dilluns, 30 de setembre del 2013

Bruixes, pistoles, assalts...

Aquesta setmana hi ha alguna estrena interessant, a més d'alguna pel·lícula que es manté en cartellera i que semblava que a alguns de vosaltres us podia interessar també.

Com que a l'entrada de la setmana pasada ja va incloure 4 cartells magnífics, entre els quals el de Jobs i el d'Asalto al poder, aquesta només posarem els de les dues estrenes que, per a qui escriu aixó, tenen millor "pinta":
2 guns (v.dig)Las brujas de Zugarramurdi (v.dig)
Horaris:
-2 guns (115 mn) 22:40
-Las brujas de Zugarramurdi (119 min) 22:30
-Asalto al poder ((132 min) 22:00
- Jobs (127 min) 22:00
Apa, voteu i doneu vida al blog!

5 comentaris:

  1. Com que tinc ganes de riure, i m'han dit que és molt divertida, voto "Las brujas de Zugarramurdi".
    "Balada triste de trompeta" no em va agradar gens, i espero que aquesta de Las brujas m'agradi molt més!

    ResponElimina
  2. Dos vots per Asalto al Poder!

    ResponElimina
  3. Bona nit Cinefils impenitents

    He repassat les propostes d'aquesta setmana i crec que em ve mes de gust un "xute" d'adrenalina, que no impliqui pensar massa, que no pas altra cosa.

    Per tant voto per "Asalto al Poder".

    Tot i que no li faig "ascus" a 2 guns ;-)

    ResponElimina
  4. Per lo vist 2 Guns és millor del que sembla a primera vista :P, així que no m'importaria veure-la. Tampoc li faig "ascus" :D
    Las Brujas de Zugarramurdi també promet, jo estic entre aquestes dues.
    Si he d'emetre un vot........... Zugarramurdi (amb molt poc avantatge sobre 2 Guns).
    Peeeeeeeeeero avui potser tenim un compromís per sopar, fins la tarda vespre no ho sabré..., així que no puc confirmar 100% assistència.
    I si Marina es decidís a venir, crec que vol veure Riddick, aixins que ni furrulera de què farem aquesta nit :P

    ResponElimina
  5. Sí, jo tampoc li faig "ascus" a 2 guns (per aixó la "subtilesa" de posar 2 cartells a l'entrada d'aquesta setmana, a veure si colava, jeje, pero ni por esas).
    Jo soc dubtosa-tirant-a-que-no-vinc per avui, perquè estic contracturada.

    (ja us diré mes tard amb el wasap si al final vinc o no)
    Marc, si un altre dia voleu anar a veure Las Brujas..., jo m'apuntaria ;-)

    Per cert, criatures, crec que demà estrenen Gravity. Si és així, ja sabeu quina proposaré pel dijous que ve :-)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....