dimarts, 15 de febrer del 2011

Oscars a tutiplen

3297f.jpg

Booooooones!!!!

Hi ha un munt de pelis en cartellera, moltes les han tornat a posar pq tenen nominacions als Oscars... així que alguns horaris són bastant intempestius. Només posaré les que són sessions nocturnes.
També hi ha alguna estrena interessant per aquesta setmana. La cartellera està així:

- Valor de Ley (108 min): 22.40 - El nou western dels Coen, amb tropocentes nominacions (amb en Bridges, en Damon i en Brolin).
- Sed de Venganza (95 min): 22.40 - Nova peli del 'Rey Escorpión', The Rock... (jo diria que serà un trunyu com un punyu)
- El Santuario (105 min): 22.15 (normal) / 22.40 (3D)
- The Fighter (115 min): 22.30
- 127 horas (96 min): 22.40
- Enredados (100 min): 22.40 (3D) / Sense 3D ja només la fan en sessions de tarda...

Ja direu!

PD: Com sempre, si voleu incloure una nova proposta, envieu comentari amb peli + hora (i si voleu, incloeu també la duració).

20 comentaris:

  1. Jo vull veure The Fighter, però em penso que em quedaré sol amb aquesta... així que ja l'aniré a veure pel meu compte.

    Voto doncs per Valor de Ley.

    ResponElimina
  2. Com el Marc deu intuir, el meu vot per aquesta setmana es, com no!, Valor de Ley :)
    Les paraules western+Coen combinades prometen moltíssim, independentment de les nominacions, dels peazo actors que surten, de les bones critiques, de que es tracti d'un clàssic revisat i millorat (segon diuen)...
    Pues eso!

    ResponElimina
  3. En una entrevista amb els Coen, ells insisteixen en el fet que no es tracta d'una revisió/remake del clàssic (de la peli antiga), sinó d'una nova interpretació del mateix llibre en el qual es va basar la peli clàssica.

    fins dijuevs!

    ResponElimina
  4. ......mi voto es para El Santuario en 3D a las 22:40....;D

    ResponElimina
  5. Tens toota la raó, Marc, gracies per la precisio!
    Jo també vaig llegir una entrevista on es deia això mateix...
    :)

    ResponElimina
  6. Buenas!

    Marc, también quiero ver la de The Figther, ya la voté la semana pasa

    ResponElimina
  7. Hola!!!

    Jo dubto entre Valor de Ley i Santuario. Tinc ganes de veure les dues pelis.

    Pero per algun lloc s'ha de començar! Aixi que em decanto per Valor de Ley :-)

    ResponElimina
  8. Me apunto las 4 primeras para DD :p
    Un saludo

    ResponElimina
  9. -Valor de Ley: Marc, Yolanda, Jaume. 3.
    -theFighter: Sandra.1.
    -Santuario: Maite. 1.
    (creo que faltan votos: Mari? Marina? Gerard? Alguien mas? Pako, se te echará de menos!)

    ResponElimina
  10. Per ser honestos, tot i que també tinc ganes de veure Valor de Ley jo realment volia veure The Fighter.

    La primera opció de Marina és Valor de Ley.

    Paco, no entenc el teu missatge. Vol dir que no vols veure al cine les 4 primeres? o que no pots venir? (pq imagino que DD vol dir Descarga Directa, no? xD)

    En tot cas, la cosa està així:
    -Valor de Ley: Marina, Yolanda, Jaume. 3.
    -theFighter: Sandra, Marc. 2.
    -Santuario: Maite. 1.

    A veure què hi diu la resta.
    Maaaaaaaaaaaari!!!! que tu sempre dius algo, i estem a dijous i encara no has dit res!!!

    ResponElimina
  11. ieeeeeeeep, t'he sentit Marc!! XD

    Doncs els feisbuckeros ja sabreu que fins abans d'ahir no em vaig començar a recuperar del sopar de l'aniMarcsari.... dic, de la gastroenteritis :p

    No m'havia manifestat perque no sabia com estaria... i tot i que per fi ja em trobo bé, porto dos dies de feina (acumuluada), d'estres i de poc descans real, així que prefereixo fer bondat i no venir al cinema :((

    Hi havia una peli que SI volia veure, però no us diré quina, i mantinc l'esperança que vegeu una altra i "la meva" quedi per la setmana vinent :)

    Apa, petonets i que ho passeu bé!!
    Abrigue-vos, que està el temps molt raru

    ResponElimina
  12. Bueno Mari, me n'alegro que ja estiguis OK xD
    Cuida't, acaba de fer bondat i recupera't al 100%.
    Fins ara!!

    PD: a peli-passada, ja ens diràs la peli que volies veure :P, a veure si no te la aixafem :S

    ResponElimina
  13. Bueno, tarda de dijous i sembla que guanya Valor de Ley.

    Així doncs, si la cosa no canvia, a les 22.30 a taquilles.

    ResponElimina
  14. Jo se quina peli vol veure la Mari, pero no ho diré per no xafar-li el plan.

    Perque segur que llavors el marc voldria anar-la a veure

    :-)

    Mari!!! Cuida't moltmoltmolt

    ResponElimina
  15. .....Xic@s la de Valor de Ley no me apetece, como el sábado tengo fiesta igual me voy a ver la de Santuari que es la que me apetece ver muchísimo.....pasarlo muy bien y disfrutar de la Péli.. espero que os guste. Mari cuidate mucho y recuperate del todo....;D

    Saludotes para todos

    ResponElimina
  16. hola a todos,
    os he ido siguiendo, pero no tengo muchos animos para ir al cine y tengo muchissimo trabajo.

    Asi que no vendré.

    Espero te recuperes totalmente Mari.

    El Joan sigue igual.

    Suvi

    ResponElimina
  17. ¿¿Qué pelicula habéis visto?? Y opiniones! :)

    ResponElimina
  18. Doncs vam veure Valor de Ley.
    A mi em va agradar. No és la típica peli dels Coen (en quant a absurditats i giros raros del guió), però sí gaudeix dels seus diàlegs provocadors.
    Va estar força bé. La nena ho borda, i en Bridges també ho fa molt bé.
    Booooooon finde!!!

    ResponElimina
  19. Hola, Mari!
    Me alegro de que ya estés recuperada!
    Si, la peli estuvo muy bien! Estoy totalmente de acuerdo con Marc. Para mi, es mas un western destinado a quedar como un clasico y pasar a la historia de este género que una peli de los hermanos Coen, como dice Marc. Y me gustó muchísimo la fotografía, porque las imágenes del lejano oeste no por sabidas dejan de ser espectaculares...
    En fin, que si era esta la que querías ver, te vamos a poner los dientes largos!
    (y si no lo era, te la recomendamos!)

    ResponElimina
  20. Era, Yolanda, era... :p

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....