dimarts, 19 de febrer del 2013

"Yippie ki-yay, motherfucker" (John McClane)

De pressa que aquesta setmana anem tard. Si fem un repàs a la cartellera veiem les següents novetats més o menys interessants:



- "La jungla: Un buen día para morir" (96min.) a les 22:30
- "Un plan perfecto" (89min.) a les 22:30
- "La trama" (110min.) a les 22:40

Per tant hem de triar entre Bruce Willis, Cameron Diaz o Gladiator con flequillo. Se abre la sesión!

RECORDATORI:

Aquesta setmana hi ha convocatòria prèvia per a fer un Birrikín. Suposo que una bona hora per quedar podria ser les 9:15 o 9:30 en susodicho antro de perdisión

10 comentaris:

  1. Waaaaaaaaaah, el blogger m'ha donat un error i tenia un peazo missatge-comentari escrit :((((

    Bueno, venia a dir que YIPPIE KI YAY MOTHERF&%ER!!!! John McClane (sí, amb C) forever!!! :D

    I que m'apunto al birrikin de la perdisión abans de la pinícula :P

    També deia, Jeims, que sabia que posaries aquest títol :D, i que si no ho feies t'hauria de presentar al tito McClane ;)

    ResponElimina
  2. Jajajaja! Què divertits que esteu, nois!
    :D
    Doncs jo m'apunto al sopar i a la peli, i més encara si és La Jungla!!!!
    ;-)

    ResponElimina
  3. Mi voto para Ganster Squad y la Jungla para la semana que viene.

    ResponElimina
  4. M'ha petat el mòbil i no tinc wazà.
    Si decidiu la pinícula per wazà i hora de trobada per sopar, xisplau envieu-me un miliu.

    ResponElimina
  5. Hola! bé, Ganster Squad la fan a les 22:40, i La Jungla a les 22:30 així que sigui quina sigui la peli, podem quedar a les 9:15 al Birriquín.

    ResponElimina
  6. A les 21:15, doncs.
    A mi Gangster Squad no em ve gens de gust, la veritat. Si tothom té ganes de veure la Jungla en un o d'altres moment, m'estimaria mes anar-hi avui, perque la setmana que Ve tinc classe fins tard a la uni i potser no vinc al cine...I podríeu veure la dels gangsters igualment,oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encara falten Jaume i Gerard per dir algo al respecte. Sempre al darrer moment....... grrr

      Elimina
  7. Fent un resum del que s'ha dit pel whatsapp:
    Miriam vota Jungla
    Gerard vota Jungla

    La veritat es que, malgrat no ser res de l'altre mon, sempre m'ha fet gracia el McClane, aixi que jo també voto per la Jungla

    ResponElimina
  8. Ens veiem aquesta nit, al Birrikin, a les 21:15!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....