dimarts, 31 de juliol del 2012

La pitjor setmana de l'any

Hola a tots!!

Aquesta setmana a Cinexcusa passa el mateix que si fossim un potent equip de futbol de primera divisió que ha de jugar un partit amistós amb el "Recreatiu Almosterenc"... Fan jugar a tots els jugadors que no rasquen bola durant tot el campionat. Per aquest motiu aquesta setmana em toca fer a mi l'entrada (en Jeims) i no al Marc, que es reserva per quan hi hagi un entrada de primer nivell, i em deix a mi el trunyo de cartellera d'aquesta setmana.

Que hi ha per veure???? Realment??? Doncs res!!!! Ja ho hem vist tot:

- El caballero Oscuro
- Spiderman
- Ice Age
- El enigma del cuervo
- Blancanieves
- MiB 3
- Los Vengadores

Quedaria:

- Madagascar 3: (Ejem) 93 min.- 22:40
- El Skylab: Comèdia poc coneguda. 113min - 22:40
- Terraferma: drama italià - 93 min. 22:00
- El Irlandés: típica comèdia de parella de policies - 96 min. 22:40
- El Dictador: ""comèdia"" de Sacha Baron Cohen - 80 min. 22:40



No se... L'única que veig mínimament interessant es la de "El Irlandés", té bona pinta i son bons actors.

Una altra opció que tenim es retrassar el cine a divendres i agafar l'estrena de Prometheus, però llavors hem de ser conscients que es horari de cap de setmana i en dia d'estrena, per tant tindríem que ser molt estrictes amb els horaris.

No se tampoc, com té els horaris aquesta setmana en Gerard i com pot influir en el natural esdevenir cinèfil

Que opineu??????

Espero milers de comentaris en aquesta entrada, per una que faig i amb el que m'he enrotllat, m'ho mereixo!!


18 comentaris:

  1. MIRIAM DIXIT:

    Voto per Prometheus divendres!!! ho pots dir de part meva...jo no puc opinar...ho tinc bloquejat a la feina...només puc cotillear

    ResponElimina
  2. Hola!
    Jo normalment no demano canvis de dia i coses així, pero aquesta vegada, tractant-se de Prometeus, si que us agrairia molt si poguéssim anar o aquest divendres o a partir del divendres vinent ...
    És que marxo uns dies de viatge i no torno fins dijous a la nit ;-)
    El suggeriment de la Miriam, doncs, em sembla perfecte, però a veure també què diu el Gerard...

    ResponElimina
  3. I tan que intervinc Jeims, per ser una mala setmana de cinema (bé jo no estic d'acord), t'has esmerat molt. Potser si hem puc escapar, m'apunto jo també al divendres i així us veig, que fa molt que no compartim cinema plegats.

    Per altra banda, gracies pels vostres comentaris del Caballero oscuro, Marc i Yolanda. Sempre es un plaer disfrutar de les vostres impressions.

    Suvi

    ResponElimina
  4. Doncs sembla que el relleu ha demostrat la seva vàlua en escreix, i té tots els números per assumir la titularitat ;)
    I si l'equip funciona, endavant amb la nova rotació :)

    Jo de fet tinc moltes ganes de veure El Irlandés, en Gleeson és actor que m'encanta, i m'atrau força la peli que fa. El publema és que aquest dijous no puc anar-hi al cine...
    Així que pel que fa a mi també podem deixar-ho per divendres i anar a l'estrena de Prometheus, que també 'promet' xDD (aghh, no ho he pogut evitar :P).

    ResponElimina
  5. Prometheus divendres! :)

    ResponElimina
  6. hola de nou,
    Marc no et molestis home, ja saps que Jeims ha reclamat audiencia a crits, i no se li pot dir que no,... que sino es posa molt pesat ;-)

    Bromes a part, vull dir-vos a tots, i sobretot aquells que feu la feina de mirar la cartellera cada setmana i obrir el tema, que admiro molt la vostra constancia i esforç, perque no és fàcil. Gracies per la vostra voluntat i comentaris, que deleiten als que venen i als que no, a la sessió cinefila setmanal. Sou tots importants i imprecindibles per mantenir viu aquest grup.

