dilluns, 18 de juny del 2012

Presons sci-fi o regnes de la lluna creixent

Inline images 1  Inline images 2

Aquestes setmanes sembla que la cartellera està tranquil·la i no hi ha cap d'aquelles novetats que tots esperem...
Bé, per aquesta setmana, un xoc de propostes, una de scif-fi i una comedia terrenal (amb famosos per un tubo).

- MS1 (95 min): 22.40
- Moonrise Kingdom (95 min): 22.40

Duren lo mateix i comencen a la mateixa hora... de manera que per horaris no hi haurà problemes :)
Ja direu!

OJO!!: El dijous el Paco i la Mari no venen i a Marina i Marc tampoc ens va massa bé... així que es podria contemplar l'opció d'anar-hi o bé dimecres o bé divendres. A veure què hi dieu.

3 comentaris:

  1. Que "important" m'he sentit quan he vist que es parlava de mi al primer missatge d'aquesta setmana XD

    Efectivament, nosaltres no podem dijous pero tampoc estem com per anar un altre dia de la setmana perque jo plego del pilates/yoga a quarts de nou el dimecres. Així que els que podeu i voleu anar al cine, feu-ho quan més us convingui ;-)

    Això si, el proper dijous l'agafaré amb més ganes!!! (tant de bó per llavors ja tenim alguna estrena més interessant)

    ResponElimina
  2. Buenasss!
    Jo tant el dimecres com el divendres tinc compromisos diversos, que inclouen vidilla nocturna :P
    ...però no tinc cap problema amb que canvieu el dia, i així tinc excusa per anar a dormir a una hora decent el dijous, jeje!
    ;-)

    ResponElimina
  3. Hmmm, per part nostra deia de passar-ho a dimecres o divendres, però el divendres no podem :P
    Güeno güeno, a veure què decidim :)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....