dilluns, 9 de gener del 2012

Drive i Sherlock2, difícil tria

3763f.jpg 3769f.jpg

Aquest cop la decisió no és elemental estimats Wat.. lectors de cinexcusa :)
Suposadament Sherlock 2: Juego de Sombras aguantarà temps en cartellera, i una opció és aplaçar-la una setmaneta i aprofitar per a veure Drive, una peli que està tenint molt bona crítica.

I el dia per anar-hi sofreix també opció a canvi: de dijous a dimecres.

Bé doncs, deixo l'oferta a continuació, i ja direu quant a peli i dia:

- Drive (102 min): 22.40
- Sherlock 2 (129 min): 22 15 i 22.40
- El topo (127 min): 22.15

26 comentaris:

  1. Quant al dia, em va millor dijuevs, però si dimecres hi podem anar plegats, doncs dimecres.

    I quant a la peli, voto per DRIVE.
    (no per falta de ganes de veure Sherlock!, que la deixo per la setmana vinent :P).

    ResponElimina
  2. Hola!

    Yo ya he visto la de Sherlock en Madrid...por cierto, allí no pasé frío en la sala, sino un calooooor que salimos todos con la boca seca y medio dormidos (no sólo yo, eh!). Así que no me pronuncio de momento por si sale esa elegida.

    Saludos.

    ResponElimina
  3. A mi em va millor dijous, pero tampoc votaré, perque totes dues pelis em van bé i encara estic una mica faringitica, o sigui que novament decidiré en l'ultim moment ;-)
    Els dimecres em va molt just en general, perquè surto de classe d'anglès gairebé a 3/4 de 10 de la nit... (ho explico per no haver de repetir-ho cada vegada que es proposi el canvi). Per això entre un i altre dia sempre votaré dijous ;-)

    ResponElimina
  4. Hola!! jo aquest dijous no puc, per això voto avançar-ho a dimecres :p
    I en quant a la peli, em sembla bé deixar Sherlock per la propera setmana, i aquesta veure Drive, a veure qué tal està ;-)

    ResponElimina
  5. Cap problema en que aneu demà dimecres, Mari, ja ho saps ;)
    I si aneu a veure Drive, doblement millor, perquè com comença a les 22:40, potser en l'ultim moment em podria decidir a correr i venir. I si no vinc, com que el Sherlock em fa més gràcia, encara puc anar a veure-la amb vosaltres la setmana que ve!
    :)

    ResponElimina
  6. Hola!! Com aquest dijous la mari no pot, voto avançar-ho a dimecres :-P
    I en quant a la peli, em sembla bé deixar Sherlock per la propera setmana, i aquesta veure Drive, a veure qué tal està ;-)

    ResponElimina
  7. Gràcies Yolanda! I com la resta també s'ho poden canviar, anem al cine aquesta nit i a veure si a última hora t'animes a venir ;-)

    Jeims-Minimo-Esfuerzo, m'ha agradat aquest "copy-paste" :-D

    ResponElimina
  8. No ho crec, no ho crec, que porto un dia molt accelerat i el meu sofà em troba a faltar ;)
    Diuen que Drive està molt bé. Espero el vostres comentaris demà al blog, eh?

    ResponElimina
  9. Mi voto por Drive para hoy.
    Bueno pues esta noche a las 22:30 en las taquillas.

    ResponElimina
  10. Us va agradar la peli???
    No l'expliqueu plis, només saber si us va agradar o no :S

    Jo em trobo fatal...

    I no tinc telèfon/whatsapp des d'ahir la nit. Estic en procés de portabilitat (i com els inútils d'Orange no m'han pogut/sabut alliberar el telèfon, ara no puc posar la SIM nova... arrghhh)

    ResponElimina
  11. Marc, los de Orange a mi hermana no le hicieron bien la portabilidad, le cancelaron las llamadas entrantes y salientes, vamos que esta incomunicada. Cuando pudo solucionarlo, después de llamar a los de Orange, se encuentra que cuando la llaman en el primer intento sale una locución de que el número no existe. Está teniendo un montón de problemas...porque a saber si está perdiendo ofertas de trabajo por ellos!

    Bueno, mejórate...yo tampoco ando fina, sigo con tos y congestión.

    ResponElimina
  12. Gracias Sandra... a ver si consigo resolver lo de la portabilidad, y a ver si mi salud mejora un poco xD. Bueno, la salud de todos los que no estamos finos ;)

    ResponElimina
  13. Vaya, cuanto virus suelto por este blog :p
    Tenemos la mitad de la plantilla "tocada". Cómo os dije ayer, camita y animos!!

    Al final ayer fuimos solo Jaume, Paco y yo.... Y se volvió a cumplir la profecía: cada vez que vamos los 3 solos, la peli nos sale... "cuando menos, original", jajaja.
    No quiero chafar nada, pero me muero de ganas de comentar los detalles :p

    Solo diré, por respeto a los que aún no la han visto, que el prota no se parece en nada a la imagen que yo habia preconcebido de él.

