dimarts, 26 de febrer del 2013

''Hace años era importante para mi ganarlo, pero es como conseguir a una mujer guapa. La cortejas durante años y al final, cuando se rinde, le dices: estoy demasiado cansado'' (Paul Newman)

Setmana post-Oscars.

Sempre molt controvertits i criticats per donar premis més per criteris econòmics que artístics. Però inevitablement son un punt de referencia. De fet, pràcticament la totalitat de les pel·lícules premiades (i les nominades també) han passat per la nostra criba cinèfila dels dijous. Per tant, potser som nosaltres la referencia que segueix l'Acadèmia a l'hora de nominar per als Oscars...

:-D

Anem per feina, que depenen de nosaltres

Aquesta setmana tenim cartellera amb novetats interessants:


Atlas de las nubes (171min) - 22:15h
Siete psicópatas (110min) - 22:40h
Gangster Squad (113min) - 22.15

El Marc segur que votarà per "El atlas" perque dura 171 minuts i li encanten les pelis llaaaaaargues, Paco votarà per "El origen de los guardianes" perque "no soy cylon pero como si lo fuera" i la Yolanda voldrà veure una peli Bielorusa en versio original subtitulada al turc basada en una novela de Aleksandr Afanásiev...

...Que cruz...

Us estimooooooo

18 comentaris:

  1. Quines entrades més interessants que fas al Blog, Jaume. Realment t'ho curres molt i aportes sempre un extra que fa pujar la qualitat del mateix molt per sobre de l'esperat. Continua treballant així!!!

    Ets el millor!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Jaume per les teves paraules encoratjadores, estic emocionat.
      Es una feina que faig per tots vosaltres amb molt de gust.

      Elimina
  2. Oooooostiapú!!! :P
    171 minuts y subiendo! subidón subidón subidón!!! xD
    Pos sí, la de l'Altas ha d'estar molt molt bé. I la de Seven Psicopaths a naltros ens va agradar força (la vam veure a la marató de Sitges), i resulta força entretinguda i divertida.

    Osti Jeims, veig que tens un sèquit de fans que t'adoren xDD
    Realment s'ha de dir que estàs fent una feina estupenda. El dia que te'n cansis serà difícil mantenir el nivell (per això jo ho feia cutre xD, per no escagarrinar al personal xDD)

    ResponElimina
  3. Doncs, t'equivoques, Jaumet, a mi les pelis dels paisos de l'Est (Bieloruses incloses) em fan una mica de grima, la veritat, encara que estiguin en versió original...Ara, si està subtitulada i es basa en una novela coneguda que a més m'hagi llegit, guanya moooolts punts.
    ;P
    En fi, a falta de versions originals, jo estic entre "El Atlas" que pinta súper bé, i "Siete psicópatas", que també té una pinta genial, pel que he llegit. Qualsevol de les dues m'està bé, però...potser l'Atlas s'emporta el meu vot, aquesta setmana ;-)
    ...com que el Marc no ha començat renegant directament sobre la seva durada, i fins i tot n'ha fet un comentari positiu, i a més votar la dels psicòpates seria fer-li la punyeta a qui ja l'ha vist...
    I, dimonis!, que sona molt més "cultureta" votar l'Atlas que els psicópates, oi? i haig de deixar bé al Jaume ;-)
    Per cert, Jeims, expero que no t'apliquis a tu mateix les paraules de Mr. Newman ;P

    (i sí, Marc, tens raó: després del Jaume ningú ens atrevirem a fer una entrada del blog, que el nivell està molt alt!)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajjaa, sort que tens un enfocament positiu Yolanda, perquè el meu comentari sobre els 171 minuts de Atlas no pretenia ser positiu (tampoc negatiu, més aviat 'corprenedor' xD).

      I jo us animo a que veieu Seven Psicopaths, aquesta setmana o la següent o quan sigui, al cine o a casa; només faltaria que no poguéssiu veure-la al cine perquè jo ja l'he vista... (lamento si en el meu anterior missatge s'ha malinterpretat).

      Elimina
    2. No et preocupis, Marc, que no t'he malinterpretat. Se t'ha entés perfectament, des de la critica constructiva fins al comentari positiu dels Psicopaths, però tenia ganes de picar-te una miqueta, jajaja!
      La veritat és que el meu raonament intern ha sigut que, posats a veure una de les dues amb vosaltres, també em fa més gràcia veure en grup la del Atlas (i, per cert, que ja deveu saber que té guió dels germans Coen!), i no m'importaria deixar la dels psicòpates en un altre moment, sigui en companyia o en solitud a casa
      ;-)

      Elimina
    3. Oh-my-God! He tornat a tenir un lapsus d'aquells que fan història (i m'estranya que el Marc no m'hagi corregit encara i estirat de les orelles): no sé per què he dit "germans Coen" sinó que El Atlas de las Nubes és dels germans Wachowski...
      "El que tiene boca, se equivoca"
      (sort que per casualitat m'acabo de creuar amb un article on sí que parlen dels Coen i m'ha fet adonar-me del meu error...)

      Elimina
    4. Vosaltres dos viviu en un univers paralel/alternatiu, no?

      :-P

      Elimina
    5. Jo no (crec que no he dit res estrany), almenys de moment xD
      El Gerard sí, en un altre planeta.
      La Yolanda no ho sé... crec que també però almenys està en el nostre sistema solar, el Gerard en una galàxia molt molt llunyana :P

      Elimina
  4. El Jaume és un crack, això ja ho sabiem, però ens ho demostra cada dia ;-)
    Mari, fan namber guan

    Peli? em miro els trailers i us dic algo ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Como se nota que me haces la pelota porque te dejo la caladora...

      ;-)

      Elimina
    2. jajaja, que nooooo :*

      Elimina
  5. Ep!!!

    Jo, després de deliberar intensament "conmigomismo", he decidit donar el meu vot... aquesta setmana a...

    Atlas de las nubes!!!

    ResponElimina
  6. Jo avui faré un pasalacabra de cine!
    xaleu força amb la que trieu :)

    ResponElimina
  7. :(
    jo les vull veure totes dues!! però avui nosaltres també fem pasalacabra. Estem cansats i anuncien pluges...

    La de l'Atlas de las Nubes la vull veure en pantalla gran, així que si aneu avui a veure-la, nosaltres intentarem anar un altre dia.

    ResponElimina
  8. La pluja no ha pogut amb nosaltres ;-)
    El Jaume i jo hem anat a veure El Atlas de las Nubes, i m'ha agradat moltíssim!!!!! Molt, molt, molt! Tant que no puc esperar a dir-vos-ho. No us la perdeu!
    Tinc moltes ganes de poder comentar-la amb vosaltres! I amb el Jaume, perquè avui no hi ha hagut tertúlia post-cine (acabant a la 1, i amb pluja i fred...)
    Bona niiiiiit!
    :-)

    ResponElimina
  9. Pos naltros vam anar a veure-la ahir diumenge per la tarda, sense presses :)
    És una peli molt molt molt peròquemolt ben feta. Després agradarà més o menys, però no es pot negar que el projecte és immens i està molt ben portat.
    Ja la comentarem. Aquí no dic res més per no predisposar.

    ResponElimina
  10. Uooooo, doncs si ja tenía ganes de veure-la, amb els vostres comentaris estic desitjant de poder fer-ho!!!
    A veure si trobem el moment, abans que la treguin de cartellera!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....