dilluns, 20 de juny del 2011

Pandes kungfuneros i altres Cuentus Xinus

Bon dilluns, en una setmana curta :)

Hem vist ja moltes de les pelis que hi ha en cartellera, entre uns i altres.
Poso dues de les novetats que m'han cridat l'atenció:

3462f.jpg
Kung-fu Panda 2

3466f.jpg
Un Cuento Chino

La primera de Kung-fu Panda és molt divertida, i la seqüela pot estar molt bé.
I d'aquest 'Cuento Chino' en vam veure el trailer l'altre dia (dissabte vam anar a veure Midnight in Paris) i fa molt bona cara.
Totes dues seran pelis divertides, això segur.

Horaris:
Kung Fu Panda 2 (93 min): 22.00
Un Cuento Chino (100 min): 22.00

Com sempre, indiqueu-ne qualsevol altra que us vingui de gust.
Per cert, KFP (kungfupanda) també la fan a les 22.30 però en 3D.

Ja direu!

14 comentaris:

  1. Vale, ok, que aquest dijous és la revetlla :S

    Doooncs, què voleu fer? s'avança a dimecres, o descansem de cine?

    ResponElimina
  2. Jo anava a proposar avançar el cine (a dimarts, preferentment), però la veritat és que aquests cuentos xinos no em motiven gens i no hi ha res més que m'interessi en cartellera, així que vosaltres mateixos si aneu abans o si descanseu de cine aquesta setmana.

    En tot cas... com que el Paco i jo no estarem per aqui el "pont", aprofito per desitjar-vos molt bona revetlla a tots!!!

    ResponElimina
  3. Jo soc molt insistent i votaria de nou "Piratas" a les 22:40 (v.digital), pero com que segurament seria quedar-me sola i llençar el meu vot, voto KFP.
    :P
    pel que fa al dia, m'aniria millor la nit de dimecres, pero dimarts també vindria.

    (aprofito per proposar que si algú més té ganes/curiositat de veure Pirates i es queda per aqui el weekend, podríem fer "doblete"! El dia i l'hora em seria indiferent, m'adapto. Jaume, Marc, Marina... No us animeu? )
    :-)

    ResponElimina
  4. Com preferiu la resta, dimarts? dimecres? o fem un pasa-palabra aquesta setmana?
    A Marina i a mi ens va millor el dimecres, però tampoc insistirem molt.

    I el vot potser va per KFP.

    (Passo dels piratas... no per la peli, sinó pq dura massa, comença tard i jo encara treballo dijous :P).

    ResponElimina
  5. Eeeeiiiii!!!!

    A mi m'està be tant dimars com dimecres (pot ser millor dimecres) Pero jo vull cine!!!! :-)

    La peli us la deixo triar.

    Respecte al planillu que proposa la Yolanda per fer una segona kedada cinefila aprofitant que hi ha dies de festa i anar a veure l'amic Sparrow... Jo m'apunto tambe!!!!!!

    ResponElimina
  6. Jaume, eres mi héroe!
    :-)
    Ya quedaremos para los piratas, eh?

    Proposo, d'altra banda, anar demà dimecres, que sembla que ens va millor a M&M, J, Y, i tenint en compte que la Mari sembla que no ho tenia massa clar, lo del cine chinesco-kunfupandero :P

    ResponElimina
  7. Ja ho dius bé, Yolanda (o Yolsnda?) :)
    Podeu anar al cine dimecres sense càrrec de conciència, que a mi aquesta setmana no m'agraden les pelis.
    Petonets!

    ResponElimina
  8. Okis doncs dimecres :)

    ResponElimina
  9. A les 21:50 on sempre? Per veure KFP?

    ResponElimina
  10. Yo madrugo mucho, así que no os acompañaré. Que os guste!

    Besotes!

    ResponElimina
  11. Sandra, la peli es cortita y empieza pronto :D

    Por cierto, creo que nos lo dijiste pero no lo recuerdo :P, dónde has empezado a trabajar?

    ResponElimina
  12. Estoooooooo sí, KFP a les 21.50 a taquilles!

    ResponElimina
  13. Yo no podre ir :-(
    Tengo que hacer la maleta xD
    Ademas no me llama ninguna de las propuestas.
    Nos vemos a la vuelta y bona revetlla.

    ResponElimina
  14. Pos va estar força xula la peli, de l'estil de la primera part :)
    Bona revetlla i cap de setmana llarg a tothom!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....