dimarts, 15 de novembre del 2011

Algo interessant?

3664f.jpg


Ostres, doncs com fluctua l'interès que desperta la cartellera...
Indico a sota tres estrenes que poden ser interessants, però de les que no se n'ha fet gaire bombo (que a vegades també resulta millor així :P) i un parell de la setmana anterior.
- London Boulevard (100 min): 22.30
- Anonymus (130 min): 22.00
- Detrás de las paredes (92 min): 22.40
- Un golpe de altura (104 min): 22.30
- Melancolia (130 min): 22.00

Ja direu què us sembla el panorama


18 comentaris:

  1. Jo no estic massa emocionat aquesta setmana amb lo que hi ha...

    ResponElimina
  2. Hello!
    Per qualitat, premis, etc, ens tocaria Melancolia, tot i que pot ser per tallar-se les venes, oi?... La de Anonymous em sembla que serà un bluff, tot i que a priori el tema podria ser interessant, oi? ;)
    De les altres tres no n'he sentit res, jo tampoc.
    Però aquesta setmana em torno a abstenir: divendres haig de matinar, i a la tarda també estic liada, o sigui que no vull anar arrosegant-me com una zombie tot el dia :(
    Segons quina peli decidiu i com de (des)cansada estigui aquell dia, ja us diré si vinc o no.
    Petonets a tots!
    :-)

    ResponElimina
  3. jo definitivament no vindré.
    Suvi

    ResponElimina
  4. Certament, la cartellera ha passat per millors moments :p
    Tanmateix, s'ha de mantenir els bons costums :)

    No tinc costum de llegir blogs de cine, però d'una petita cerca al google veig que la del Colin Farrell pot estar bé (no és una versió actualitzada de "El guardaespaldas"). Així que el meu vot va per aquesta.

    També podria veure la comèdia "de altura", si té més adeptes... Les que no puc veure son cap de les de por, i no sé si això inclou la de "Melancolia", que és rara, rara!

    ResponElimina
  5. Mari, quina és la del Colin Farrell? Jo d'aquesta també he sentit/llegit Algun comentari interessant...

    ResponElimina
  6. La del Collin es titula "London Boulevard". A veure si pots venir, Yolanda!!

    ResponElimina
  7. Jo voto per Anonymus, pero estic pendent de veure EVA amb el Sergi i la Miriam el mateix dijous i poder-nos veure igualment.

    ResponElimina
  8. Suposo que ets el Gerard :P
    Doncs si no us motiva res, aprofiteu per veure EVA!!!

    Jo no sé què faré... inclús Detrás de las paredes, amb en Craig, la Weisz i la Watts, sembla que pugui estar bé, però llegeixes la sinopsis i no pots evitar pensar que és un altre refregit més de lo mateix.

    ResponElimina
  9. No ho sé, Mari, no ho sé... De veritat que no ho tinc massa clar, per demà...a més, aquesta setmana veig un ambient molt "desmotivat" al blog... Necessito "motivació" extra, per anar zombi total els divendres!!
    ;)
    I per cert, per fer una mica la punyeta: es pot votar sense tenir clar si es vindrà, com fa el Gerard??? :P

    ResponElimina
  10. Avui vaig a Barcelona, bueno, a l'Expoquimia, i depenent de com i quan torni vindré o no.
    Decidiu peli i ja veuré ;)

    ResponElimina
  11. Algú confirma assistència?? És que si he d'anar sola, o vaig a la sessió de tarda o ho deixo pel cap de setmana :((

    ResponElimina
  12. Mari, ahir em vaig passar per la setmana de la ciència i el Jaume va dir que sí que hi aniria (però que va liat amb la Setmana) i no té gaire temps per mirar i contestar missatges.

    Segons el missatge de Gerard, també sembla bé que li vagi bé d'anar-hi.

    ResponElimina
  13. Hola!!!!

    Jo si que vinc al cine!!!! A mes, avui es el dia de l'any que toca anar al cine tot trajejat, es tota una tradició :-)

    El que passa es que, com diu el Marc, estic una mica liat a la fira de la setmana de la ciència i no he pogut donar gaires senyals de vida.

    No he pogut analitzar en profunditat les pelis d'aquesta setmana, per tant no se ben be que votar, de totes maneres la de Anonimous em crida força l'atencio

    (Gràcies Marc!!!)

    ResponElimina
  14. Jo avui ja he vist al senyor del traje, je,je, i li he dit que no crec que vingui, perque a més de cansament acumulat i altres temes per demà, tinc el cotxe sota mínims...
    Ja explicareu què tal Anonymous, i si us agrada, miraré de veure-la en un altre moment.
    Un peronet!

    ResponElimina
  15. Peronet?????
    ...feia temps que l'autocorrector no me la jugava!
    Un petonet!!!!
    ;)

    ResponElimina
  16. Bé, finalment la convocatòria és a les 22:20h per London Boulevard. Jaume, Paco i jo estarem abans fent una coca-cola/café/camomila :)

    ResponElimina
  17. Com va anar la peli?
    Us va agradar?

    ResponElimina
  18. S'ha de dir que anavem tots sense saber gaire (o res) de la peli. Al Jaume no li va agradar gaire... suposo que no per la peli en si mateixa, sino pel final (y hasta aquí puedo leer) :p
    Al Paco i a mi si ens va agradar.
    Una estètica super setantera amb les lletres del començament, em van fer tèmer el pitjor, i que la història fos a Irlanda em va acabar de enfonsar (coses meves!) però la peli va agafar un ritme i una acció molt Tarantinera que em va agradar molt. Per això, tot hi que el final és el que és, o precisament per ser el que és, vaig sortir del cine molt satisfeta com a espectadora ;-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....