dimecres, 25 de gener del 2012

Bunraku, estoqueé?

3792f.jpg

Fa un temps en un d'aquests blogs que alguns freqüentem, vaig veure anunciada aquesta peli, que em va cridar l'atenció sobretot pel ventall d'actors que hi intervenen, i també pel tema :). Però no sé jo si valdrà gaire la pena... jajaja, en tot cas, la incloc en l'oferta.

Bunraku (118 min): 22.15
El topo (127 min): 22.40
13 Asesinos VOSE (120): 22.00
Oro Negro (130 min): 22.00
The Artist (98 min): 22.40
Los descendientes (110 min ): 22:40h

jopetas, que llargues totes les pelis..........

Bueno, com sempre, ja direu i ja proposareu alternatives!!
Fins dijuevs!

35 comentaris:

  1. També fan The Artist, que es veu que és un peliculón en blanc i negre i muda. No sé si fa pels asidus a Cinexcusa, però seria una alternativa.

    The Artist: 98 min, a les 22.40

    La que més ganes tinc de veure és El Topo, però és massa llarga per l'hora que la fan... així que el meu vot va per... alguna amb tocs asiàtics (però com 13 asesinos és VOSE i no la voldreu veure :P), llavors BUNRAKU.

    ResponElimina
  2. Jo afegeixo una altra a la llista:
    Los descendientes (110 min ): 22:40h

    ... també la fan tard, i és llargueta, per això tinc dubtes de si votar el Clooney, o la rara aquesta de Bunraku, jejejeje

    ResponElimina
  3. Hola!

    Yo cualquiera de las 2 que habéis propuesto: la deThe artist o Los descendientes. Ya tengo mono de cine...y si son pelis propuestas para los Oscars, mejor ;)

    ResponElimina
  4. Jo no tinc clar si vindré dijous, però us aniré seguint, perquè hi ha un parell de pelis molt interessants, la veritat (per a mi, The Artist i Los Descendientes), i si surt alguna d'aquestes, a poc que "el cuerpo aguante" vindria... Si no, em tocarà anar al cine el cap de setmana pel meu compte, i em fa més mandra!

    Per cert, ja no fan La Chispa de la Vida, o és que passeu absolutament d'aquesta?
    Salutacions a tots!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però no compteu el meu vot, eh?
      ;-)

      Elimina
    2. La Chispa de la Vida només la fan en sessió de tarda.
      Aviat faré un copy-paste de la cartellera sencera... si ho he d'incloure tot xD
      Com sempre dic, indiqueu allò que vulgueu veure i jo ho afegiré al post inicial.

      Elimina
    3. Fan alguna peli de Doraemon? :-P

      Elimina
  5. Hola!!

    La veritat es que no m'atrau excesivament cap peli aquesta setmana.

    Es mes, fare una cosa que no faig habitualment, emetre un vot negatiu. No vull veure "The artist"!!!! Passo de veure una peli muda i en blan i negre... Crec que ja he cobert el meu cupo semestral de pelis "d'autor" amb "El perfecto amfitrion", "drive", la de les parelles que es barallen pels fills i segurament alguna mes que ara no recordo(i el arbol de la vida a casa).

    La veritat es que la de Bunraku m'atrau, pero simplement pel seu exotisme i perque no en se res d'ella.

    El topo: pot estar be, pero segur que algu se dorm al cine (Marc, Paco, Sandra...) :-P

    Oro negro: La desconec

    Los descendientes: "Al igual"...

    Nu se.

    P.D. Escric perque la Mari em pressiona a fer-ho pel whatsapp

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaja, és que no pot ser que et facis sempre tant de rogar :p
      tot i que de totes maneres, com diu el Marc despres, tampoc és que sigui un vot massa clar, el teu :)

      Elimina
  6. Jajaja, molta verborrea per part de tots plegats, però ningú ha votat clarament per cap peli. Bueno, jo :P

    A mi tampoc m'atrauen especialment, i com ahir pel futbol vaig anar a dormir tard (i avui tinc lio tota la tarda) no sé si aquesta nit estaré molt per la labor i potser em quedi a casona :P

    PD: Jaaaaaume, MAI MAI MAI a la vida m'he adormit al cine!!! En algunes m'he avorrit, però adormir-me MAI!!!

