dilluns, 16 d’agost del 2010

St. Magí

Hola gent!!!

AQUESTA SETMANA SÓN LES FESTES DE SANT MAGÍ A TARRAGONA!!!!!!!!!!!
Us adjunto el link al programa:
http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.tarragona.cat%2Flajuntament%2Fconselleries%2Ffestes-i-joventut%2Ffitxers%2Ffitxers%2Fdossier-sant-magi10&ei=z95oTJi2EMn74Ab2z4GZBA&usg=AFQjCNFFwFJPTmBhg0jdH4ZkIsOmZAfk9w&sig2=tRNxQBkRN31zQWOd5tatZw

Mirant una mica el programa, a partir de dimarts cada dia fan coses interessants........... així que una opció seria anar al cine AVUI dilluns o DEMÀ dimarts!!!
Ara enviaré e-milius donat el possible canvi de data.

En tot cas, la cartellera és:

Killers (Comèdia) (101 min): 22.30
Los Mercenarios (Expendables) (102 min): 22.00 i 22.40
Origen (Inception) (148 min): 22.00 i 22.40

S'havia dit de veure Inception aquesta setmana, però no havíem tingut en compte les festes.......
Jo aniria al cine si hi ho canviéssim a avui dilluns o demà dimarts (ve Miqui Puig).

Ja direu!

--
marc

27 comentaris:

  1. Jelou!
    Jo puc tant avui com demà (per fi!), però si a algú vol anar a la dj session del M. Puig, que pensi que ès demà. Pel que fa a pelis, tant Inception com The Expendables (Mercenarios, però em sembla més divertit en anglès ;-) , em van bé.

    ResponElimina
  2. Bones em presento per la gent que no em coneix, soc el Gimm (Xavi Gimeno) un amic de voley del Marc, a mi em sembla bé avui, sense anim d'intruisió ;) jo em decanto per Inception, gracies i salut a tots,

    ResponElimina
  3. Eiiii!!!

    Jo avui (dilluns) m'he compromés a anar a sopar a casa de la Suvi i ajudar-la en uns temes de feina per tant a mi m'aniria millor quedar demà dimarts.

    Respecte a la peli a triar, jo tambe em decanto per Origen

    ResponElimina
  4. Pos si us va bé a la majoria, podem anar-hi dimarts a la sessió de les 22.00h (i no veiem/escoltem en Miqui Puig).

    Què hi dieu la resta?

    ResponElimina
  5. mmm per mi si, no problem. Ja confirmareu.

    salut

    ResponElimina
  6. Sobre la peli ya estaba decidido de antemano asi que no la lies Marc :p
    Por mi tambien mejor mañana ;-)
    Creo que soportaré no ver a Miki "sencillo" Puig ;D

    ResponElimina
  7. Eeeeh, que ja sé que aquesta setmana tocava Inception xD
    Només és que per no 'dictar' sempre poso un parell d'alternatives (i així anar fent boca per les setmanes següents :D)

    ResponElimina
  8. A mi també em va bé dimarts. Així que fins demà!!!!
    pd. Inception, of course ;-)

    ResponElimina
  9. A ver si lo tengo claro: Inception mañana a las 22:00, ok?

    ResponElimina
  10. claro clarísimo :-)

    ResponElimina
  11. .....me gustaaaaaaaaaaa.....alli nos veremos mañana a las 22:00....

    Saludotesssss
    Maite

    ResponElimina
  12. estoooo, yo no se si podré venir, mañana vo a navegar y nunca se sabe cuando se llega a puerto.
    Pero si llego a tierra a las 22:00, vendré.

    Suvi (navegante sin papeles)

    ResponElimina
  13. Suuuuuuvi, si arribes a terra a les 22.00, casi que no vindràs amb nosaltres ;)
    A no ser que el barco et deixi davant les guixetes... i hauria de ploure molt xD

    ResponElimina
  14. jajajaja, però si plou tant com per a que arribi el barco, llavors més d'un es tornarà a "rajar" :p

    ResponElimina
  15. Aaaghh, he notat com una punxada a l'esquena... ai ai ai xD
    Touché Mari xDDD

    ResponElimina
  16. Ualaaaa!!!!

    Mari, eso ha sido un torpedo por debajo de la linea de flotacion...

    Glu glu glu...

    ResponElimina
  17. Ei, marinerita suvi & company! El cine es a les 22:00, pero la trobada, com sempre 10 minuts abans, no?
    Es que tanto decir las 22:00, al final una se lia, que estoy desentrenada :-)

    ResponElimina
  18. Sí, sí, a les 21:50 passem llista ;-)

    ResponElimina
  19. La Sandra li ha confirmat a algú que ve???
    pq no ha dit res aquí ni al e-mail... suposo que se n'haurà enterat :S

    Saaaaaaaaaandraaaaaaa di algoooooooooo!!!!

    ResponElimina
  20. Sandra nos dijo a nosotros que no vendria :(

    ResponElimina
  21. Sip, a mi tambe m'ho va dir... De fet em sembla que aquesta setmana comença a treballar matins i tardes.

    Ens veiem avui a les 21:59!!!

    ResponElimina
  22. Pos que guai :(
    Això de la vinya és esclau..... avui la Marina també està tot el dia fora :/, ha degut marxar de casa a les 5 o 6 del matí i tornarà al vespre, o sigui que tampoc vindrà.

    ResponElimina
  23. Lo siento, yo me caigo de la convocatoria, pasadlo muy bieeeeen ;) Y a mojarse, ¿eh? que nadie se escaquee!!!

    Besotes!

    ResponElimina
  24. Graaaaaaaan peli la d'ahir!!! La vaig disfrutar molt!!!

    Per cert, "el de l'ascensor" (en Joseph Gordon Levitt) ja vaig dir que era pastat al Heath Ledger (el Jocker del darrer batman). Doncs no només ho dic jo... es veu que en Nolan, qui ha de dirigir novament Batman 3, està pensant en ell per donar de nou vida al Jocker.
    Al link a continuació, una afoto on s'observa la gran semblança entre els dos actors:

    http://thedarkknightoftomorrow.blogspot.com/2009/09/opinion-personal-sera-joseph-gordon.html

    De fet, si googlegeu una mica per imatges...
    http://www.google.com/images?hl=ca&q=resemblance%20joseph%20gordon%20levitt%20heath%20ledger&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1115&bih=416

    siau!

    ResponElimina
  25. doncs si que s'asemblen, sí, tenies raó

    ResponElimina
  26. Oju Spoilers!!

    Com ja he dit, la peli em va agradar molt, però a mida que la veia anava pensant que arribaria un moment en que els personatges ja no saben en quin nivell de somni estan... i (excepte en el cas de la Mal, vaja de la seva projecció) això no es dóna... potser només al darrer instant del film quan la baldufa sembla que trenqui el gir :/.
    Pos això, només dir que m'havia imaginat que arribaria un moment on dubtarien d'on són, de si tot és real o somni. I no ha estat així. En tot moment saben exactament on són.

    I com a reflexió: si en somnis dins de somnis poden transcórrer anys, llavors quan aquesta persona es desperta, hauria de ser molt vella (potser no físicament)... i potser no hauria de recordar bé el seu passat "real" més recent, no?

    ResponElimina
  27. Vaya, voy a tener que ir a verla el sábado!!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....