dimarts, 17 de juliol del 2012

El Caballero Oscuro: La Leyenda Renace

Inline images 1

Hooooles!!!

I ha arribat el gran dia, aquest divendres estrenen la tercera i última part de la fins ara (per molts) millor trilogia de superherois, la ideada per en Nolan sobre el Batman.
El darrer dia al cine vam comentar que de cara a l'estiu estaria bé quedar per anar al cine els divendres... i bé, ja ho vam fer divendres passat i podríem repetir aquest, amb una estrena sonada.
Encara no sé els horaris, però suposo que hi hauran vàries sessions a partir de les 22.00h. Sent dissabte l'endemà, podem anar a la de les 22.30 o 22.40, que segurament n'hi haurà. Bé, estiguem tots pendents dels horaris del divendres.

JA TENIM ELS HORARIS DE BATMAN (163 minuts):
- 22.00
- 22.15
Cal concretar dia també!!

Bueno, si hi ha alguna altra proposta som-hi endavant, eh? ;)

Edito: com en els comentaris s'ha dit de deixar Batman per diumenge, dilluns o dimarts (encara per decidir), aquest dijous segueix disponible per si s'hi vol anar. La oferta cinèfila de la setmana és:
- El Dictador (80 min): 22.40
- El Pacto (105 min): 22.30
- Lobos de Arga ( 97 min): 22.40
- Ice Age 4 (94 min): 22.00

Ja direu!!


35 comentaris:

  1. UUUEEEEEIIIIII!!! Ja la tenim aquí??!! Pensava que s'estrenava més cap a finals de mes!!

    Doncs jo també vaig ser de les que van proposar migrar als divendres cinèfils-estiuencs, però tot just aquest el Paco te una cursa nocturna i no podem!! :((

    De fet, podem qualsevol dia de la setmana, excepte el divendres i el dissabte (que tenim 3 cumples solapats!). Així que bé, no ens queda altra que estar atents a veure qué diuen la resta, per si tenim sort i hi ha un altre canvi de dia, i si no, doncs no res, ja anirem el Paco i jo a veure-la per la nostra banda, que aquesta no es la perdem per res del mon ;-)

    ResponElimina
  2. Doncs això, que molaria anar a l'estrena aquest divendres!
    Si no us va bé, cap publema. No obstant jo la setmana que ve a partir de dimecres no hi sóc així que si hi aneu llavors no vindré.

    ResponElimina
  3. Ups, hem creuat missatges :)
    Podem anar-hi doncs... diumenge o dilluns o dimarts.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això seria xaxi-piruli (perque ès clar, fa més goig veure-la plegats!) Quan dius dilluns o dimarts ja parles de la setmana vinent, oi?

      Elimina
  4. A mi de moment m'està bé qualsevol dels dies que esteu proposant, però si pot ser que ho deixem decidit com abans millor... És que van sortint soparets i activitats diverses, i voldria tenir ja clar el dia del cine...
    ;-)

    ResponElimina
  5. Pos vinga, proposem dies. Si (aquest) divendres i dissabte no va bé, jo proposo el dimarts.

    ResponElimina
  6. A mi dimarts vinent em va de fàbula, té el meu vot!

    ResponElimina
  7. Actualitzo post amb ofertes de la setamana

    ResponElimina
  8. Per cert, a banda del tema Batman, si hi ha algú interessat/da en anar a veure Ice Age 4 qualsevol dia d'aquesta setmana a la nit, a partir de demà dimecres, que m'ho digui, que jo m'apuntaria!
    ;-)

    ResponElimina
  9. Mmm...Quin silenci!
    A ningú li pica encara que sigui una miqueeta la cursiositat de veure Ice Age 4?
    La veritat és que jo tenia ganes d'anar al cine, i també estudiaria alguna altra proposta...Lobos de Arga?
    En fi, de moment m'apunt el dimarts per Batman.
    ;-)

    ResponElimina
  10. Ei, naltrus anem a veure batman aquest divendres. I pel que veig no ens hi trobarem... ohhhhhh :-(.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ooooooooh!! No sabia que us motivava el tema super-heroístic :)
      Bueno, no-spoilers, eh? :D

      Elimina
  11. Hooola!!!

    Avui es dijous i s'em feia extrany no anar al cine... així que finalment hem quedat la Yolanda i Jo per anar a veure Ice Age a les 22:00

    Si algu mes es vol afegir a la convocatoria que faci un crit!!

