dimarts, 14 de juny del 2011

Sense novetats especialment interessants


3456f.jpg

Que bé, començar la setmana en dimarts, eh? :)

Vinga, som-hi amb l'oferta setmanal, que sembla que no hi ha moltes novetats interessants. La que més m'ha cridat és Hanna, fa bona pinta (més que Insidious, brrrr :P)

Així doncs, fico aquesta novetat i dues que ja porten temps en cartellera però que alguns no hem/han vist encara... per si no hi ha quorum :P

Hanna (111 min): 22.40
Piratas (141 min): 22.15
Midnight in Paris (la d'en WA) (100 min): 22.30

Com sempre, proposeu-ne de noves i/o horaris alternatius i ho afegiré.

Ja direu!

23 comentaris:

  1. Tens raó, Hanna fa bona pinta...
    ...però jo no vull deixar de veure les aventures d'en Jack Sparrow!

    -Pirates: 1 vot

    A veure si aquesta setmana ja us veig a tots de nou!

    :-)

    ResponElimina
  2. Hola!

    Yo voto por Hanna también, aunque podrían hacerla más temprano :(

    Un saludo.

    ResponElimina
  3. Sandrita, no digas "también", que yo voto por los piratas!
    ;-)
    -Pirates: 1 (Yolanda)
    -Hanna : 1 (Sandra)

    ResponElimina
  4. Cómo estamoooos....Yolanda, no iba por tí, sino por Marc, que creo que ha sido él el que ha colgado el primer post ¿no?

    ResponElimina
  5. Sí sí, he colgado el post pero no he votado :P.
    Nunca voto en el 'post' original, no me parecería bien... siempre lo hago en algun comentario :).
    Pero todavía no me he decidido... quiero ver las 3 :P

    ResponElimina
  6. Ya he pensado que podía ser por el, ya, pero me ha parecido que de momento no ha votado, sólo "sugerido", que la experiencia me dice que en este blog hay que ir con pies de plomo cuando se le atribuye a alguien un voto, je, je!
    :P
    En fin, el protestar un poco es sólo por animar el ambiente...

    ResponElimina
  7. Ui, Marc!
    Mentre escrivia jo, has aclarit la teva posició de votant!
    ;-)

    ResponElimina
  8. Ya veo...bueno, olvidad el "también".

    ResponElimina
  9. Faig la votacio al tun-tun: Hanna

    ResponElimina
  10. Jo també voto per Hanna

    -Pirates: 1 (Yolanda)
    -Hanna : 3 (Sandra, Mari, Marc)

    ResponElimina
  11. tic tac tic tac tic tac tic tac

    ResponElimina
  12. UNA BOMBAAAA!!! XD

    a mi que no m'exploti, que jo ja he votat :p

    ResponElimina
  13. ...Pues me parece que hay algun@ que se está haciendo rogar! Ni con relojes ni bombas se están dando por aludidos, eh?

    Bueno, pues supongo que quedamos como siempre 10 minutos antes de la hora H, no?
    Y de momento la hora H es la de Hanna, así que nos vemos a las 22:30, si no cambian las votaciones ;)

    ResponElimina
  14. I doncs?
    22.30 a taquilles per Hanna?

    (ja miraré d'estar pendent per si hi ha més vots i canvi de flin d'última hora)

    ResponElimina
  15. Yo voto por Hanna tambien xD

    ResponElimina
  16. Hola!

    Avui tinc una activitat social al Centre de Lectura de Reus, a les 20:00h i la veritat es que no en tinc ni idea de si durara molt o poc, per tant no puc garantir que sigui a les 22:30 a les taquilles

    Intentare ser-hi, pero no m'espereu...

    ResponElimina
  17. Jaumet!!! com va anar "l'activitat social"? :)

    La peli fou una mica rara. Encara no sé si em va agradar o no... :S

    Al principi de la peli, jo no em vaig assabentar de per què ella 'activa el botó vermell'. Si ja sabia que seria perseguida i que anirien per ella, per què ho fa? no ho vaig entendre...

    ResponElimina
  18. Doncs potser m'equivoco, pero jo això ha vaig veure molt clar, Marc!
    Sap que si ho fa haurà de matar o morir, però es el preu a pagar per veure/viure el mon del que ha sentit llegir a son pare a l'enciclopèdia (escoltar música inclós).
    A més, al final també queda clar que el seu pare sempre la va educar per això, no?
    "Los niños crecen" :)

    ResponElimina
  19. Discrepo: podia marxar i tenir una vida fora sense tocar el botó. Podia canviar de país o lo que fos i tenir una vida tranquil·la.
    Però no, havia d'avisar-los... no ho vaig entendre...

    ResponElimina
  20. Tens raó, Pero llavors no hi havia peli...
    :P
    Jo el que vaig entendre, des del punt de vista del guió ( que tampoc estava massa treballat, pel meu gust) es el que t'he dit, peró ves a saber!

    ResponElimina
  21. Per això deia que 'encara' no sé si em va agradar... tenia moltes incoherències, coses que no venien a cuento de res (com allò de respallar-se les dents d'aquella manera) i tantes altres coses... que jo pensava, m'he perdut res? o és que està tot fet amb el cul?
    A part, alguns personatges poc creïbles i absurds...
    Com més hi penso, menys m'agrada la peli pq més defectes li trobo. I això que em va entretenir i em va mantenir la tensió :S

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....