dilluns, 25 de juny del 2012

Red State

Inline images 1

I quina millor manera de preparar l'estómac pels tortellinis + pollastre a l'ast que una peli "made for Sitges"?. Pos eso, que han estrenat Red State, la nova del Kevin Smith (si home, el director barbut que sol sortir en les seves pelis com a "Bob el Silencioso": Clerks, Mallrats, Persiguiendo a Amy...), que per aquesta ocasió diuen que recupera el saber fer perdut després de les primeres pelis... i bé, fou una de les estrenes del passat Festival de Sitges.
I sinó us xifla, tenim la de sci-fi que van estrenar la setmana passada, MS1 Máxima Seguridad, i del resto de la cartellera res em crida especialment l'atenció.

Oferta:
- Red State (88 min): 22.00
- MS1 máxima seguridad (95 min): 22.40

Ja direu!!!

10 comentaris:

  1. Red State!!!
    (tot i que a MS1 no li faria 'ascos', però és que la d'en Smith es va quedar en el tinteru el passat Sitges :S)

    ResponElimina
  2. Hooola a tots! Aquesta setmana torno al cine, bien!!!
    :D
    A mi també em fa gràcia l'opció Mallrats, ops!...vull dir, Red State!
    (tot i que, tampoc m'importaria anar a veure MS1, Marcus dixit...)
    Us aniré seguint, a veure quina de les dues cau ;-)

    ResponElimina
  3. Hooola!

    Aquest migdia he dinat amb la Mari (la millor companyia per dinar)i m'ha preguntat sobre quina pelicula preferia. Jo he contestat que Red State. Llavors m'ha mirat amb una cara, barreja d'estupor i incredulitat i m'ha preguntat que si estava segur del que deia.

    M'ha presentat una pelicula plena d'escenes terribles de tortura i abusos sobre esers humans que m'ha deixat acollonit.

    Aixi que, mentres ningu em demostri el contrari, el meu vot es decanta cap a MS1, peli que se sabe quien es el bueno, quien es el malo y que el chico acaba junto con la chica en un fantastico final feliz

    :-)

    ResponElimina
  4. Red State:
    "Es como una navaja blanda lanzada salvajemente, de forma previsible e ineficaz a su audiencia. (...) un thriller de terror descuidadamente construido" (Justin Chang: Variety)

    "Alterna el horror y la sátira sin llegar a ser lo suficientemente hiriente ni lo bastante aterradora." (A. O. Scott: The New York Times)

    Jo de gran vull ser critic de cinema...

    Tenen algun tipus de software que genera aquest tipus de frases??? Son com els futbolistes i el seus "el futbol es asi" o "son 11 contra 11"???

    ResponElimina
  5. Pues yo no sabia nada de esta peli, pero acabo de leer:
    1) premio del publico la Mejor Pelicula en Sitges 2011
    2) que sí que tiene una parte con mucha hemoglobina
    3) que critica el fanatismo religioso
    4) que mezcla algo de gore con humor irreverente
    Jejeje! Creo que me reafirmo :P

    ResponElimina
  6. Jaume, gràcies per lo de "la millor companyia" (pilota!!).
    La resta és veritat. Vaig veure el trailer i us ben asseguro que el meu primer comentari va ser: "Osti, aquesta m'hagués agradat veure-la a Sitges"... però després de no sé quantes setmanes sense anar al cine, no em ve gens de gust veure aquesta un dijous a la nit :((

    I per això el meu vot és per MS1 ;-)

    ResponElimina
  7. Vaja quina por.
    Jo aquesta setmana passo del cinema, com es habitual últimament. Be del que no passo es del vostres comentaris :-)
    Suvi

    ResponElimina
  8. "Red State", una cinta de terror cargada de crítica social con un inmenso John Goodman.

    "una de las películas triunfadoras de la pasada edición del Festival de cine conocido por todos como Sitges: Red state"

    "...el film de Smith se hizo con el premio gordo del festival."

    "‘Red State’ muestra a un Smith totalmente renovado y muy cómodo en el thriller. Sin renunciar a su estilo, el hombre que fue Bob el silencioso no deja títere con cabeza en su entretenida crítica hacia el fundamentalismo religioso por un lado, y las fuerzas del orden por otro. Puede que Smith haya querido tocar demasiado palos y no llegue a profundizar en ninguno de ellos, pero el film posee la contundencia justa como para provocar y reflexionar sobre el sinsentido del mundo que nos ha tocado vivir, todo ello en mitad de una ensalada de tiros y palabras."

    En fi, potser calia posar alguna cita que compensi les anteriors... que també n'hi ha :P

    El meu vot segueix sent per Red State, però com sembla que hi ha un 3 a 2 a favor de MS1, doncs a les 22.30 a taquilles.

    (jo ja aniré un altre dia a veure-la, Red State, o sinó divx powa)

    ResponElimina
  9. Je, je! Marc, subscric tot el que dius (i si vas a veure Red State un altre dia, si puc m'apunto)
    ;-)
    Us veig a les taquilles a les 22:30!
    Yolanda

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....