    Ice Jeims

    ResponElimina
  12. Hooola!!! :)
    Doncs tot i que a mi també se'm fa extrany un dijous sense cine, no m'apunto a la proposta perque no sé que em passa que porto dos dies morta de son (tot i dormir 7 hores que ja és més de l'habitual!)

    Així que espero que us ho passeu bé i us agradi la peli.

    Us veig en la propera convocatòria ;-)

    ResponElimina
  13. hummmm a mi me chifla Ice Age, i el Joan s'anima, ens apuntem !!!!
    +2
    Ens veiem alli a les 21:45?

    Suvi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo arribaré cap a les 21:50, Suvi, que abans haig de fer unes coses...
      Fins la nit!

      Elimina
  14. Com va anar Ice Age 4? va estar bé?

    Els horaris per Batman (163 min) són:
    - 22.00
    - 22.15

    Cal acabar de concretar el dia!
    Gerard té una situació familiar complicada, i si bé no pot organitzar-se, va dir que es pensa que potser el dilluns per la nit seria el millor dia i que potser podria anar-hi.

    Actualitzo el post inicial amb els horaris.

    ResponElimina
  15. Hola! Jo també esperava comentaris d'Ice Age...

    Per nosaltres cap problema en anar demà al cine.
    En quant a l'hora, sent tan llarga, si podem anar a la de les 22h. millor ;-)

    ResponElimina
  16. Actualitzo: Inicialment Gerard va dir que avui (dilluns) a la nit podria anar al cine, però ahir al vespre em va comentar que haurà d'estar a l'hospital, i que (a priori) només podrà per la tarda (sessió de les 19.00h).

    Per no marejar més la perdiu, trieu el dia que us vagi bé, que a Gerard li sap greu fer-vos ballar tant. Potser Marina i jo hi anem amb ell aquesta tarda a les 7, sempre que li vagi bé. Sinó, hi anirem quan puguem...

    ResponElimina
  17. Una abraçada molt forta pel Gerard! I ànims!

    Pel que fa al dia i hora ja vaig dir que ara a l'estiu a mi m'és igual, però per aixó mateix em solidaritzaré amb qui només pot anar a la nit ;-)
    El que sí us demano és que us pronuncieu o ho decidiu entre vosaltres, Mari, Pako i Jeims, com abans millor, per saber si el dia és avui dilluns o demà dimecres o un altre dia... (tenint el wasap segur que ho podeu parlar amb facilitat oi?). Demà tinc un dia mogut i per temes de cotxe i d'organització amb altra gent hauria de saber ja aquesta tarda si el dia D i l'hora H cauen entre avui i demà...
    Se m'acut que una altra opció seria deixar el cine pel dijous de tota la vida, i així el Marc, la Marina i el Gerard encara tindrien una altra possibilitat de venir amb nosaltres, si al final no van al cine un dia a la tarda...
    En fi, que ja direu alguna cosa, eh?
    :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo marxo dimecres al País Basc. Gerard havia de venir també però donades les circumstàncies no sé si pujarà. Potser ve divendres fins diumenge i tornem junts.
      Com deia, busqueu un dia que us vagi bé als que estareu per aquí tota la setmana...

      Elimina
  18. Si res no es torça hi anirem avui dilluns a les 19:00.

    ResponElimina
  19. Doncs si no s' ha torçat, ara estareu al cine ;-)
    Despres, res d'spoilers eh!
    Nosaltres hem parlat amb el Sr. Jeims i em pensat en anar-hi dijous, et va be Yolanda?

    ResponElimina
    Respostes
    1. res es va torçar i en aquella hora hi érem :)
      Cap spoiler :)

      Elimina
  20. Sí, perfecte!
    :-)

    ResponElimina
  21. ep, aquesta nit cine!!!!
    Batman la fan només a les 22:00 (no a les 22:15)
    Així que alli estarem deu minutets abans

    Arreveure!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Disfruteu-laaaaaaaaaaaa!!!

      Elimina
    2. Graciesssssss
      Aixo espero, pq amb lo tard que acabara....

