dilluns, 2 de juliol del 2012

Corbs, gossos i altres animalons glacials

Inline images 1  Inline images 2

Realment hi ha estrenes interessants aquesta setmana!
Per un costat, Poe - El Enigma del Cuervo, una història ambientada al S.XIX amb el propi Poe de protagonista.
L'estrena de la 4a part d'Ice Age, aquest cop explicant com la va liar l'Scrat per formar els continents actuals.
I Dylan Dog... li he seguit la pista fa temps doncs augurava quelcom interessant, però no sé pas...

- El Enigma del Cuervo (116 min): 22.40
- Ice Age 4 (94 min): 22.00 (Esp) i 22.25 (Cat) (ja no indico les versions 3D)
- Dylan dog (108 min): 22.40

Ja direu i/o en suggerireu de noves!


27 comentaris:

  1. Hola a tothom!
    Jo aquesta setmana ho tinc molt clar: Ice Age 4 a les 22:00
    ;-)

    ResponElimina
  2. Potser la que més 'tilin' em fa és la del Poe, però no ho tinc clar encara...

    Per cert, l'Elisa passa el mes de juliol aquí, però mig anant i venint de Sabadell, i va dir que els dijous no podia anar al cine, que a veure si algun dia d'aquests podíem canviar el dia d'anar al cine (si la peli l'atreia).
    Dic això perquè si s'ha de canviar el dia avançant-lo (a dimarts o dimecres) convindria decidir-nos una mica abans. També es pot deixar per divendres.

    ResponElimina
  3. Hola!!!
    El meu vot és per la del Poe, El Enigma del Cuervo.
    Per canviar el dia del cine en properes setmanes, per mi cap problema en anar dimarts o divendres (els dimecres de juliol tinc ioga a la platja al vespre i no em donaria temps!)

    ResponElimina
  4. Hola!

    Jo les vull veure les dues. No m'importa l'ordre, aquestos detalls us els deixo a vosaltres, o pobres mortals.

    :-P

    Respecte al canvi de dia. Per mi no hi ha cap problema. Solament fer esment que si tirem el divendres NO podem arribar 3 minuts abans de que comenci la peli. Son sessions de cap de setmana i hi ha molta mes gent i probablement amb seients numerats. Per tant hem de ser curosos amb els horaris

    ResponElimina
  5. A mi també m'és igual el dia que hi anem al cine, ara a l'estiu.

    Si es va dimarts, el que potser s'hauria de fer és avançar les votacions i començar a triar la peli des del dissabte anterior.

    I si triem divendres (o dissabte) s'hauria d'anar amb compte amb l'horari, com diu el Jaume, però alguns podriem anar una estona abans per comprar entrades, oi?

    ResponElimina
  6. Bueno, abans que res l'Elisa hauria de passar per aquí i dir algo... si l'interessen les dues pelis, es pot proposar el canvi de dia.

    ResponElimina
  7. Doncs com no li envieu un wassapp preguntant-li...
    Pels horaris que em va comentar que tenia al juliol, dubto que es passi pel blog fins la tarda...

    ResponElimina
  8. Mi voto para el Cuervo

    ResponElimina
  9. Bé, aquesta setmana ja està clar que anem avui dijous, no?

    I els vots com estan??
    Yolanda clarament Ice Age, i Paco i jo, clarament, la del Cuervo.
    Falten per concretar una mica més cap a on es decanten Jaume i Marc ;-)

    ResponElimina
  10. Avui és dimecres Mari!!

    Jo em decanto per Red State.
    Aquest divendres estrenaran Spiderman, així que per la que ve no hi haurà discussió, i prefereixo Red State abans que Poe o Ice Age 4. Bé, el mateix dia acabaré de decidir-me.

    ResponElimina
  11. Osti, no sé en que dia visc :O
    És que he començat la jornada reduida i com aprofito tant les tardes pensava que ja portavem més avançada la setmana :)

    Bé, doncs tenim una mica més de marge per les votacions, que de moment estan d'aquesta manera:

    Ice Age: 1 (Yolanda)
    Red State: 1 (Marc)
    El enigma del cuervo: 2 (Paco, Mari)

    ResponElimina
  12. A veure què diu el Jaume, que per variar sempre s'espera al final ;P
    I la Marina, el Gerard, etc? Què no diuen res?

