dilluns, 27 de juny del 2011

La ressaca continua

3470f.jpg

Com ha provat el Sant Joan, molt ressacosos després de la revetlla?
Doncs aquesta setmana encaixaria bastant bé la segona part de Resacón en las Vegas, que ara no és a Las Vegas sinó a Tailàndia.
Vam xalar força amb la primera part, gran despiporre, esperem que la segona estigui al mateix nivell :D.

Bé, n'afegeixo alguna altra a l'oferta setmanal. Només he posat novetats, que n'hi ha vàries.

- Resacón 2 (102 min): 22.00 i 22.40
- Confucio (125 min): 22.15
- Blitz (97 min): 22.40

Apa, ja direu!

9 comentaris:

  1. Jo tinc ganes per igual de veure Resacon i Blitz, amb en Statham... però després del panxot de riure que em vaig fer en la primera part, voto per Resacon2.

    ResponElimina
  2. Jo m'abstinc. No crec que vingui el dijous, i si al final vingués, el que trieu ja m'estarà bé.

    ResponElimina
  3. Per cert, Marc, una puntualització: a la llista de pelis has escrit "Confucion", i que jo sàpiga és "Confucio", un biopic sobre els últims anys de vida del susodicho, amb molt bones critiques (per a qui li interessi el tema).

    ResponElimina
  4. Corregit, s'havia colat la "n".

    ResponElimina
  5. Paco i jo també votem el Resacon, preferiblement a les 22h

    ResponElimina
  6. per fi!!
    Ja pensava que demà hi anava sol al cine :P
    Aquesta setmana estem tots molt callats...

    Vinga, fins demà!!

    ResponElimina
  7. jo també opto per la sessió de les 22h.

    ResponElimina
  8. Tranquil Marc, que serem uns quants pel cine :)
    Jo en tinc moltes ganes, perque farem unes rialles, i a més tinc "mono" per haver fet campana la setmana passada.

    Però si que està tothom molt callat :/
    Jo porto uns dies a tope de feina, i de tot. Pero avui estic una mica més tranquila en general, i a més s'està super bé a l'oficina (entra un fresquet per la finestra que s'està genial!)

    Apa, fins la nit :*

    ResponElimina
  9. Avui ha estat un dia una mica atrafegat, i dema tinc una reunio important. per això no vindré, que haig de dormir be i tenir el cap ben clar.
    Passeu-lo be!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....