      Elimina
    3. Ja comentarem què us ha semblat, que jo no he volgut dir res per no condicionar-vos :DD

      Elimina
  22. Marc, Gerard!!!!
    Ara que nosaltres ja la hem vist també, estic impacient, esperant que, vosaltres que la vau veure els primers, digueu que us va semblar, i després dir nosaltres alguna cosa (bé, no sé si algú us haurà fet ja algun comentari per wasapp...)
    ;-)

    ResponElimina
  23. Bé, jo també estic esperant la vostra opinió.
    Suvi

    ResponElimina
  24. Bueno, adapto uns comentaris que ja li he fet a la Sònia:
    La meva opinió està algo distorsionada doncs el dia que hi vaig anar a veure-la em trobava força malament (un bon encostipat que encara arrossego), provocant que no disfrutés gaire de la peli.
    Per part meva, vull tornar-la a veure (esperaré a que surti en DivX), però a priori diria que sí, que em va agradar i que està molt bé, però que no arriba a l'alçada de cap de les dues anteriors entregues del Batman d'en Nolan.
    El final em va agradar, no tenen perquè matar al Batman (com molta gent esperava) tot i que la peli semblava indicar que acabaria així (i hagués estat un bon final, tot i que massa dramàtic).
    Però hi van haver-hi algunes coses que em van xirriar:
    1- Algunes actuacions excessivament dolentes (com la d'aquell cap de policia). No té massa importància pq eren secundaris (excepte per... veure punt 4)
    2- El final d'en Bane. El Bane em va encantar, de veritat. Però al final es desinfla... passa totalment a un segon pla quan es revela la Thalia (la filla d'en Ra's), fins al punt que se'l carrega la Selina amb la moto (per cert, gran encert que no es digués Catwoman en cap moment, ni que fes gestos ni sorolls de gata).
    3- Algunes inconsistències... coses en general que em van semblar mal lligades i agafades amb pinces. Potser fou una percepció degut a que no em trobava bé... espero que així fos.
    4- I lo pitjor: sorprenentment la Marion Cotillard... ni en el paper de la dona de negocis ni com a villana (a part d'un doblatge terrible). La noia aquesta val molt, és molt bona actriu, però o bé el seu paper en aquesta peli em sembla de "rellenu" o no el fa creïble.
    A pesar de tot això (i de que no estava massa per la labor), crec que la peli està força bé, millor que moltes pelis de super-herois, i de forma absoluta deu ser una bona peli. Però com les comparacions amb Batman Begins i Dark Knight són inevitables, doncs comparat amb aquestes està un esglaó per sota.

    En fi, i vosaltres què?

    ResponElimina
    Respostes
    1. uiuiuiuiiiii, Marc, que la Suvi no ha vist encara la peli i li has donat un munt d'espoilers, jeje!
      ;P
      Llàstima que ara no tinc temps d'explaiar-me...Toti així ho faré i diré que:
      1) No se'm va fer llarga.
      2) Està ben feta.
      3) No em va emocionar, no em va fer ni fred ni calor! Ni a les escenes d'acció, ni a les dramàtiques, ni a les romàntiques :-( Només vaig riure una miqueeta entre dents amb un parell d'acudits. Esperava molt més d'aquesta película, la veritat!
      :-(
      I molta part del desenllaç, molt previsible, oi?

      4) Patètica l'escena de l'Alfred (o Albert???) somiquejant davant la tomba d'en Wayne, no m'ho crec pas!
      5) Totalment d'acord amb tu respecte a la desaprofitada Marion Cotillard i al pobre paper del policia aquell.
      6) Cert que la Catwoman no li diuen així, però com a mínim sí que parla de gatets, jeje!, i a ella sí que me la vaig creure. Em va agradar molt com enfoquen el personatge (i pensar que es va sospesar posar a la Cher i presentar a una Catwoman a punt de la jubilació!)

      7) I d'acord amb tu: la més fluixeta de tota la trilogia.
      En fi... A veure què dieun el Jaume, la Mari iel Pako!
      ;-)

      Elimina
  25. Hola!! des de l'endemà de veure la peli que volia entrar i posar els meus comentaris.... però entre una cosa i altra...

    De totes maneres, les principals observacions ja s'han fet i hi coincideixo, especialment pel que fa al doblatge penòs que sempre li fan a la M. Cotillard (el mateix que a Inception/Origen), el paper "cutre" del poli aquell, i com passa a un segon pla tan dràsticament la figura del dolent (el Blane) per fer un gir en la trama que no acaba de quallar gaire, no?

    Tot i això, la peli em va deixar bon gust de boca, cosa fàcil amb mi sempre que posen un "final feliç"!!! (eh Jaume!)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....