dilluns, 9 d’agost del 2010

Allau de novetats

2965f.jpg
Aquesta setmana per alguns és realment dura... tornada a la realitat, contundent i sense compassió. Afortunadament la cartellera de cinema ha millorat i molt respecte les darreres setmanes :)

El més destacat que tenim ara és:
- Repo Man (114 min): 22,40
- Origen (Inception pels que fa temps que revisem els blogs) (148 min): 22.00 (també a les 22.40 però tenint en compte que dura 2h i mitja la descartem, no?).
- Toy Story 3 (103 min): 22.30
- Toy story 3 3D (103 min): 22.45

A votar s'ha dit :)


15 comentaris:

  1. La que més em motiva és INCEPTION (Origen) però donat que és una estrena prefereixo deixar-la per la setmana vinent i aquest dijous veure Toy Story 3.

    Particularment prefereixo veure Toy Story en 2D, que a més la fan una mica abans.

    Apa, ja direu la vostra :D

    ResponElimina
  2. Me parece acertado tu razonamiento, Marc
    Asi que mi voto tambien para TS3 en 2d.
    Un saludo

    ResponElimina
  3. Tengo muchas ganas de ver Origen, pero postponer algo tan esperado hará que lo disfrutemos mucho más.
    Así que mi voto también va para TS3 (2D), que si no se nos pasará de la cartelera.

    Marc, ànims!!! compta que alguns ni tan sols poden queixar-se de "tornar" a la feina. Ara, jo ja començo a pensar que només em queden 20 dies de vacances i ho veig com un compte enrere :O

    ResponElimina
  4. Guai :), sembla que de moment hi ha força quorum! al mateix dilluns ja s'ha perfilat força el tema :D.
    Ara només falta que entri el Jaume a crear zizaña xD, però com darrerament els seus comentaris es fan esperar a dijous, ja poc hi tindrà a dir :D. Aviat haurem de posar "com tampoc ho llegirà" xDDDDD

    ResponElimina
  5. Ep!!!!
    Que els vostres comentaris poc motivadors no m'inspirin a l'hora d'escriure el blog no vol dir que no el llegeixi...

    Piltrafilles.

    Respecte a quina peli veure i quina no, em semblen molt be tots els arguments que exposeu. Per tant el meu vot tambe va per Toy Story 3

    Ara solament fa falta que no canvieu el dia del cine...

    ResponElimina
  6. No són els nostres comentaris que t'han d'inspirar (seguint aquesta regla, qui l'inspira al primer que escriu? ;)), sinó que el sol fet de pensar que dijous hi ha cine ja ha d'aportar la motivació suficient per escriure (en el teu cas alguna bajanada xD).

    Lol, me n'alegro que en dimarts ja hagis xerrat :)

    ResponElimina
  7. jejejeje com esteu

    ah, per cert, jo també espero que no hi hagi canvi de dia... perque jo només hi puc anar a partir de dijous aquesta setmana.

    ResponElimina
  8. ....xic@s Kaixo....esta semana estoy de tarde y la peli de dibujos no me motiva lo suficiente para ir al cine....que lo paseis muy biennnnn.....tengo muchas ganas de ver la de Origen.....;D
    Un besote para tod@s
    Maite

    ResponElimina
  9. anar al cine amb vosaltres és una addicció

    quines ganes tinc de que arribi el dijous !!!

    ResponElimina
  10. :D, doncs el dijuevs ja és aquí!
    22.20 a les taquilles!!!
    fins araaaaaaaa!

    ResponElimina
  11. Mensaje resibido, sinco sobre sinco.

    :-)

    Adicte num. 2

    ResponElimina
  12. Uf! Si continuara diluviant com ho fa ara em sembla que em tindre que donar de baixa de la sessio d'avui... Practicament no es pot sortir del Xalet i els carrers estan inundats...

    ResponElimina
  13. Buenu, doncs es veu que "adictes" ADICTES hem sigut Paco, Gerard, Sergi i jo (i l'amic d'ells que no sé el nom)

    He engegat el pc només per dir que si les crítiques parlaven bé de la peli... doncs no s'equivocaven!!

    M'ha agrdat molt. I he plorat dos cops!!
    I les escenes finals, amb els crèdits, també molt bé, especialment amb la cançó 'You've got a friend in me' "versió especial". GENIAL!

    ResponElimina
  14. Pos jo la vull veure sí o sí aquesta.
    Ahir vaig arribar moll com un poll a casa... i em va fer yuyu (i mandra després de la dutxeta calentona) sortir de nou :S.

    Bueno, com la feina s'acumula (ja han degut estrenar Expendables), la de Toy Story si puc l'aniré a veure algun dia... i sinó DivX :S

    Me n'alegro molt que us agradés :), Toy Story fou la que va obrir la llauna, i tinc un record molt bo d'ella ;)

    ResponElimina
  15. Marc! Avisa quan hi vagis que si puc també m'apuntaré, que tinc ganes de veure-la

    :-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....