dilluns, 4 de juny del 2012

Blancanieves y la Leyenda de Thor... este... Cazador

Inline images 1

Mirallet mirallet, quina peli veurem aquest dijuevs?
Aquesta setmana és una d'aquelles 'esperades', amb estrena indiscutible sembla...
I malgrat alguns som fans del Statham, ens hem deixat perdre Safe, que es veu que 'dins del seu gènere' (en el que els bons guions fluixegen i escassegen) és una bastant bona peli... bueno, tocarà veure-la a casa :).
Tornant a la Blancaneus, tothom coneix en part el conte (o ha vist els trailers), i ho bé haguessin hagut de pillar una bruixa més lletja o una Blancaneus molt més guapa, perquè no cola caracola que la Stewartt sigui, segons el mirall, més bella que la Theron. Flipa tulipa.

En fi, els horaris són:
- Blancanieves y la Leyenda del Cazador (127 min): 22.00 i 22.30

Ja direu!

20 comentaris:

  1. Passa de 2h... així que voto per la sessió de les 22.00h!!

    ResponElimina
  2. Crec que no hi haurà discusió, per la peli...
    Però....Eps!!!!!
    Acabo d'entrar a la web de les Gavarrres i em surt el següent horari per la Blancaneus/Blancanieves:
    -V. Digital, castellano 22:30
    - en català: 22:40
    Algú ho pot verificar???
    En tot cas, independentment de l'horari, jo voto la v. en castellà, per la mateixa raó de sempre ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. La versió en català ja no l'he indicat en el post, perquè sempre la descartem.
      On miro jo (publicine) hi ha sessió a les 22.00h. A veure si algú ho pot confirmar.

      Elimina
    2. Com diu la Yolanda, la web dels Ocine diu a les 22:30h
      És la versió oficial ;-)

      Elimina
  3. mamapor...
    No he llegit RES (ni ho faré), només he vist els encapçalaments al Google Reader. I... ai ai ai ai.
    http://www.blogdecine.com/criticas/blancanieves-y-la-leyenda-del-cazador-aparatosa-y-soporifera-revision-del-cuento
    Però va, per contrastar:
    http://www.noescinetodoloquereluce.com/2012/06/blancanieves-y-la-leyenda-del-cazador.html

    En fi, prefereixo anar-hi sense masses expectatives, que sinó ja sabem què passa :S

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, jo també vaig veure ahir el "titular" de blogdecine i no vaig voler obrir l'enllaç :p

      Elimina
  4. Jo també voto Blancaneus, a les 22:30h.
    Yolanda, avui si que saldo el deute amb tu, no?

    ResponElimina
  5. Yessss, Mari, yes, ja pots saldar el teu deute :-)
    Però avui no, oi?, que estem a dimarts!
    O es que m'he despistat i s'ha canviat el dia del cine?
    ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ups, on deia "avui" volia dir "aquesta setmana" que no hem canviat pas el dia del cine!
      ;-)

      Elimina
  6. comentarios desastrosos de la peli he oido yo. Suerte!!!!

    ResponElimina
  7. Hola!

    Crec que aquest es un tema ja molt gastat de conversa, sobre l'encertat o no de moltes critiques de cine.

    Moltes vegades dona la sensacio que pensen (els critics mateixos) que un critic de cine, per ser bo, ha de dir "pestes" de totes les pelis...

    Be, suposo que aquesta nit podrem jutjar-la nosaltres mateixos. De totes maneres, ja m'imagino que passarà: el Marc dirà, sortint del cine, "m'ha semblat una mica lenta, perque durant 20 minuts no ha mort ningu", al Paco pregutant de que anava la peli perque 'ha quedat adormit, la Mari aixugant-se la llagrimeta de quan el caçador ha fet el peto a la princesa i la Yolanda comentant que li va agradar mes la versio dels anys 50 feta per Yakanato Yorishama, en blanc i negre i en versio original japonesa subtitulada en grec, of course.

    I el Gerard... segur que dirà algun dels seus comentaris d'aplastant llogica gerardiana (es a dir: incomprensible)

    juas juas juas!!!

    Be, resumint, que m'apunto a la peli. Es a les 22:30, oi???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bueno, hi ha pelis que després de tant de marketing i amb la gran expectativa que aixequen, un va al cine esperant-se trobar "una de les pelis de l'any", i resulta que no és tant així. No que la peli sigui dolenta, sinó que no ofereix tant com s'esperava, i es queda en una peli "normal" (que no horrible).
      Per això, sense llegir cap crítica, ja va bé veure algun titular desalentador... rebaixa una mica l'eufòria :).

