaywalker hagues viatjat en el temps i hagues matat a Palpatine habans de ni tan sols poder ser senador...

    Llarga i prospera vida als 10.000 vulcanians que queden...

    Aix...

    ResponElimina
  22. Home Jaume, jo no he vist la sèrie ni pelis (excepte algun capítol penjat i la peli dels Borg que em vas passar) però entenc que en una sola peli de 2h no ho poden posar tot..... a més, en aquesta parlen dels inicis, no? i tot lo dels Borg era posterior, si no ho tinc mal entès.
    Quant a que s'hagin carregat el planeta... no sé què dir-te, a lo millor passen per un 'agujero de gusano' i arriben a una altra dimensió on sí que hi és :P, en fi.

    El que m'ha agradat és que inclús els secundaris han tingut el seu pes, i han convençut. Inclús el crio rus que em fotia dels nervis al principi, m'acaba caient bé ;).
    (no com a l'última de X-men: Lobezno, que presenten multitud de personatges sense cap relleu en posteriors escenes... ecs).

    A la sèrie original, l'Spok té una relació 'sentimental'? i els oficials del pont de mando són els mateixos personatges d'aquesta?

    Per cert, Gerard no podria estar en una nau d'aquestes......... masses minifaldilles....xD

    ResponElimina
  23. jejeje, com el Gerard no llegeix mai el blog, no Marc?

    A mi la peli m'ha agradat molt. Però estic encara per sota del nivell de Marc: ni sèrie, ni pelis, ni res... una mica de coneixement trekie general (moooolt general). Així que he gaudit molt d'una peli amb argument ben lligat, bons efectes especials i personantges molt guapus :)

    Ah i no ho oblidem, amb molt bona companyia!!!! RECORD DE CONVOCATÒRIA. 11, si no m'equivoco :D

    ResponElimina
  24. Buenu Mari, segurament si Gerard llegís el blog encara em ficaria més amb ell :). Si no em respon davant una provocació, no té sentit provocar-lo ;). Això funciona amb el Jaume, que és un habitual del blog, jeje.

    Jaume, és lo que tenen els viatges temporals... que s'altera el continu espai-temps modificant la realitat. Bé, de fet crec que hi ha dues escoles al respecte, una que defensa que només hi ha una realitat, i l'altra que defensa que amb cada salt es creen realitats alternatives. Si considerem aquest últim cas, quan retornes al futur, com selecciones la realitat que vols d'entre les que hi ha? Jaume, obro un tema per a que ens il·lustris amb la teva saviesa ;)

    I estic d'acord amb la Mari, és una peli completa, amb un argument ben lligat, bona dosis d'acció, i personatges carismàtics (i alguna tia bona ;))

    Home Jaume, en Nero estava en la seva nau minera quan la supernova va arrasar el seu planeta... així que és allí on viu, i ha modificat la seva nau al llarg de 25 anys (ho diuen a la peli) per a transformar-la en una estació de combat. No em sembla pas malament :).
    Per cert, en algun moment de la peli sembla com si els companys del Nero vegin el seu cap com un boig trastocat... i que acabarien posant-se en contra seu, però nop :P. Tots els romulans que queden (o quedaven, pq han rebentat la nau) són dolents?

    I Jaume, potser s'han petat el planeta Vulcà, però al final de la peli es diu que s'ha trobat un altre planeta apte per a la colonització vulcaniana.... així que preparat per una 'Nova Vulcània' ;).

    (osti quin divendres més productiu...)

    ResponElimina
  25. jejeje, si, està sent un divendres molt productiu, de veritat, a la feina, al blog... aquesta nit... :D

    A mí, això dels viatges temporals, crec que és un dels temes que més m'agraden (si no el que més!) Començant per clàssics de l'alçada de la saga "Regreso al Futuro", com qualsevol altra peli que tracti el tema, m'apassiona. La de Señales del Futuro, del N.Cage-CaritaTriste, que a alguns no va agradar... a mí quan vaig veure que tenia a veure amb el tema ja comptava els dies per que l'estrenessin. Vale, no va ser tan bona com esperàvem ;) Pero el tema, és fascinant.

    Suposo que, científicament, veig a l'home capaç de qualsevol avenç tecnològic, fins i tot de coses que semblen impossibles ara, como ara tenim assumides coses que fa unes dècades semblarien miracles... Però això dels viatges a l'espai-temps, és una altra cosa. Sé que mai ho veuré, però no sé si mai es podrà fer realitat realment... i això em decep.
    Teletransportar-se??
    Tornar al passat i veure't a tu mateix de jove?
    Canviar el destí? El TEU PROPI futur???

    ufff, no sé, potser sí. Al passat, la humanitat ni tan sols es podia imaginar que la terra no acabés en un precipici a l'horitzó, i ara tenim mil·lers de satèl·lits a l'espai creats per l'home prenent mesures i enviant missatges encara més enllà...

    :O

    ResponElimina
  26. Hola Pipol!!!

    Marc, crec que no has vist la mateixa peli que jo... O estaves tant alucinat amb els efectes especials que no estaves atent al que explicaven... Ho dieun clarament, han alterat la linia temporal. A partir d'aquest moment pot passar qualsevol cosa. Per tant els 125 anys que hi ha des de la historia que explica la peli fins l'ultim capitol de "Star Trek Voyager" es veuran modificats.

    I perque ho fan aixo???? Doncs la rao es purament comercial. Apartir d'ara poden tornar a fer pelis sense preocuparse de si quadra o no l'argument amb la historia de les pelis i series emeses fins l'any 2008... Total, han alterat la linia temporal...

    No estem parlant de filosofies de si es posible tornar enrera i matar el teu propi avi. Aqui han anat a saco. Han canviat el passat.

    Insisteixo, la peli m'ha agradat. Solament em fa recança aquest trencament amb tot el "publicat" fins ara...

    ResponElimina
  27. Bé, no sé si el Joe ha dessistit de la seva "tasca" amb la llista AND THE WINNER IS...

    Jo al menys, deixo constància que aquesta peli ha aconseguit, no només rècord en comentaris, sinò record en assistència:

    GERARD, JAUME, JOE, JORDI, MARC, MARI, MIRIAM, RAUL i (please, no m'enrecordo del nom de la xica!), SANDRA, SUVI, YOLANDA.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....