    ResponElimina
  13. Vam fer la proposta de canvi de dia per l'Elisa (i Gerard) però no han dit res... Del darrer dia que vaig parlar amb Gerard crec que ell votarà per Ice Age 4.
    La Marina crec que vol veure Red State, però si pot ja ho dirà ella.
    En fi, que tot lo que he dit no serveix per a res perquè fins que no ho diguin ells no val :P. A veure si intervenen :)

    ResponElimina
  14. Home, ja sabeu que jo també volia veure Red State, però vaig pensar que ja es descartava per aquesta setmana! De totes maneres, continuo votant per Ice Age 4, perque la del Poe em dona un mal rotllo...i si la setmana que ve ja s'estrena Spiderman, suposo que o la veiem ara, o ja tindrà poques possibilitats...
    Us aniré seguint, a veure com acaba la votació ;-)

    ResponElimina
  15. Wow!!

    Aquesta setmana la cosa sembla que està força igualada en les votacions. Ja us vaig comentar que a mi m'agradaven tant el cuervo com Ice, però veig que el meu vot s'està convertint en un factor decisori...

    ... Així que... Em deixo sobornar... :-P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que si soy la única que vota por Ice Age 4, por mucho que te soborne lo máximo que vamos a conseguir es un posible doble o triple empate!
      :-(
      Por eso, en realidad, creo que el factor decisivo NO eres tu, sino Gerard!
      :P
      (y, por otro lado, si te soborno tengo que ser muuuuy discreta y no decirlo por aquí, no sea que Marc se entere y nos defenestre del blog!)
      :D
      Maaarc, que ja saps que és broma, eh?
      ;-)

      Elimina
  16. Amics!!

    La cosa pinta molt malament... A partir d'aquesta setmana i fins l'octubre ja tenim tota l'agenda plena, fins a tal punt que practicament no podem fallar cap setmana!!!

    Aquest any no es pot anar de vacances ni a Euskals ni... :-P

    El "candelari" es el següent:

    06/07/12 : The Amazing Spider-Man
    13/07/12: El dictador (The Dictator)
    20/07/12: El caballero oscuro: la leyenda renace (The Dark Knight Rises)
    03/08/12: Prometheus
    10/08/12: Brave
    17/08/12: El legado de Bourne (The Bourne Legacy)
    24/08/12: Los mercenarios 2 (The Expendables 2)
    31/08/12: Abraham Lincoln: cazador de vampiros (Abraham Lincoln: Vampire Hunter)
    14/09/12: Desafío total (Total Recall)
    21/09/12: Dredd

    I no he volgut mirar mes enllà... ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho crec que hi anirem a l'Euskal... sinó qui et baixaria sèries i pelis ;)

      A veure, i en sèrio, les dates Euskal són 25-29 juliol, així que aquell dijous no hi serem. Batman l'estrenen el 20 i si esperéssim al dijous, seria el 26 que no hi som.

      La idea és (i aprofitant que l'Elisa està aquí i dijous no pot) anar el mateix dia de l'estrena a veure Batman (divendres 20) o sinó dissabte o diumenge.

      Bueno, ja en parlarem quan s'acostin més les dates.

      Elimina
    2. Quina passada de planificació, jejeje. Normalment es passen amb les estrenes de pelis infantils o "més familiars" però aquest serà un estiu atípic, amb un munt de bones pelis per a anar veure :)

      Elimina
  17. Però a veure, sobretot els dispersos/indecisos, centreu-vos en votar la peli d'aquesta nit!!!! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Acabo de recordar un tuit que vaig llegir l'altre dia i em va agradar molt. Deia algo així com que havien exculpat un acusat per acabar la frase amb un ;-)
      jajajaja

      Elimina
  18. Hola a tutti!

    Jo voto per Red State :P.

    ResponElimina
  19. Sincerament, crec que aquesta és una d'aquelles setmanes en que no hi ha consens de cap de les maneres. Tot està massa repartit :S

    Marina i jo anirem a veure Red State a les 22.40 pels motius que he comentat en un comentari anterior. Qualsevol que s'hi vulgui apuntar serà benvingut/da :)

    Ja comentarem com ha resultat cada opció ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Okis.
      Això, fem un geladet dissabte-nit o diumenge tarda i ens expliqueu la vostra impressió sobre la peli ;-)

      Elimina
  20. Llavors qué, fem 3 i 3 aquesta nit??
    Yolanda, pots anar a veure Red State i Jaume venir amb el Paco i amb mi a veure la del Cuervo (profecía??? :p )

    ResponElimina
  21. A veure què diu el Jaume...Us ha dit alguna cosa a vosaltres? Jo li he insistit per que es manifesti aqui, però es fa de pregar, el noi!
    ;-)
    Si ell no vol anar a veure Ice Age 4, llavors sí que me'n vaig a Red State amb el Marc i la Marina.

    ResponElimina
  22. El meu vot es decanta clarament per l'Enigma del Cuervo.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....