dilluns, 4 de maig del 2009

Dijous 7 de maig



Crec que no cal dir res mes :)

...

16 comentaris:

  1. De 13 pelis 3 del señor Pecholobo

    Propongo cambiar la sección AND THE WINNER IS.... por AND THE PECHOLOBO IS...

    Salu2 cinexcusadictos.

    ResponElimina
  2. Mmmm!!!!

    Un personatge misterios que deixa subtils comentaris en aquest blog.

    Cobarde!!! Descubre tu autentica personalidad!!!

    :-P

    L'horari de X-men: Pecholobo es

    22:15, 22:40, 0:30

    Per quina sessio optem? Suposo que per la primera. Per tant us sembla be quedar a les guixetes a les 22:05???

    Qui s'apunta aquesta setmana????

    ResponElimina
  3. Estic intentant desxifrar l'autor del primer comentari....... i diria que és la Suvi, però dubto ;).

    Jo síiiiii m'apunto a la sessió de les 22,15.

    I cuidadíiiiiiin, que aquest divendres estrenen Star Trek !!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Bé, doncs "confirmats" ja sóm tres(Mari, Jaume i Marc).

    El Jordi crec que també, però és un d'aquells que encara no pot entrar al blog...
    Quines coses... alguns no poden entrar, i d'altres entren "d'incògnit" :?

    ResponElimina
  5. Joe y yo nos apuntamos también, a la sesión de las 22:15. Gerard supongo que también vendrá,¿no?

    Besos!

    ResponElimina
  6. Sí, Gerard també ve. Ahir vam anar a veure el partit i li vaig comentar, així que ens veiem tots aquesta nit a les 22,05 a les guixetes!

    ResponElimina
  7. "Prefeto" :)
    Suvi havia de venir... que pràcticament anem a veure aquesta peli per ella!!!

    Però a falta de confirmació, de moment ens trobem allà a les 22:05 segurs segurs:
    MARI, JAUME, MARC, JORDI, SANDRA, JOE I GERARD

    ResponElimina
  8. El burro delante para que no se espante xDDD
    QUE NOOOOOOOOO QUE ES BROMAAAAA!!! ;), ja veig que ho has fet per ordre de confirmació :)

    ResponElimina
  9. hombreeee, Marc ha vuelto y ya está al 100% !!!!
    Efectivamente, no te creas que lo he puesto sin pensar... ya he visto que ponerme "la primens" tendría "ese" problemilla, pero lo del orden alfabético, lo dejo para mi blog :)
    Así que, un 10 Marc, al final lo he puesto por orden de confirmación ;)

    Per cert, Jaume, em deus un Sugus... PERDONO PERO NO OLVIDO, jajaja

    ResponElimina
  10. Que pesaos que sou els dos!!! Us tindrem que deixar a la Guarderia!!!

    :-P

    ResponElimina
  11. Jaume, a mi també em deus un Sugus, que jo oblido però Mari em fa recordar ;)

    ResponElimina
  12. :(
    Dos que cauen de la llista
    Porto tot el dia amb migranya i tenia l'esperança que el Pecholobo m'ho tregués... però a aquestes alçades de la nit continuo malaltona així que em quedo a casa (i el Jordi, que tampoc es troba gaire bé, doncs tampoc hi va aquesta setmana)

    En fi, Pecholobo tindrà que esperar

    ResponElimina
  13. Pos millora't Mari!!
    I de fet, no et vas perdre gran cosa... la peli és entretinguda però jo crec que no està a l'alçada del que s'esperava d'ella (n'han fet massa promoció), i només en algun moment comptat les xiques podeu disfrutar de l'anatomia 'COMPLETA' d'en Jackman... (i dic completa pq hi ha un moment en el que se li veu tot).

    Apa, a recuperar-se i estar bé per Star Trek la setmana vinent!

    ResponElimina
  14. La veritat, vaig passar una tarda i una nit super dolenta, i divendres encara estava fifty-fifty... Aix, molt MMM però he passat una setmana que no valia un duro.

    Ara ja estic recuperada quasi del tot, i preparant-me per Star Trek que ja sé que és un "Must" i per res del mon es pot deixar passar ;D

    Però no vull acabar amb X-men així. Marc, com a "comentari" sobre el prota (dic, sobre la peli) està bé... però m'agradaria sentir la opinió de les noies!! jejeje

    ResponElimina
  15. JOEEEEEEEE !!!!!!!
    - La Lista
    - X-Men
    ....
    aix, que ocupado estás en otras cosas que nos dedicas tan poquito tiempo aqui ....
    :((

    ResponElimina
  16. vale mari ya lo hago es que ando como ando...:(:( jejeje

    Ya no me acuerdo quienes fueimos al cine..... Jaume, Suvi, Sandra, Marc, Joe, Gerard, El amigo de Gerard...¡¡¡¡¡ creo que ya, no??? si falto alguno lo anotan please...

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....