dilluns, 7 de febrer del 2011

Allau d'estrenes: Fighter-Trampa-127-Enredados...

Setmana nova i cartellera nova!
I aquesta setmana presenta forces novetats.

3278f.jpg

The Fighter (115 min): 22.40
La Trampa del mal (82): 22.40
127 horas (96 min): 22.40
Enredados 3D (100 min): 22.30 (en NO-3D no la fan per la nit)
COMO SABES SI...? (116 min): 22:30
Biutiful (150 min): 22.15
Pa negre (108 min): 22.30

Morning Glory ja no la fan en sessió nocturna.
Breu info sobre les presentades:
- The Fighter: peli sobre el món de la boxa, amb en Christian Bale (nominat a l'Oscar) i en Mark Whalberg.
- La trampa del mal: la nova peli 'apadrinada' per en Shyamalan
- 127 horas: la nova d'en Danny Boyle (el de Transpotting, Slumdog Millionaire...) basada en fets reals: excursionista amb 'publemes' a la muntanya.
- Enredados: animació sobre la història de Rapunzel i la seva llarga cabellera :)

Propostes per tots els gustos :P
Com sempre, afegiu-ne qualsevol altra que desitgeu a la llista!

Ja direu!

19 comentaris:

  1. Yo voto por The Fighter. La de Enredados la he visto este sábado y está genial, os la recomiendo...es superdivertida.

    Besos.

    ResponElimina
  2. Mare meva quina cartellera!!!!

    Aquest cop participo aviadet perquè no veig la cosa gaire clara:

    - The fighter: Eeeeeeecs!!!! Es de boxa
    - La trama del mal: de por que te cagas. Descartada
    - 127 horas: no m'interesa veure a un pavo com s'arranca ell mateix el seu propi braç amb una navalla suïssa
    - Enredados: siiiiiii !!! Però la Sandri ja l'ha vist...

    Per tant la meva proposta es:

    COMO SABES SI...? a les 22:30
    (per a mes info sobre la peli aquesta teniu l'enllaç a la dreta des de fa dues setmanes)

    ResponElimina
  3. Holes!

    Jo encara no puc confirmar assistència per dijuevs......... el dijous tenim un aniversari (i no és el meu). Ja veurem què faig...

    Així que de moment m'abstinc.
    fins ara!

    ResponElimina
  4. Molt "allau" però poc del gust general, pel que intueixo.

    Jo afegeixo a la llista "BIUTIFUL" (22:15h):
    - Nominada als Oscars
    - La fan a sala gran (sala 14)
    - i en versió DIGITAL (ho sigui, qualitat de la bona, i de la que es nota de devò)

    En plan comèdia (espanyola :p) també m'atriviria a afegir la de PRIMOS, però no sé qué tal està.

    El meu vot estarà, suposo, entre Biutiful i la que diu el Jaume de Como Sabes Si, però encara no me he acabat de decidir :p

    ResponElimina
  5. Hola, yo tengo muy claro las que NO pienso ir a ver ni por todo el oro del mundo ( y son tres! por lo menos!), pero no tengo una preferencia clara sobre las que no me importaría ver, así que...
    ... , de momento tambien me abstengo, y cuando la cosa este mas clara, si acaso os digo si entre las favoritas prefiero alguna.

    ResponElimina
  6. Rectifico!
    Añado una a la lista: "Pa negre", y la voto.
    (es que me acabo de mirar la cartelera!)
    ...a no ser que ya la hayáis visto?

    ResponElimina
  7. Pa Negre la vaig proposar unes quantes vegades quan la van portar al cinema ara farà uns mesos, però no va quallar gaire a Cinexcusa (pesar de la bona crítica que tenia).

    Poseu-nos-ho fàcil :s, si afegiu pelis, indiqueu hora/duració :)

    ResponElimina
  8. Sorry!
    -Pa negre. Versió catalana. (108 minuts), a les 22:30
    ;-)
    ...potser ara tindrà mes èxit, Marc, que te un munt de premis i nominacions, es veritat!

    ResponElimina
  9. jaja, bueno Yolanda... fa hores que ho he afegit a la llista :P
    (em referia a indicar-ho al moment de la proposta, hehehe)

    ResponElimina
  10. Confirmo que no vindré dijuevs.
    Ens veiem el dissabte :)

    ResponElimina
  11. Marc, ok, rebut. Ens veiem a l'animarcsari :)
    Nit de dijous:
    JAUME: Como sabes si...? (116 min): 22:30
    MARI: Biutiful (150 min): 22.15
    YOLANDA: a negre (108 min): 22.30

    M'he descuidat algun vot?

    ResponElimina
  12. Em sap molt de greu, pero aquesta setmana no podré venir al cinema, aixi que no compteu amb el meu vot...

    Ja m'explicareu que tal...

    ResponElimina
  13. Ostras, Mari!
    Y yo os iba a decir que decidierais vosotros!
    Es que tengo un problema serio con Biutiful :( y tampoco me importa mucho ir a ver PA Negre, que tengo mucho trabajo y me ira bien dormís mas...
    Aunque sirva de precedente, ¿y si lo dejamos correr?

    ResponElimina
  14. .....mañana empiezo a currar después de unos dias de vacaciones que me debian.....yo tampoco puedo ir mañana salgo a las diez de la noche y el viernes madrugo que he quedado para hacer deporte muy pronto con unos compis del curro....pero nos vemos el sábado para cenar todos juntos....acordaros que no me podré escapar del trabajo antes de las nueve y media llegaré un poco justa de tiempo.....Mari ten tu télefono abierto por si me pierdoooooooo.....
    Un abrazote para todossssss....

    ResponElimina
  15. ...doncs jo he passat les ultimes 24 hores super xunga, entre marejos, cervicals, lumbàlgia i, avui, a sobre, una mena de gastroenteritis que ni us explico el dia que porto, i el mal de panxa i les ganes de vomitar que tinc.

    No crec que demà estigui en condicions d'anar al cine encara, així que sentint-ho molt, tampoc cal comptar amb el meu vot.

    Pel dissabtes espero estar molt millor :)
    Maite, estaré atenta al móvil ;-)

    ResponElimina
  16. Millora't, Guapa!
    Ens veiem dissabte!
    Yolanda

    ResponElimina
  17. Ufff com està el pati ;)
    Setmana fatídica (cinèfilament parlant :S).
    Doncs a recuperar-se tots, a fer bondat, per estar bé pel finde i al cine la setmana vinent :)
    siau!

    ResponElimina
  18. Bueno, pues ya nos vemos el sábado. Que se mejoren los convalecientes!!!

    Un beso!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....