dilluns, 21 de febrer del 2011

Ballet? coves subaquatiques? guants de boxa?

3301f.jpg

Booooooon dilunes a tothom!

A part de les estrenes setmanals importants com Black Swan (o Cisne Negro), hi ha vàries de les pelis nominades encara en cartellera, així que, sense que serveixi de precedent (no us hi acostumeu), carrego l'oferta setmanal a tope.

Black Swan (108 min): 22.40
Winter's bone (100 min): 22.30
Sed de venganza (95 min): 22.40
El Santuario 3D (105 min): 22.40
The Fighter (115 min): 22.40
El Discurso del Rey (120 min): 22.15
Pa negre (108 min): 22.40

Uuuff, ja ho veieu com està :P.
Black Swan és un thriller amb la Natalie Portman i la Mila Kunis, Winter's Bone és un drama (és una peli de baix pressupost de la que en parlen meravelles), Sed de venganza és una peli d'acció i venjança amb The Rock, El Santuario ja heu vist tots el trailer (en 2D només la fan en horari infantil), The Fighter amb en Bale i en Whalberg sobre la boxa, El discurso del Rey (que aguanta en cartellera com una campiona) i Pa Negre (la peli catalana que ha arrasat als Goya).

M'he deixat encara algunes pelis. Si voleu que en posi una altra a l'oferta setmanal, indiqueu-la (amb horari i duració).

Ala pos, fins dijuevs! ja direu!


18 comentaris:

  1. Yo la ví el sábado, Marc...por tercera semana consecutiva voto por The Fighter.

    ResponElimina
  2. -Winter's Bone (22:30;100min)
    -Pa Negre (22:40;110 min)
    -Cisne Negro (22:40; 108 min)

    Jo voto per Winter's Bone, pero com que suposo que la proposta no tindra gaire èxit, la meva segona opcio es Cisne Negro ( I la tercera, ja no la dic, je, je!)
    :P

    ResponElimina
  3. Pues yo también tengo varias opciones, porque a priori no me entusiasma ninguna, bueno siiiii, pero me la habeis visto ya :p

    Entre las 3 que estoy, ya iré cerrando el círculo, son Winter's Bone, The Fighter y Black Swan (ale, todas en inglish XD ) ... y el orden es más o menos ese!!

    ResponElimina
  4. Per cert, soc la única que te un ordinador més kk i/o accés "limitat" pel mòvil i que des de que tenim el blog tan xulo amb tants trailers la pàgina triga més en carregar-se???
    No és que no m'agradi, al contrari, però a la pràctica em toca una mica els... (llegir-ho en to constructiu eh!)
    Petonets

    ResponElimina
  5. mòbil va amb "b" ara ho veig :p

    ResponElimina
  6. Bueno, Miriam me ha preguntado si la de Cisne Negro daba miedo y la he dicho que no...pero pensándolo bien si sois sensibles, tal vez sí lo paseís mal.

    Miriam, si fuera tu iría a ver otra.

    ResponElimina
  7. Aunque es interesante ver los límites hasta dónde puede llegar la competitividad femenina

    ResponElimina
  8. Mari, amb "b" en català i amb "v" en castellà... és com una merda tot plegat. Suposadament haurien de compartir arrel... en fi, després escrivim malament, però és que t'acabes fotent un lio.

    Pos a mi em motiva i força Black Swan. A més, és el següent treball d'en Afronsky després de El Luchador, que em va encantar!.
    I la propera d'en Lobezno la dirigeix ell ;)

    ResponElimina
  9. Bueno, què passa aquesta setmana?!?!?!

    No hi ha ganes d'anar al cine o què? :P
    Que avui li podem estirar les orelles al Gerard :D

    Fins ara la cosa està així:
    - Black Swan: 1 vot (Marc)
    - The Fighter: 1 vot (Sandra)
    - Winters Bone: 1 vot (Yolanda)
    La Mari ha dit que ja concretarà.

    Els demés aneu espavilant.

    ResponElimina
  10. Esta semana me puedo escapar al cine asi que voto por Cisne negro que es la que mas me llama de la lista.
    Un saludo

    ResponElimina
  11. que no hi han ganes d'anar al cineeee?!?!?!?
    si a mi em sembla que faci segles que no hi vaig, estava desitjant que arribés avui :)

    Per cert, concreto ja, que va sent hora. Em decanto per BS ( ja que pot venir el Pako, li voto la peli que vol veure :p )

    Així doncs, de moment guanya el Cisne per 3 vots contra 1 de la resta.

    ResponElimina
  12. Y yo que pensé que Cisne Negro no iba a triunfar en este grupo...por eso la ví por mi cuenta. Bueno, pues paso de cine esta semana. Por cierto, la semana que viene iremos a ver The Figther? O me la veo por mi cuenta?

    ResponElimina
  13. Hola a tots/es!
    No compteu amb el meu vot, no només perque vegi que tindrà poc èxit (que ja ho preveia), sinó perque no tinc clar si vindré aquesta nit.
    Avui estic supercontracturada, i no se si estaré amb ànims de passar-me un parell d'hores al cine :-(
    Ara vaig a "dopar-me" una mica, i si la cosa funciona, ja us avisaré que vinc. Com que el Black Swan també m'interessa, ja m'està bé, si al final guanya aquesta... (i si guanya una altra, dependrà de com estigui la meva esquena...)

    ResponElimina
  14. Ah!
    I un petonet i una estirada d'orelles pel Gerard de part meva!
    :-)

    ResponElimina
  15. Com que ningú més ha dit res, 22.30 a les taquilles per veure Black Swan.

    Sandra, yo todavía tengo esperanzas para The Fighter... a ver si la semana que viene hay suerte.

    ResponElimina
  16. Missatge rebut!!!

    A les 22:30 a les guix... vull dir taquilles

    :-)

    ResponElimina
  17. Bueno ¿qué os pareció la peli? ¿Os gustó? Gerard, ya me han dicho que te gustó mucho una escena :D

    Bueno, para mí esta fue bestial:
    http://www.youtube.com/watch?v=OuwocgoWU7k

    ResponElimina
  18. A mi sí me gustó!!!
    Natalie Portman hace un papelón (vale, lo típico que se dice cuando alguien interpreta un personaje perturbado, pero es que realmente lo hace muy bien), y los secundarios acompañan perfectamente.

    LA ESCENA no sólo le gustó a Gerard :), aunque de hecho hubo... 2 escenas. Una a solas y la otra acompañada..... :S
    (Sí sí, la escena del video que pones a mi me puso también los pelos como escarpias, però yo me refería a otras 'escenitas' :P).

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....