dilluns, 24 de desembre del 2012

Festes nadalenques

Aqui teniu l'entrada d'aquesta setmana:
A la nit, i que no les haguem vist encara, fan:
-Amor es todo lo que necesitas 22:40
-De óxido y hueso 22:30
-El cuerpo 22:40
- Las sesiones (94 min) 22:40
-Rompe Ralph 22:40
- Una pistola en cada mano (95 min)  22:30
(les que no tenen la durada és perquè no està posada a la web de Les Gavarres)
A més, dir-vos que dimarts estrenen Los Miserables, que déu ser llarga, perquè les sessions estan espaiades cada tres hores i l'última la fan a les 20:45.

I, finalment....
Bones festes a tothom!

21 comentaris:

  1. Jo, si anem dijous a la nit, voto per "Las sesiones".
    També us dic que en algun moment entre aquesta setmana i la que ve aniré a veure "Una pistola en cada mano" i "Los miserables". Si algú més està interessat que m'ho digui, si vol.
    Bones Festes a tothom!

    ResponElimina
    Respostes
    1. "Las Sesiones"? No conec aquesta peli, quina es? De que va?

      Elimina
    2. Se trata de un poeta de 36 años que contrata a una terapeuta sexual (Helen Hunt) para perder la virginidad. Él está paralítico de cuello pa'bajo, un poco al estilo mar adentro, pero sin ser un dramao. Yo tampoco tengo muchas referencias, sólo he Leido que está muy bien y que los tres actores protagonistas son firmes candidatos al Oscar

      Elimina
    3. Ah! I esta basada en l'autobiografia del protagonista, per cert ;-)
      No tinc massa esperances que us interessi pero la vaig votar perquè a banda de Los Miserables, la resta de pelis en horari de nit no m'interessen

      Elimina
  2. Rooooooooooooooompe Ralph!!!!
    Jo vot per aquesta :)

    Bon Nadal a tothom!!! Ho ho ho!!!

    ResponElimina
  3. Hola!!!!

    Bon Nadal a tothom!!!! Com ha provat el dia de Nadal? Segur que avui peseu 5kg mes que fa dos dies... I encara queda Sant Esteve!!! Aix, això de les festes de Nadal no es sa...

    ;-)

    Respecte al cine, jo també tinc ganes de veure Rompe Ralph!!!! Aixi que voto per aquesta peli.

    També em faria gracia veure la dels Miserables, pero per horari, aquesta setmana no em va gens be. A veure si la setmana vinent li canvien l'horari (no crec que sigui mes llarga que la del Hobbit, per tant la podrien fer en uns horaris similars)

    ResponElimina
  4. Doncs els dels cines ja han posat els NOUS HORARIS i Los Miserables la fan a les 22:30 tots els dies menys el 31-D. Si vols, Jaume, quedem per anar un dia. Tampoc crec que aquest estil de película triomfi en les votacions del nostre grup, sincerament ;-)

    ResponElimina
  5. Hola, espero que esteu gaudint d'unes Bones Festes nadalenques!

    Aquesta nit ens apuntem al cine ;-)
    No m'he parat a mirar la cartellera ni cap trailer. La majoria de pelis no em sonen, tret de El Cuerpo, Los Miserables i Rompe Ralph.

    Veig que de moment guanya Rompe Ralph, així que ens apuntem a veure-la, suposo que serà divertida.

    Tot i així, encara que sigui només per posar de manifest els nostres gustos, ja us dic que el meu vot s'hauria anat a El Cuerpo :-p

    Per cert, parlant de "cuerpos", el meu és un d'aquests que ara pesa 5 kg més per culpa de les festes gastronòmi.. vull dir, "nadalenques"

    Petons!

    ResponElimina
  6. Me n'alegro de veure que comenceu a reaparèixer després dels Nadals!
    Doncs jo aquesta nit he decidit fer-me enrere i no venir al cine. Els tràilers que he vist de Rompe Ralph no m'acaben de convèncer, i com ja us he comentat tinc varies pelicules de la cartellera pendents de veure, o sigui que em reservaré per aquestes.
    Passeu-ho molt bé avui!

