dimarts, 3 d’agost del 2010

cine de vacances

2978f.jpg
Holaaaa!!!
Porto dues setmanes sense posar els peus al cine i en tinc monooooooooooooooo!!!

A veure, abans de proposar cap peli, dos comentaris:
1) Gerard m'ha dit que dijous no podrà venir i que a veure com ho teniu per dimecres.
2) Jo tinc la setmana liada....... tinc mons cosins i nebots instalats a casa meva, fins mitjans de la setmana vinent. Hem de fer coses amb els nens (port aventura, aquopolis... i jo només tinc aquesta setmana). Resumint, que quedeu vosaltres i si puc m'hi apuntaré!!!!

Primer mireu si us va bé canviar-ho a dimecres o deixar-ho com sempre per dijous.

La oferta setmanal (per ordre de la web):

- Splice (104 min): 22.40
- El Equipo A (121 min): 22.00 i 22.30
- Pesadilla en Elm Street (95 min): 22.40
- Toy Story 3D (103 min): 22.15 i 22.45
- Toy Story: 22.30

Ja direu!

10 comentaris:

  1. Bueno, dir que segueixo tenint ganes de veure Toy Story 3 el equipo A (sobretot aquesta), però no puc confirmar que vingui aquesta setmana... tot i que procuraré per tots els mitjans fer-ho.

    fins araaaaaaaaaa!!!

    ResponElimina
  2. Eiiiiiii!!!!!

    Quin ambientasu que hi ha en el blog aquesta setmana. No dono a bast de llegir tantes entrades... Uf!!! ;-)

    Primer de tot les notificacions. Acabo de parlar amb la Sandri i em comenta que per anar a treballar al celler s'en va a dormir a les deu de la nit per aixecar-se a les 6 del mati, per tant durant unes setmanes no creu que tingui forces per venir amb nosaltres al cine :-(

    Respecte a pelis, totes les que son de por les descarto directament de la meva llista, es a dir Splice i Pesadilla.

    Les altres dues m'estan genial. Primer una i despres l'altra :-)

    Respecte a canviar a dimecres, be, per mi no hi ha cap inconvenient.

    ResponElimina
  3. Hola a "tots"
    jo mirava cada dia el blog, a veure quan ens ficava l'entrada Marc, que ara que ja està aquí no podia descuidar els seus bons costums :p

    A mi em va bé qualsevol dia. Avui dimecres fins i tot millor i tot... Així que si voleu, anem avui ;-)

    Pel que fa a la peli, jo vull veure la del Equipo A i la de Toy Story, com diu el Jaume, primer una i després l'altra...

    Per tant si us sembla, podem començar per l'Equipo A, i quedar avui a les 22:20 a taquilles.

    Què dieu?

    ResponElimina
  4. Pd. El Equipo A, a les 22:30, la fan a la sala 16 ;-)

    ResponElimina
  5. Gerard i Jo (Sergi) venim ;-)

    ResponElimina
  6. Em sap molt de greu, pero m'es impossible quedar avui per anar al cine, tinc compromisos familiars.

    ResponElimina
  7. Crec que tambe podre venir! Mirare de parlar amb Marina a veure com ho te ella. Fins ara!!!

    ResponElimina
  8. Ooops Jaume hem creuat missatges. Pos com volgueu, pero sembla que aquesta setmana no hi ha cap dia que ens vagi be a tots...

    ResponElimina
  9. Bé, tot i que et trobarem moltíssims a faltar, Jaume, sembla que per avui tenim més quòrum que per demà...
    Així doncs, quedem aquesta nit, oi?

    ResponElimina
  10. Aixo... Suposo que ningu estarà interessat en anar al cine demà dijous?

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....