dimarts, 26 de maig del 2009

Cine per dijous 28 - ressaca post Champions

Jelou pipol!

Després d'unes setmanetes on cada peli ha estat cantada, se'ns presenta una setmana en la que 'haurem' de triar.
Poso 3 opcions (que a la pràctica són dues, pq hi ha un horari que no anirà bé...):

1 - Good (92 min): 22.40.
2 - Dejame entrar (VOSE) (115 min): 22.30.
3 - La sombra del poder (127 min): 20.30

Anem per parts: Good és l'última peli del gran Vigo Mortensen (l'Aragorn per molts). Ja només per això té cert ganxo.
Déjame entrar (Let the right one in): és una peli que no ha arribat doblada, la fan només en versió original. I és la proposta més alternativa (no només per que estarà en versió original subtitulada en espanyol) que ha arribat mai a Cinexcusa. Qui llegeixi blogs de cine, sabrà que ha rebut crítiques boníssimes. La peli és de vampirus, però per lo vist amb un enfocament completament diferent al que s'ha vist fins ara.
La sombra del poder: Ja en vam parlar fa un mes o així... és una peli que pinta força bé (està aguantant en cartellera) però ara ja no la fan a la nostra sessió de les 10, sinó només a les 8.30................

Ja direu!

El meu vot, va per Déjame entrar (VOSE). Algú em donarà suport?

PS: Si dimecres el Barça guanya la champions, hi haurà festa grossa i sé d'algú que empalmarà, de manera que pel dia següent no crec que hi puguem comptar. Eh, Gerard? xDD

20 comentaris:

  1. Buenu, amb les pelis que hi havia en cartellera.... quasi quasi que puc dir que aquesta setmana per mi també estava cantada: CAP! jejejeje.

    Fora conya. Amb el que hi ha, crec que Marc ens ha fet una bona selecció.

    Tanmateix, no tinc elecció en el meu vot.
    La -3- la he vist :O
    La -2- em farà por (m'ho han explicat!!!) :O
    La -1- és la que em queda, i lo dono el meu vot ;)

    ResponElimina
  2. Esta semana se ha bajado el listón, pero viendo las tres propuestas que teneis esta semana yo os dejaria que no pasarais por alto, como bien dice Marc, La sombra del poder.Como veo que vais al Cine oscar Les Gabarres es que sois de la zona de Tarragona.Si es verdad que La Sombra del poder es a las 20:30 en este cine pero en uno no muy lejos de alli, Vila-Seca, la proyectan a las 22:30. Yo la he visto y merece la pena, os la recomiendo.

    Salu2 cinexcusadictos

    ResponElimina
  3. Què passa amb la penya?? ningú més diu res? snif snif...... almenys el Jaumet sol dir algo, però aquesta vegada ni ell :(
    Cinexcusa se'n va a pique.............

    ResponElimina
  4. Jelou pipol!!!

    Cinexcusa no s'en va a pique, solament es que aquesta setmana les propostes que ha fet el Marc no han causat gran espectacio. La vertat es que les tres pelis que proposes a mi no em diuen res.

    Aixi que faig una proposta alternativa. Faig una aposta pel cine sense pretensions i de riure facil. Del que et permet riure i despres fer una bona tertulia destripant la peli. Busco passar una estona divertida.

    La meva proposta per aquest dijous es:

    Noche en el museo 2: a les 22:15 o 22:40

    Jeims

    ResponElimina
  5. Jaume, però em vas dir que volies proposar la de "17 otra vez" ????

    ResponElimina
  6. A mi ja em sembla bé, a les 22,15, si tothom hi està d'acord amb aquesta peli...

    De tutti maneri, no s'hauria d'haver vist abans la primera part?

    ResponElimina
  7. Al menys dos sí que la hem vista :)

    ResponElimina
  8. Bueno la verdad es que viendo como estoy de trabajo hasta arriba, que hoy me iré temprano y que no me gustan las pelis de esta semana, yo no me apunto a la peli y mañana me podre quedar hasta más tarde...que la pasen bien en el cine y ya me contaran.....

    PD: y el Sr/Sra Anonimo... trata de despistarnos o es verdad que no sabe quienes somos.......

    ResponElimina
  9. Ahhhhh, el otro día Jordi nos confesó a Jaume y a mí que el "Anónimo" era él

    PEEEEERO, hoy hablando en el gimnasio le digo: "muy bueno tu mensaje, ahí, pa despistar..." y va y me dice que él ESTA SEMANA NO HA ESCRITO, Y LA SEMANA PASADA TAMPOCO!!!!

    Así que.... el misterio continua!!!! :D

    ResponElimina
  10. Foooooooooooorça Baaaaaaaaaaaarça !!!!!
    Triplet i Tricampions!!!

    Jo ja diré algo més endavant, però no confirmo assistència per avui.

    ResponElimina
  11. Hola gente!!!

    Yo esta semana no me apuntaré, viene mi hermana a pasar el finde y tengo que ir a buscarla...que el otro día me puso cara de perro por hacerla esperar 45 min. A mí lo del anónimo me suena a maniobra de despiste. Venga, va....qué locura habeis hecho para celebrar lo del Barça...confesad ;)

    ResponElimina
  12. hola,
    yo com sempre escric quan ningu deu de veure ja el bloc.

    Jo no vindré avui tampoc, ahir vaig celebrar el partit despres de vindre de BCN i avui estic feta pols.

    La llastima es que hem vaig deixar de vindre la setmana passada que debia d'estar molt bé la de "Angeles y DEmonios".

    Estem en contacte, see you

    ResponElimina
  13. estoooo, que he fet una falta ortografica fatal (yo), no m'ho tingueu en compte,això de ser quatrilingue es lo que te.

    ResponElimina
  14. Jo també estic rebentat de la festa d'ahir... així que no crec que hi vagi avui al cinema.
    En tot cas, si al final em decideixo ja trucaré al Jeims, que de moment sembla que és l'únic que no s'ha rajat :P.

    ResponElimina
  15. Ai Suvi Suvi aquestes excuses de mal pagador xDDD. Més val que no ens mirem l'ortografia pq en sortirem tots escaldats :P. La veritat és que quan em passejo pels foros ho faig amb una bena als ulls, pq em fot un mal la vista... :D

    ResponElimina
  16. EEhhh, que jo tampoc m'he rajat, i el Jordi tampoc. Així que en principi, som com a mínim tres!!!

    PD1. La peli "escollida", em sembla que és a les 22:40 "normal" i a les 22:15 en 3D. Pot ser? En aquest cas, aniriem a la de les 22:40 oi?

    PD2. Això de les faltes... no és culpa nostra :P és que un cop publicat, ho mires i dius "ondia!" però no et deixar modificar, només eliminar i home, tampoc és per tant, jejeje

    ResponElimina
  17. Soy una colla de Rajats!!! Mals amics... :-(

    ResponElimina
  18. Vale. Comentaris sobre la peli, demà, que és una mica tard!!!
    Assistents: ÁNGELES, JAUME, JORDI I MARI

    ResponElimina
  19. Buenu, al final vau ser 4... més gent que en altres ocasions.
    Val la pena la peli?

    ResponElimina
  20. Vam ser 4 "de cuerpo presente", pero que veiessim la peli: DOS (a mi precisament em va tocar enmig dels dos dormilons, jejeje).

    La peli és entretinguda. M'ha semblat millor del que esperava (és que no esperava gaire :P) i com que soc una sensiblona, fins i tot em va sortir una llagrimeta (toma confessió!!!)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....