    ResponElimina
  14. Marc, no sabia que estaves malalt! Recupera't!
    (algú més?
    ...i espero que els teus problemes de logística i comunicació s'arreglin aviat!
    (però ànims!, pensa que alguns encara som capaços de sobreviviure sense Whatsapp, jaja! Lo del mòbil i les trucades sí que és més fotut, sí)
    Jo ahir em pensava que estava engripada, perquè em feia mal tot el cos, però crec que era un cansament extrem, perquè aquest matí ja estava bé ;-)
    Mari, jo ja em pensava que era una peli "rarilla", pel (poc) que havia llegit sobe ella i per una entrevista amb l'autor del llibre en que està basada (i que va ser la que em va fer venir les ganes de vure-la), però com que no ho sabia segur, no vaig gosar dir res...
    Dedueixo del teu post que no us va agradar?
    O potser és que era d'aquelles que surts i no saps si t'ha agradatd o no?
    ;-)

    ResponElimina
  15. Per cert, heu canviat alguna cosa en el format del blog?
    ÉS que des de fa uns dies se'm queda penjat cada vegada que intento escriure des de l'iPod, i haig de recòrrer a l'ordiandor, si us vull dir alguna cosa :-(

    si no hi ha hagut canvis al blog, és que el meu iPod m'està fent la punyeta...

    Setmana negra tecnològica, doncs?

    ResponElimina
  16. Si, jo també he notat alguna cosa rara al blog... com aquest "Respon" al final de cada missatge, i que ja tots tenim la foto de l'anònim :p

    De malalts tenim al Marc, i la Susana que també ens va dir que no es trobava bé.

    Pel que fa a la peli, puc dir que sí que m'ha agradat. El motiu principal és que ha estat una peli que no m'ha deixat indiferent (com la gran majoria) sino que vaig sortir sense parar de criticar/comentar el prota, els diàlegs, la música, l'estètica vuitantera, el gore... vaja, quasi tot!!
    Prefereixo de bon tros aquesta peli, que moltes altres que son més comercials i "no em diuen res".

    ResponElimina
  17. Bon comentari, Mari! Ara tinc més ganes de veure-la, o sigui que no la descarto pel futur, o l'haurem de posar a la llista de "pendents".
    :)
    Pels malalts: ànims, Suvi i Marc!
    Respecte al blog: Em reconforta saber que no és que el meu estimat iPod s'hagi tornat boig, je,je!, però el cas és que cada cop que vull escriure, començo la resposta i de sobte es queda penjat... I oi que la lletra també és com diferent? No sé si és perquè el espai de la no-foto treu espai pel text, però a mi em costa més llegir-lo :S
    Marc, esteu jugant amb el disseny del blog?
    ;-)

    ResponElimina
  18. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  19. Ei, us heu fixat que l'hora tampoc és la local nostra? Acabo d'entrar un comentari a les 19:20 hora TGN, i surt 10:18 am, que és hora USA.

    ResponElimina
  20. He mirat la configuració del blog, i la franja horària està be.
    Per cert, algú sap qui és: vercinelosjueves@gmail.com
    Resulta que també és moderador d'aquest blog!

    ResponElimina
  21. Igual es Joe...¿no fue él el que creó el blog?

    ResponElimina
  22. Jo només faig entrades, no toco mai per res el disseny.
    Deu ser aquest nou moderador... (i sinó dóna explicacions, suposo que es deu poder 'kickejar').

    @ vercinelosjueves@gmail.com: dinos quien eres!

    ResponElimina
  23. Hmmm, m'he precipitat, potser.
    vercinelosjueves@gmail.com no té privilegis d'administrador, de manera que no hauria de poder 'jugar' amb el blog.
    Només tenim permisos Jaume, Mari, Joe i Marc.

    I crec recordar que el Joe va crear una adreça 'genèrica' (vercinelosjueves?) per tal que qualsevol pogués publicar un missatge al blog... em sona però no posaria la mà al foc.

    Potser son els de Google que estan fent canvis a blogger.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Efectivament Blogger ha sofert canvis... per exemple, han inclòs les respostes 'anidades' als comentaris (com aquesta).

      Elimina
    2. Uiiii! Quin perill! aixó de contestar a algú directament!
      Només ho faig ara per provar, eh Marc?
      :P
      També he notat que quan escric i envio un comentari, em diu que está "direccionando la página"...
      A mi el que em descoloca molt és aixó de l'hora...
      En fi...
      Ara son les 16:30 TGN i anit a Cinema 3 van dir que Drive potser era una de les 5 millors pel·lícules de l'any (2011?). El reportatge va estar força bé :-)

      I ja et trobes millor?

      Elimina
    3. De fet, les respostes anidades van bé quan vols contestar a un determinat comentari. Així queda tot més clar. Jo ho trobo bé :)
      Lo de l'hora? no m'hi havia fixat, potser s'ha d'acabar de polir :P
      I bueno, ahir i abans d'ahir em trobava fatal, sobretot ahir per la nit. Avui estic algo millor... però cap a la tarda sempre empitjora :P. Gràcies!!

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....