dimarts, 1 de novembre del 2011

Moltes pelis i pocs dijous :P

3619f.jpg  3633f.jpg


Bon dilluns dimecres a tothom :)

Doncs això, que aquesta setmana hi ha un bon pilot de pelis interessants a veure, començant per l'estrena de Tintin.
Vinga, l'oferta és aquesta:

- Tintin (109 min): 22.40 (hi ha versions en 3D i en VOSE en altres horaris)
- Eva (94 min): 22.00 en català i 22.40 en castellà
- Margin Call (110 min): 22.40
- Otra Tierra (93 min): 22.00
- La Cosa (103 min): 22.00

Ja direu!
(i com sempre, proposeu alternatives indicant duració i horari)

12 comentaris:

  1. Mi voto esta semana para EVA

    ResponElimina
  2. A mi me da igual cualquiera de las tres primeras, a priori, pero creo que voy a investigar cual de las dos versiones de EVA es en VO (creo que en castellano)...
    De momento, pues, me abstengo :-)

    ResponElimina
  3. Doncs m'acabo de passejar per un munt de webs i no ho acabo de tenir clar...
    :-(
    Jo, el que voldria, es veure una película on els actors no es doblin a ells mateixos, sigui en castellà o en català, o en anglés...
    He llegit a una entrevista al director, que a EVA van rodar algunes escenes dues vegades, cast+cat, per poder tenir la subvenció de la Generalitat... pero com que no crec que la Marta Etrura o el Amman parlin en català, crec que votaré EVA (castellà) a les 22:40.

    ResponElimina
  4. Però si ja demà es dijous!!! qué bé :D
    Jo soc de la mateixa opinió que Yolanda. Voto EVA i prefereixo la versió original, sens dubte. Ara cal esbrinar quina és :p

    ResponElimina
  5. M'està bé veure qualsevol de les que hi ha, però admeto que una sci-fi em ve especialment de gust ;).
    I també m'aniria millor a les 22.00h, així que estic entre Eva i Otra Tierra.

    Però vindré a la que sigui i en l'horari que sigui, que aquesta setmana és curta i vaig ben descansat xD

    ResponElimina
  6. Decidiu vosaltres...jo ja he concretat la meva opció, Pero m'adapto (sempre que, per variar, no plogui a bots i barrals...)

    El que sí que agrairia és saber alguna cosa concreta abans de les 19:00 (que es quan ja no puc mirar el blog), o bé que si es decideix mes tard, algú (?) m'envii un SMS al mòbil. No es el mateix haver d'arribar a les 21:55 que a les 22:30!
    :)
    Bye!

    ResponElimina
  7. Desde luego, las pesquisas no han sido cosa facil. Por lo que he llegado a concluir, la v.o. de Eva mezcla catalán y castellano según los actores que aparezcan en escena. Y luego han hecho dos doblajes, uno íntegro en catalan para la v. catalana y otro enterito en castellano :S

    Por lo tanto, "lo mismo da" que "da lo mismo".
    Mi voto para la de las 22:40h.

    ResponElimina
  8. Resumiendo:
    -EVA 21:40 castellà: 2 votos (Mari, Yolanda)
    -EVA Sin especificar hora/idioma: 1 voto (Pako) :P
    -EVA/Otra Tierra Sin concretar: 1voto (Marc) ;)
    - (silencio): todos los demás, incluyendo a Jaume!

    Si nadie mas dice nada, EVA 22:40 quedando a las 22:30?
    ¿¿¿???

    ResponElimina
  9. Oido cocinaaaaa. A les 22:30 davant les taquilles

    ResponElimina
  10. Després de veure-la, crec que hem de fer molta propaganda d'aquesta película!
    I no perque sigui catalana/espanyola, sino perquè és una película molt ben feta, amb una historia que t'arriba al cor, amb uns personatges (i uns actors) molt ben definits, amb uns secundaris de luxe (Lluis Homar, i fins i tot el gat-robot Gris!), amb una ambientació i un disseny de vestuari molt ben treballats, amb una banda sonora molt ben triada (pel meu gust), amb uns efectes especials perfectament aconseguits...
    En fi, que em va agradar molt, ...i a més, que sí, que és d'aqui, i ho podem dir amb veu ben alta i clara, que supera sense complexes a moltes de les grans súper produccions que es fan a d'altres països!

    He dicho. ;)

    ResponElimina
  11. Coincideixo plenament amb tu!

    I potser part d'aquest èxit és pq "no sembla d'aquí" xDDD
    (i a banda de la broma, en part ho dic en sèrio, ja que els paratges que sortien no són pas d'aquest país).

    A més, 'allí' (on sigui que fos) es podia fumar i era l'any 2041 :P

    (només per buscar-li un PERO, dir que els cotxes no em convencien, sobretot el salpicadero semblava una pegatina allí enganxada).

    Bon finde!

    ResponElimina
  12. Doncs a mi aquesta idea de que en el futur es tornin a posar de moda els vehicles i la roba d'aire retro, em va semblar molt encertada! :P

    I el tema del tabac em va semblar toota una provocació! Qui no ens diu que a aquest hipotètic futur les drogues han deixat d'estar penalitzades i cadascú torna a decidir lliurement si fuma o no?
    Pel que fa al lloc on està rodada, no tinc aqui l'article on vaig llegir l'entrevista amb el director, però fins i tot deia el nom del poble on havien rodat, i ara mateix acabo de surfejar per la xarxa per comprovar-ho. He trobat el següent comentari (de quan estaven rodant):"El rodaje se desarrollará durante doce semanas en tierras suizas, así como en el Balneario de Panticosa y Barcelona"
    ...o sigui, que parcialment d'aqui, pel que fa al paisatge. A mi, de fet, em va fer pensar en Nuria o Andorra a l'hivern...O el meu poble, que de vegades arriba a -20ºC!
    XDD

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....