dimarts, 3 de gener del 2012

Cine d'any nou i pre-Reis

3747f.jpg 3763f.jpg

Eis gent! Com ha provat el cap d'any?
Aquest dijous és la nit de Reis, de manera que ho hauríem de canviar a dimecres o divendres.
A banda, està la cosa difícil per escollir, doncs hi ha unes quantes pelis interessants, cadascuna d'elles amb el seu encant.
- Acció, mites i llegendes a Immortals (111 min): 22.30
- Comedia a El Cambiazo (113 min): 22.40
- Thriller i acció de la bona amb cotxes de fons a Drive (102 min): 22.40
- Thriller de qualitat a El Topo (127 min): 22.15

Bé, el tema està així. Ja direu!!


13 comentaris:

  1. En quant al dia, potser millor aquest dimecres, però crec que divendres tampoc penso que anés malament.

    I sobre la peli, doncs totes elles m'atrauen. Però ja que estrenem any, em ve de gust algo més palomitero, i si n'he de triar una, doncs que sigui Immortals.

    ResponElimina
  2. Per cert, estic temporalment sense Whatsapp (he formatejat el mòbil). Però tinc e-mail i google talk, així que si hi ha algo urgent, envieu-me un Gtalk.

    fins ara!

    ResponElimina
  3. Hola!
    Com prova l'any? Ja us trobava a faltar! :D
    Jo la que no tinc gens de ganes de veure és aquesta del cambiazo, però estic refredada i no tinc clar si demà vindré, o sigui que no compteu el meu vot, i si vinc qualsevol de les pelis em vindrà bé, que tinc moltes ganes de veure-us!

    ResponElimina
  4. GTalk????
    Ondia! Ara que ja sé què és el Whatsapp, el Marc em surt amb una altra paraula rara!
    :S

    ResponElimina
  5. Hola!! Ji tinc moltes ganes de cine dicho que m'apunti per anar-hi dema (divendres podem quedar tambe, per un altra cosa!)
    En quant a la peli, despres em miro els trailers i emeto el vot, tot i que en principi... la peli es algo "secundari" ;-)

    ResponElimina
  6. Marina vota per Immortals, dimecres o divendres va bé.

    Gerard vota per Immortals, preferentment divendres (dimecres no li va bé).

    ResponElimina
  7. Yo voto por esta noche y la pelicula Drive

    ResponElimina
  8. Hola!!!

    Quanta disparitat de pelicules i dies! Quanta variable, que dificil decidir...

    El que no acabo d'entendre es perque no podem quedar dijous. Que teniu que anar a dormir aviat per que els reis us portin els regals???

    La veritat es que a mi el divendres no em va gens be quedar... I la veritat es que el dimecres tampoc, però suposo que si tinc que triar un dia que no sigui el dijous, el que em va menys malament, es el dimecres.

    ResponElimina
  9. Respecte a la peli... Be, les dues que tenen vots (Drive i Immortals) m'agradaria veure les , per tant el meu vot va en aquesta direccio, a que aquesta setmana en veiem una i la setmana vinent l'altra

    L'ordre de visualitzat m'és indiferent

    :-)

    ResponElimina
  10. Aquestes dues em fan gracia, en especial "Drive", pero he decidit que tampoc vindrè avui al cine.
    De totes maneres, si feu alguna activitat extra el weekend (a excepció d'anar a veure la cavalcada de Reis), aviseu-me, a veure si em puc afegir i veure-us per primera vegada aquest 2012!
    ;)

    ResponElimina
  11. Nosaltres haviem pensat fer "doblete" pero per no anar descompensats amb la resta de la colla ja ens esperem a divendres ;-)

    ResponElimina
  12. Revisant el blog he vist aquest post... i m'ha fet gràcia.
    Avançava el Marc "Thriller i acció de la bona amb cotxes de fons a Drive (102 min): 22.40"...
    Ejem, ejem. Això d'"acció de la bona"... jajajaja
    Apa, ens veiem aquest dijous, a veure quina peli triem :P

    ResponElimina
  13. Drive no l'he vist, així que no puc ni confirmar ni rebatre lo que dius :P. Però sí recordo quan vaig fer l'entrada, vaig escriure lo que vaig escriure d'acord amb alguna de les meves 'fonts' habituals, que confirmava que era una de les millors pelis del 2011 (d'acció). Quan la vegi ja t'ho diré ;)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....