    ResponElimina
  7. En mi defensa tengo que decir que hace mucho que no me duermo, pero también hace mucho que no voy ;)

    ResponElimina
  8. Entonces ¿cúal vamos a ver? No lo tengo claro :S

    ResponElimina
  9. Pues de momento Bunraku, porqué tiene la friolera de 1 voto.
    Las demás tienen 0 votos.
    Hay que votar una, no vale 'estoy entre estas dos' :). Eso no contabiliza medio punto (ni un tercio si estás entre 3 xD), así como tampoco restan los votos negativos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. aaaale, me decanto ;-)

      Elimina
    2. Por?
      De debó Mari, que mai havies enviat tants missatges sense dir per quina votaves, jajajaja, ja t'assembles al Jaume xD

      Elimina
    3. Noooo, al Jaume no em vull assemblar!!!!
      M'anava a "decantar" tot seguit (quin complex de líquid al laboratori m'ha entrat!) però hem perdut connexió a la uni. Ara ja està ;-)

      Elimina
  10. Bueno, pues voto por Los descendientes...a ver qué vota el resto.

    ResponElimina
  11. A mi no me atrae ninguna asi que me mantengo expectante

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mejor "expectante" que "expectorante", jajaja

      Elimina
  12. yo paso de todo
    susana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ein, això va en sèrio, o per la cançó de moda: http://www.youtube.com/watch?v=9u542RlIbek

      Elimina
  13. Bé, doncs el meu vot definitiu va a la de Los Descendientes! M'han dit que està bé, i que el pitjor que te son les camises hawaianes del Clooney.... però crec que ho podré soportar :)

    ResponElimina
  14. Bueno, ara mateix la cosa està així:

    Los Descendientes: 2 vots
    Bunraku: 1 vot

    ResponElimina
  15. Bunraku te el meu vot tambe

    :-)

    Empat a dos

    ResponElimina
  16. Yolanda sigue teniendo problemas para entrar en el blog con el iPod, asi que me ha escrito para que sepamos que está muuuuy cansada, muuuy hecha polvo, y aunque quisiera votar como yo por su queridísimo George, no se ve con fuerzas para venir al cine y seguir la semana en condiciones. Así que de momento sigue el empate.

    Aunque ese EMPATE ES TOTALMENTE MOMENTANEO. En cuanto se despierte Paco de la siesta decanta la balanza :)
    Y si sigue en pie, seguramente también contemos con el voto de Sandra :)

    ResponElimina
  17. Mi voto por Los Descendientes (solo lo hago por Mari ya que tampoco me llama mucho la peli). Si sale cualquier otra peli me decantaria por no ir ya que estoy con mi boicot particular :p
    3:2

    ResponElimina
    Respostes
    1. Boicot als cines? i això?

      Elimina
    2. Boicot a les produccions americanes, per l'acció dels EEUU contra Megaupload :p
      Però l'amor és més fort que la indignació, jejeje

      Elimina
    3. Ahhh, jajajaja :)
      Bueno, la política aquesta SOPA, ACTA o SINDE aquí s'acabarà aplicant a tot arreu... de fet a França s'està perseguint a qui baixa de l'Emule i similars, no?

      En el futur ja canviarà, però a curt termini pinten bastos :S

      Per cert, us va agradar la peli d'ahir? es va trencar la 'maledicció'?

      Elimina
    4. Em fa l'efecte que només som capaços de seguir el fil a les respostes anidades aquells que tenim avis al email dels nous comentaris... La resta, si/quan entren, miren a baix de tot i no pugen a veure si ha noves respostes inserides :((

      Sobre la peli, contesto al final ;-)

      Elimina
  18. Si, sigue en pie...nos vemos a las 22:30? ;)

    ResponElimina
  19. Si, quedamos a las 22:30 en taquillas!!
    Dentro de una horita!!!

    ResponElimina
  20. Buenas, estoy probando un navegador que me ha recomendado Jaume, a ver si puedo volver a escribir en el blog desde el iPod.
    Si veis este mensaje, es que vuelvo a estar comunicada ;)

    Ya me contareis qué tal la peli!

    ResponElimina
  21. Profecía superada!!!!
    A Sandra le gustó mucho la peli. Y los chicos, que iban un poco "desanimaos", no salieron descontentos: a Jaume le sorprendió gratamente (cito) y Paco no se durmió :)

    A mi me gustó porque te cuenta una historia bien contada, y vives la evolución de la relación entre los personajes de una forma muy cercana y realista. No hay acción ni grandes misterios, pero la peli no se hace larga (pese a serlo) y transmite, que ya es mucho más que la mayoría de pelis actuales ;-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....