      L'anàlisi post-"flin" que has fet m'ha agradat :). Només t'ha faltat indicar què diràs tu: "l'he trobat força correcta, inclús m'ha agradat més del que m'esperava" xD

      Bueno... com que ningú més la vol veure a les 22.00h, doncs hi haurem d'anar a les 22.30 :P. Desconfiats! mira que fa temps que vinc fent la cartellera i només he fallat en alguna ocasió xDD (pq havien colat l'òpera)

      Fins després!

      Elimina
    2. Marc, hem entrat gairebé a la vegada els comentaris!
      I la comprovació de l'horari no va ser desconfiança, eh?, és que volia saber què més feien al cine aquesta setmana!
      ;-)
      (bé, potser aixó també és ser desconfiada, jajaja!)

      Elimina
    3. Tranquil·la Yolanda, que exagerava expressament amb lo dels horaris :)
      Once Upon a Time en tinc uns quants capítols baixats... però estic liat amb altres, i de moment passaré.
      No obstant, no entenc això que passa en algunes sèries: resulta que no t'enganxes fins que portes uns quants capítols (7 o 8). Però si la gent no 'aguanta' aquests primers capítols, cancel·laran la sèrie... és una mica paradoxal.
      Una compi de feina (la mateixa que m'ha recomanat Once Upon a Time) va insistir en que tingués paciència amb Fringe... pq després de dos o tres capítols l'hagués desestimat del tot. I després enganxa i fort :)

      Elimina
    4. Esteu fets una colla de frikis!!!

      Que facil es picar-vos i fer que participeu al Blog... Jajaja!!!

      Yolaaanda!! SI tenia jo rao... Aixi que "Once Upon a Time"?? Jajaja.

      Fins aquesta nit, que diré allo de "M´ha agradat mes del que m'esperava" jajaja!

      Elimina
  8. Je, je! El Jaume ens té clixats a tots! Aixó sí, no ens diu què és el que dirà ell!!!
    ;-)
    De totes maneres, haig de dir que NO he vist (encara) cap versió japonesa (que segur que n'hi ha) de la Blancaneus :P
    El que sí que m'acabo d'empassar són els 22 capitols de la 1ª temporada de "Once Upon a Time", i aqui sí que hi surten la Blancaneus, el caçador, els nans, el príncep Encantador,la Reina i el seu Mirall Màgic, i tots els personatges dels contes clàssics, però exiliats a un poble dels EUA i sense saber qui són en realitat...
    Crec que us agradaria, i ja fa dies que penso que us l'haig de recomanar, o sigui que aqui ho deixo escrit. Els primers capitols estan bé pero és quan ja has vist uns quants que et vas enganxant i vols sabér què passarà, si es trencarà el malefici o no...

    Fins aquesta nit a les 22:20!

    ResponElimina
  9. I així que?. al Marc li ha semblat una mica lenta, perque durant 20 minuts no ha mort ningu, al Paco ha pregutat de que anava la peli perque 'ha quedat adormit, la Mari s'aixugat la llagrimeta de quan el caçador ha fet el peto a la princesa i la Yolanda ha comentat que li va agradar mes la versio dels anys 50 feta per Yakanato Yorishama, en blanc i negre i en versio original japonesa subtitulada en grec?. I el gerard que ha dit?. Algun dels seus comentaris d'aplastant llogica gerardiana (es a dir: incomprensible)

    ResponElimina
  10. Doncs sí, els comentaris al sortir del cine van anar en la línia que va predir el Jaume ;-)

    Per cert nois/noies, aviso que ni el Paco ni jo podrem venir al cine en un parell de dijous... espero que no vinguin estrenes bones, jejeje.
    Ens reincorporarem a la cita cinèfila a partir del dijous 28 de juny.

    ResponElimina
  11. Eps, ja he obert fil nou per aquesta setmana... però sense cartellera, perquè la veritat és que no hi ha res especialment atractiu (o no m'ho ha semblat o m'ho he saltat) :P.

    Joan, més o menys, però jo vaig dir lo que havia de dir el Jaume, Gerard no va dir res perquè es va trobar uns ferros per terra i els va agafar per la seva 'obra', el caçador no li fa el petó a la princesa i el Paco no es va adormir pq no va venir xD
    Lo que més es va acostar a lo previst fou el comentari de la Yolanda (que li agrada més la Blancaneus i la Raveena de la sèrie Once Upon a Time, que no té 50 anys ni está en japo/grec, però jo crec que és una diana en la previsió xD).

    ResponElimina
  12. Jajaj!
    Si és que vaig voler fer honor a les expectatives!
    XD
    De totes maneres, Marc, crec que has oblidat dir que la referència e una película japonesa, aquesta vegada la va fer la Marina :P
    ...però jo em vaig contenir moooolt, perque el puntet "crepuscular" de la peli donava per fer uns quants comentaris, eh?
    ;)
    I per posar la guina, diré que per a mi, el millor va ser el jefe dels nans ;)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....