diumenge, 5 d’agost del 2012

Agenda Cinefila

Benvolguts companys d'aventures cinefiles. Revisant les novetats i les futures cartelleres he preparat una llista, de ben segur molt incompleta i amb alguna important mancança, amb el que pot ser la nostra agenda cinefila per als propers mesos. La veritat es que s'apropen algunes estrenes veritablement interessants. Solament espero que no ens defraudin... Gaire...


10/08/12
Brave

15/08/12
El legado de Bourne (The Bourne Legacy)

24/08/12
Los mercenarios 2 (The Expendables 2)

31/08/12
Abraham Lincoln: cazador de vampiros (Abraham Lincoln: Vampire Hunter)

07/09/12
Dredd

14/09/12
Desafío total (Total Recall)

05/10/12
Resident Evil: venganza (Resident Evil: Retribution)

19/10/12
Frankenweenie de Tim Burton
Looper

31/10/12
Skyfall

14/12/12
El Hobbit: un viaje inesperado (The Hobbit: An Unexpected Journey)

25/12/12
Los miserables (Les Misérables)

Que us sembla? Que afegirieu?

- Jeims, que vol ser tant guapu com el Marc

8 comentaris:

  1. Em sembla que ets tant o més guapu que el marc ;-).

    I recordeu que a l'octubre hi ha sitges!

    ResponElimina
  2. Carai, que currao Jeims, quina previsió.

    Tots dos sou macos. macos, per dins i per fora.

    A veure si m'animo i no desisto.

    Suvi

    ResponElimina
  3. S'ha d'afegir a la llista tota l'oferta del Festival de Sitges a l'Octubre. Gràcies Nuka per l'aportació a la llista!! :-)

    ResponElimina
  4. Siiiii, jo lo de Sitges ja fa un munt que m'ho vaig apuntar a l'agenda de la feina, per estar al tanto ;-)

    I aquesta setmana qué, dijous o divendres?? Brave??

    ResponElimina
  5. Bon giorno des de Venècia!
    :P
    Si aneu divendres, m'apunto al que sigui!
    Si és dijous, em temo que el viatge haurà acabat amb les meves forces, jeje!
    Un petonet a tots/es!
    ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Yolanda! Venècia! quina xulada despertar-se allà, no?
      Doncs vinga, a veure si ens posem d'acord en anar divendres i així ens veiem i ens expliques!

      Elimina
  6. Siiiii Brave divendres please, aixi lío al Joan i sembla ens veiem tots, oí?

    Respecte a Prometheus, a mi hem va agradar, tot i que tenia reticències perquè havia llegit una mala critica. Només dir que la prota es una superheroina
    Suvi

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....