dimarts, 22 de novembre del 2011

Action Men :)

3682f.jpg

Hooooles!!

Bueno, per lo vist els crepusculitos estan arrasant a les cartelleres, però ja em permetreu que no la inclogui a la oferta setmanal (tot i que si em prometeu que els vampirs brillen a la llum del dia i que tot i estar morts poden deixar prenyada una xica humana) la puc afegir pels que desitgin veure-la :P

Tenim una sèrie d'Action Men que en l'hipotètic cas que es trobéssin amb els vamipiritos relusientes els patejarien el culet brillant! I no ho dic per la segona d'Expendables encara per arribar (que té un cartell bestial), sinó per la d'en Statham, Owen i DeNiro.

Va, prou, ja he parlat massa d'algo que al meu parer no ho mereix xDD. Anem amb la cartellera:

- Asesinos de Élite (116 min): 22.30
- Anonymus (130 min): 22.30
- La guerra de los botones (100 min): 22.45
- Un Dios Salvaje (79 min): 22.15


La primera deu ser d'acció. La segona la segueixo incloent tot i no triomfar la setmana passada, i la tercera pot ser divertida i se surt del que veiem habitualment.

Bueno si voleu que inclogui algo més ja ho sabeu :)

16 comentaris:

  1. Jo voto "Un Dios salvaje", 22:15 (79 minuts), tot i que possiblement em quedi sola votant-la :S

    No la voto perquè comenci a les 22:15 (que està molt bé, je,je!), ni pel director (Roman Polanski), ni perquè és l'adaptació al cine d'una obra teatral de la Yasmina Reza, que diuen que es molt bona,ni pels actors (peazo monstruos), sinò perquè el Jaume Figueres (Informatiu Cinema, TV3) diu que és molt bona i una de les millors estrenes d'aqui a final d'any.

    Llàstima que Footlose no la facin a la nit!
    :P

    ResponElimina
  2. Pues yo aquest dijous no tinc que anar a BCN per lo que crec puc venir, i aquest peli hem fa gracia verure-la, voto a fAVOR DE DIOS SALVAJE.

    Si no la veieu aquest dijous, avisem Yolanda i anem altre dia.

    Susana

    ResponElimina
  3. Doncs mira Yolanda, aquesta (Carnage, o Un Dios Salvaje) se m'havia passat per alt (i això que feia temps que l'havia vist comentada i ja m'havia cridat l'atenció).
    Té molt molt bona pinta, ha d'estar molt bé.

    Jo tenia clar el vot per Asesinos de Elite (peli per no trencar-me massa el cap, d'acció i tal), però la que proposes, tot i no tenir-hi res a veure (serà tot diàleg) m'ha fet entrar el dubte. No són comparables entre elles, però en la seva categoria ambdues poden estar molt bé.

    Ja em decidiré demà :P.

    ResponElimina
  4. Per cert,
    Yolanda dixit "Llàstima que Footlose no la facin a la nit!"

    Are you joking, ain't you?
    xDD

    ResponElimina
  5. Ai, Marc! La veritat és que si fessin el Footlose original seria una altra cosa, je!, que a mi em va agradar molt la primera ;-)
    Era una nena, pero encara m'enrecordo del Kevin Bacon fent saltirons per tot arreu, jajaja! :DD
    (i no soc la unnica, que fa pocs dies vaig veure que a una serie que crec que era "Padre de Familia" en feien una paròdia :O )
    Pero sí, anava de broma ;-)

    ResponElimina
  6. Hola!
    Esteu molt calladets i calladetes ...
    Com cada dijous, insistiré en el mateix: agrairia MOLT saber abans de les set quina es la peli guanyadora, i quines són les vostres preferencies...
    Després no em podré connectar fins passades les 21:00, i de vegades vaig una mica justa de temps...
    Per forçar una mica la pressa de decissions, començo el recompte:
    :P
    - un Dios salvaje: 2 vots (Yolanda, Suvi)

    ResponElimina
  7. Sip, aquesta setmana és una mica atípica. Mari i Paco que sempre diuen algo no han dit ni mu, i Jaume sol contestar tard però no tant :/.

    Miriam no hi és i el Sergi i el Gerard no saben què faran. Jo vaig bastant cansat i estic espès, així que com no tinc clar si vindré no voto.

    Ja consultaré cinexcusa aquest vespre a veure si hi ha novetats.

    ResponElimina
  8. Anda!!
    Jo aquesta d'un dios salvaje, no sabia ni que existís...

    Confirmo la meva assistència al cine, que em porteu a veure?

    Si ningú diu res mes, quedem a les 22:10??

    ResponElimina
  9. Ok donat que tinc moltes ganes de veure-us i haveu tingut en compte el meu vot, vindré a les 22:10.
    Susana

    ResponElimina
  10. Mari es a Dinamarca en viatge de feina. Va dir que aquesta setmana no vindria.

    ResponElimina
  11. Ok!
    Ya me extrañaba a mi que Mari no dijera nada!
    Mari! Por si nos lees: se te echa de menos!

    Yo también confirmo asistencia a las 22:10. A lo mejor es un poco justito para comprar entradas, así que correré e intentaré estar a 22:05. Si veis que me retraso, entrad y ya os busco :)

    ResponElimina
  12. Hola!

    Me apunto, nos vemos a las 22:10 en las taquillas.

    ResponElimina
  13. Això sí que és una peli de baix pressupost :).
    Pos a mi em va agradar molt... sobretot el missatge que transmet de que 'naltros solets tendim a complicar-nos la vida' xDD

    ResponElimina
  14. Ah!
    Pos jo pensava que el missatge es que les dones son unes bruixes entre elles i els homes tendim a ser mes "gregaris" i a donar-nos suport entre nosaltres...

    :-P

    ResponElimina
  15. Jaumeee, me parece que TU también te dormiste en el cine, jajajaja!

    Crec que la idea és que sota la capa molt prima de civilització que ens cobreix, tots continuem sent cruels, egoistes i mesquins, i que no cal forçme gaire les situacions per que aquesta part fosca de cadascú surti a la llum...
    (no és que estigui filosòfica: em sembla que recordo haver llegit alguna cosa semblant per algun lloc fa temps)

    A mi també em va agradar molt, Ja la he recomanada a alguns companys de feina.

    ResponElimina
  16. Hola a tots!!! Si, aquesta setmana intervinc massa tard :p
    Però com molt bé s'ha enrecordat el Jaume, aquests dies he estat fora, en una matada de viatge express a Holanda i Dinamarca.
    Però us he llegit i m'ha fet molta ilusió el teu comentari Yolanda, gràcies!!!

    Jo tampoc havia sentit res de la peli que heu anat a veure, però pel que comenteu segur que m'hagués agradat. Me l'apuntaré per veure-la en quant pugui fer-ho al sofà ;-)

    Llàstima que no he vingut, just la setmana que hem tingut participació de la poc habitual, Su i Sandra. A veure si coincidim la propera ocasió.

    Ens veiem de nou davant la gran pantalla la setmana que ve.

    Petonets a tots!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....