    I dit això, no hem fico més empalagosa. Que això, que us estimo.

    Jo no voto, perque veig clar que es farà divendres, jeje.

    Suvi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suvi, t'ha quedat molt bonic!
      I jo em vull afegir a l'agraiment, perquè el Marc i el súper-suplent Jeims (i la Mari, quan ho ha fet ella) s'ho curren molt, i ens faciliten gaudir d'aquests bons moments cinèfils i d'una sempre molt bona companyia, sigui al cine, sigui on-line quan no hi anem al cine...

      (estooo...., jo també estic donant per fet que serà divendres, pels comentaris, però si algú vol fer recompte o d'altres suggeriments, encara falten dies!)

      Elimina
    2. Suvi, no sé pas què he dit que hagi pogut donar a entendre que m'he molestat.......
      De cap de les maneres, tot al contrari, de fet, i seguint amb el símil esportiu, jo sóc més un corredor dels 1000m relleus que no pas maratonià, de manera que més aviat defenso fer rotacions mensuals o trimestrals (o com siguin) entre els cinexcusaaddictes voluntaris. Així cada cop que un esportista entrés a la 'cancha' ho faria amb ganes renovades i la motivació al 200% (a mi és que se m'acaben els recursos i em dóna la sensació que faig totes les entrades iguals, necessito inspiració :P).
      Bueno, això pot ser motiu de nova entrada.... qui s'anima a fer-la? :)

      PD: Suvi, ara que no ens llegeix ningú, que no ho veus que així hem fet participar al Jeims, que feia dies que no deia gran cosa al blog xD

      PD2: Jaumet! recordo setmanes amb pitjor cartellera que aquesta, de veritat ;). Com deia, la de El Irlandés ha de ser una molt bona peli.

      Elimina
    3. Marc, ja saps que m'agrada fer-me una mica el màrtir ;-)

      De fet hi ha moltes pelis interessants, però les hem vist quasi totes.

      Es cert, a mi també em va cridar l'atencio la de l'Irlandes...

      Elimina
    4. Per cert, m'agrada el concepte de ser el super suplent de luxe del Marc :-)

      Gràcies Marc per la feina fosca i poc valorada que fas al llarg de l'any.

      Gràcies Yoli i Suvi per les vostres paraules

      Elimina
  7. El Gerard va fer un breu comentari ahir pel Whatsapp i sembla que també es decanta per l'opinio de Prometheus el divendres.

    Així que sembla que aquesta es l'opció guanyadora. Hem d'estar ara atents als horaris que publiquin per les pelis el divendres.

    ResponElimina
  8. PROPOSTA:

    Com ens ha avançat el Sergi (Miriam??) pel Whatsapp la peli es a les 22:45h.

    Com avui es l'estrena, cap de setmana i estiu segur que hi haurà moltíssima gent, per tant convindria comprar les entrades amb certa antelació (i junts per si es numerada)

    Per tant, que us semblaria quedar una hora abans, a les 21:40, comprem les entrades plegats i anem a sopar junts???????

    ResponElimina
  9. Per mi, OK!
    ;-)

    ResponElimina
  10. Ostiii, segurament faran treballar al Paco aquesta tarda i llavors ja no se com ens podrem organitzar la tarda-vespre :'(
    Tan aviat com pugui us con o no la nostra assistencia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veus??? Per una vegada juga al nostre favor que la peli sigui tant tard per la nit, d'aquesta manera tenim mes marge de maniobra perque s'hi pugui afegir el Pako si treballa per la tarda :-)

      De fet, a mi també em va genial, perque com sabeu jo treballo fins les nou de la nit

      Elimina
    2. El Paco va terminar de treballar quasi a les 10 de la nit i per això no vam anar al cine, ja vaig avisar per whatsapp, suposo que ho devieu veure els que teniu, tot i que no vaig veure ni una llagrimeta :p

      I com va estar la peli? Què us va semblar (please "spoiler-free comments" ;-)

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....