    ResponElimina
  7. 22.30 a taquilles?
    (a mi em costa tancar el botó dels pantalons també xDD)

    ResponElimina
  8. Yo Soc del gust de los Miserables. Quan tens pensat anar Yolanda?

    Suvi

    ResponElimina
  9. Hola, Suvi! Ja ho pensava, ja, que un musical et podia interessar ;-)
    El Jaume i jo hem parlat d'anar-hi demà dissabte a la sessió de les 22:30. Ell era l'encarregat de dir-ho anit als que van anar al cine.
    Com que tens wasap, si t'apuntes pots avisar-nos fàcilment.
    I, com va anar Rompe Ralph, resta de la gent?

    ResponElimina
  10. Hola!! Si, Jaume va fer "els deures" i ens va fer extensiva la convocatòria de cine pel dissabte (el Paco i jo no anirem, diu que "és massa" :p)

    La de Rompe Ralph a mi em va agradar moltíssim!! M'esperava algo més infantil i no m'ho va semblar gens (alguns tenen la mateixa opinió però justament al revés, jejeje) Em vaig riure força, i la història és molt, però que molt bonica.

    Vaig sortir molt contenta del cine. És d'aquelles pelis que et deixa amb un sonriure dolç a la boca... serien les gominoles del Gerard? ;-)

    ResponElimina
  11. home jo que també tinc molt viva la meva part infantil, m'agradaria aquesta peli. Pero com dius, crec que te un missatge, pots reiniciar la teva vida. I jo crec en aquest missatge.

    A més surten molt jocs que jugava de joveneta :-)

    A veure si convenço al Joanet.

    Suvi

    ResponElimina
  12. Llàstima que no podré ensucrar-me amb les gominoles del Gerard,... ;-D

    Suvi

    ResponElimina
  13. Hola a tots i totes!
    Com que L'oferta de les Gavarres fins al dijous 3 de gener ¡De 2013! continua sent la mateixa, aquesta setmana m'aplicaré la llei del mínim esforç i no faré entrada nova :P

    Simplement, desitjar-vos un mooolt bon 2013 i esperar que després del cotillon de Cap d'Any us quedin forces per votar i fer algun comentari al blog, per començar l'any cinèfil amb bon peu ;-)

    FELIÇ 2013!

    ResponElimina
  14. Molt bon any a tothooooooooom!!!!!
    Ens veiem l'any que ve ;)

    ResponElimina
  15. El Paco i jo també us desitgem bona entrada d'Any!!

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/531290_10200164088654447_263775052_n.jpg

    ResponElimina
  16. Eeeeeoooo? Que hi ha algú??? Que encara us dura la ressaca de la nit de Cap d'Any i no teniu esma ni per votar?? Que no hi anirem al cine, demà? Que ningú proposa res!!!???

    Jo proposaria alguna cosa, d'entre les que fan a la nit, però és que estic gairebé segura que només cal que digui "Las sesiones" o "Una pistola en cada mano" per que vosaltres proposeu justament el contrari, o el Marc digui que faig publicitat subliminal, jeje!, o sigui que estic esperant a veure què dieu i a veure si alguna proposta em fa el pes ;-)

    I si no, potser igualment vagi a veure alguna d'aquestes, però si és en grup, mooolt millor!

    ResponElimina
  17. I tant que hi som per aquí!! El que passa és que no hem votat encara :p
    Però ara ho mateix ho faig: 1 vot per a "El Cuerpo" ;-)

    ResponElimina
  18. Doncs he estat investigant i sembla que, de moment, la cosa està així:
    -El Cuerpo :1 vot (o 2? Comptem al Pako?)

    El Jaume m'ha dit que ell s'apunta al que sigui, potser també ho ha dit per wasap, o sigui que crec que aquesta nit PER FI! aneu a veure El Cuerpo, Mari!
    ;-)
    Jo em retiro de la convocatoria, perque m'estic mirant la t2 de The Walking Dead i aquests cossos, encara que la majoria siguin zombies bastant fastigosos, em criden més l'atenció que el de la Belen Rueda :-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....