dilluns, 1 de juny del 2009

Dijuevs 4: Millenium 1


Naaaaas!

Com que suposo que no anirem a veure la Hannah Montana, i les pelis proposades la passada setmana no van calar, per aquesta la proposta és l'adaptació al cinema de Els homes que no estimaven les dones, primer llibre de la trilogia Millenium de Stieg Larsson.

La peli dura 150 minuts, osease, 2 hores i mitja!!!

Els horaris són:
- 22,00 en català
- 22,15 en castellà

Jo m'inclino per la versió catalana per tres motius:
1) M'he llegit el llibre en català
2) Comença abans... i per tant acabarà una mica abans.
3) Promovem una mica el cinema en català... que no hi anem mai!!



Si algú té alguna altra proposta, que parli ara o calli per sempre!

24 comentaris:

  1. Doncs saps qué... jo no m'he llegit el llibre (encara) però no només sabia que proposaries aquesta, sino que a més, em sembla bé. Fins i tot estic d'acord en lo d'anar a veure la versió catalana :O

    ResponElimina
  2. Otra semana mas les acompaño en su blog.Me han hablado de la trilogia pero no he leido ninguna parte.Este thriller tiene una pinta muy buena, con sus pequeños toques de terror, tiene que ser una peli entretenida. Buena elección para esta semana.
    Salu2 cinexcusadictos.

    ResponElimina
  3. Terror??!!!! Se ve que el Sr. Anónimo se ha mirado más que yo de qué va la peli!!!!

    Ai, que patiré!!!

    ResponElimina
  4. No, no és en absolut de terror!.
    Però això no vol dir que en algun moment puntual no hi hagi alguna escena una mica... heavy :P

    ResponElimina
  5. Estimado/a Sr/a Anónimo/a:

    A ver si te animas a venir algún día con nosotros al cine!
    Vinga, que t'ho passaràs bé! Pel que escrius sembla que tinguis ja un cert criteri, així que seràs benvingut (si no és que ens estàs fotent el pèl, i ja et coneixem ;)).

    Fins dijous a tots!

    ResponElimina
  6. 6 missatges!? Marc, només entre tu, jo, i l'Anònim, ja podem mantenir viu el blog, jajajaja.
    A veure si la resta també diu alguna cosa!

    ResponElimina
  7. Mari, som com Juan Palomo ;)

    ResponElimina
  8. Amics bloggerus,

    Primer de tot em sumo a la invitacio del marc. Anonimo, animate y vente con nosotros al cine!

    Segon tema, a mi l'eleccio de pelicula em sembla bona. Jo tambe tinc el llibre (m'el van regalar del dia del meu cumple, recordeu?), tot i que encara no l'he començat a llegir, el tinc en català, per tant fins i tot em sembla adequat anar a veure-la en catala (d'aquesta manera, quan llegexi el llibre no em despistare tant).

    Per tant, fixem l'hora ja? a les 21:59:44????

    ;-)

    Vins aviat!!!

    ResponElimina
  9. Jaume, ets un borratxo......

    ResponElimina
  10. Una acusació com aquesta queda sense cap comentari ni defensa? nomelopuedocreé!!

    ResponElimina
  11. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  12. Chic@s este jueves tampoco los acompañare.. que vaya bien...chiao..

    ResponElimina
  13. Bé, la cosa sembla que estigui una mica paradeta....
    Però al menys, confirmats, som 3 oi? (MARC, JAUME i JO).
    Llavors, aquests, i si surt algun espontani... ens veiem ABANS de les 22h. a les Gavarres ;)

    ResponElimina
  14. Gerard tb vindrà!

    Sergi, Míriam, de tant en tant podríeu donar senyals de vida!!!

    ResponElimina
  15. A veure...

    Per aclamacio popular (del Marc) entro en el blog "para meter cizaña".

    Señor Marc! Espero explicacions per a tamaña ofensa. Que vol dir que soc un borratxo??? Jo solament bec si em paguen per fer-ho. Exigeixo una retractacio publica.

    Si no... al amaneser detras de la iglesia. Yo elijo las armas.

    ;-)

    ens veiem al cine!!!!

    Jeims, hip!

    ResponElimina
  16. Tu rellegeix els teus missatges d'aquest fil (que no són gaires), i em dius si tinc raó o no....... mai acuso de forma infundada....

    NINGÚ MÉS HO HA VIST??? si que sou poc observadors -.-

    ResponElimina
  17. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  18. Ja ja ja!!!!

    Ara si ho he vist

    :-P

    Vins aviat!!!

    ResponElimina
  19. veus veus? (o hauria de dir: beus beus? xD).

    Per cert, avui a les 9.50 - 9.55 a les guixetes!!!

    ResponElimina
  20. Vale, no va ser de por (Sr. Anónimo... lo de los toques de terror no sé yo, revise sus fuentes, jejeje)

    Em va agradar molt la peli, i l'explicació complementària del Marc, l'únic dels 4 que s'ha llegit el llibre.

    Assistents: GERARD, JAUME, MARC I MARI

    ResponElimina
  21. Si, la peli va estar força bé!
    Com sempre que s'adapta una novela, queden coses en el tintero (a part de que cadascú en fa la seva interpretació personal...), però a grans trets és bastant fidel al llibre.
    Només hi ha un parell de coses que jo hagués inclòs, però clar, si la peli ja dura 2h30 llavors s'allargaria més... :P
    bon finde!

    ResponElimina
  22. Crec que el no haber llegit la novela en aquesta ocasio ha sigut un avantatge en el meu cas. Anava al cine sense cap idea prefixada i desconeixent totalment l'argument.

    Aixo m'ha permés gaudir de la peli i de la historia sense trobar a faltar res i sense aquella extranya sensacio que et queda
    quan el pe

    ResponElimina
  23. Ops! He tingut problemes tecnics...

    Deia que no tens aquella extraña sensacio quan el personatge no acaba de quadrar amb el que t'imagines quan llegeixes el llibre.

    Resumint, la historia que explica em sembla molt solida, original i molt ben explicada, amb uns paissatges espectaculars. Nacisme, corrupcio, abusos sexuals, societats molt tradicionals... Un cóctel explosiu!!! Ah! i... Molts trens!

    :-)

    ResponElimina
  24. Has d'acabar dient 'molts trens' ?!?!?! Malaaalt!!! xD

    Apa, espero que la caminada hagi anat bé!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....