dimarts, 10 de setembre del 2013

Intentant ressucitar el Blog ;-)

Perdoneu aquest titular tan apocalític, estimats i estimades companys cinèfils, però és que realment, com Mr. Marc deia fa quinze dies, aquest blog fa un temps que està més mort que viu, i sembla que no aixeca cap...

Aixi que, tot i que no sigui tan guai com les dels amics Marc i Jeims, aqui arriba una nova entradeta per veure de ressucitar el blog setmanal d'aquest grup cinèfil nostre, i esperem que d'altres us animeu a escrire algun comentari i també, perquè no, a fer alguna entrada setmanal!

Suposo (si no és que s'hagi comentat alguna cosa per wasap i jo no estigui al cas) que l'opció més probable per a aquest dijous és aquesta,oi?

- Riddick (115 min), a les 22:45
Però, com sempre, s'admeten d'altres suggeriments ;-)
Edito a les 21:50:
 Sembla ser que er aclamació popular dels assistents al cine de la setmana passada, aquesta setmana toca:

Dolor y dinero (v.dig)
- Dolor y dinero (129 min), a les 22:15 
Pos eso...

20 comentaris:

  1. Eoooo!!! Quehihaalgúuuuuu???!!
    Espero que sí, jeje!, i que voteu! Que tinc ganes d'anar al cine aquest dijous!

    Crec que el meu vot per Riddick ha quedat clar a l'entrada, oi?
    (i, per cert, al final vau anar a veure Kick-Ass 2 ?)

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Desfibrilador! 3, 2, 1, descarga!
    Piiiiiiiiip
    No hay pulso Johnny, intenta de nuevo!
    3, 2, 1, descarga!
    Piiiiiiiiip, pip, pip, pip
    Siii tiene pulso y está estable, lo hemos conseguido Johnny, Cinexcusa respira! Pfew!

    Estoooo, pos això, a donar-li vidilla al blog :-)

    Yolanda, la setmana passada al cine (Kick Ass 2) vam acordar que aquesta aniríem a veure Dolor y Dinero, deixant Riddick per la següent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs vale, ja està modificat.

      Jo aquesta de "Dolor y dinero" no tenia massa ganes de veure-la, de fet l'havia descartat totalment per una qëstio diguem-ne "de principis", després de llegir al diari sobre el cas real en que està basada, i com s'ha sentit en veure-la el pobre home a qui realment van segrestar i torturar durant setmanes...Tot bastant depriment, la veritat.
      Però abans de dir que no venia al cine, i pel "carinyu" que us tinc tot i que no m'haguesiu dit res de la peli fins ara, he mirat unes quantes crítiques a filaffinity i hi ha alguna que m'ha fet començar a replantejar-me la meva decissió...

      (aix! Quins temps aquells en què les votacions es feien al blog! Si fins i tot enyoro una mica quan fins les set de la tarda del mateix dijous el Jaume no emetia el seu vot i no teniem clar encara què anavem a veure!)

      Elimina
  4. Pos com vaig dir ahir per la nit per whatsapp, no recordava que avui tinc el sopar d'aniversari de la sogra, així que no puc anar al cine :S.
    Demà divendres no em va bé tampoc... una opció potser seria anar-hi el finde, però no vull enredar la troca.
    Així que... bueno, fins la setmana que ve :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaja, quina llàstima, Marc!
      A mi m'anava bé qualsevol dels dies que comentes, per cert, però si no vols proposar cap canvi, que vagi molt bé el sopar familiar ;-)

      Elimina
  5. holaaa....

    ResponElimina
    Respostes
    1. ..........
      potser si dius qui ets et saludem també :P

      Elimina
  6. hey marc... com va tot?...quant temps?

    ResponElimina
  7. com són tots? Jaume, Gerard, Mari .....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser és algú que va estar amb vosaltres al començament d'aquest blog?
      ...o potser vaig totalment equivocada...

      Elimina
    2. Si no diu qui és mai ho sabrem, i jo passo de jugar al gat i al gos :P

      Elimina
    3. No volia dir jugar al "gat i al gos", sinó al "gat i la rata" xD

      Va, traiem el Sherlock que portem dins. No ha deixat masses pistes llevat de:
      - Escriu poc.
      - "sembla" que coneix gent d'aquí (dic sembla pq llegint entrades anteriors pot agafar els noms... però com Gerard fa temps que no hi escriu, suposo que ens déu conèixer).
      - I escriu "raru". Degut a un corrector automàtic (o traductor... aquest "quant temps" i "com són tots" són indicatius), o... que no és català/na... o que tot i ser-ho s'equivoca. El primer "hey" també fa pensar.

      Jo tinc una vaga idea, però és aviat per llençar-me... i recordo que fa força temps algú va entrar d'estranquis al blog i no es va identificar mai, seguim sense saber qui és (espero que s'ho passi molt bé en l'anonimat xD).

      Elimina
    4. Investigant una mica més (els meus contactes de la CIA a vegades fan bé la seva feina), resulta que en el dia d'avui hi ha hagut 7 visualitzacions de la pàgina des de Colombia, 1 des de Rússia i una des dels EEUU, fet que em confirma la meva suposició:

      Hola Joe, ¿cómo estás? xD

      Elimina
  8. Molt bé, Marc! Jo també havia pensat en el Joe!
    Hola, Joe!
    ;-)

    ResponElimina
  9. jajajaaj... hey marc.. que el 007 te ha quedado pequeño... como estan todos ¡¡¡¡¡¡

    A ver si nos vemos pronto... el proximo mes estare por Tarragona...

    ResponElimina
  10. Jajaja, hola Joe!!!, te he pillado eh? xD
    Pues vamos tirando, aunque el blog, a pesar de los esfuerzos, ha perdido participación en beneficio del Whatsapp, qué le vamos a hacer :)
    (la verdad es que desde un teléfono móbil resulta engorroso responder al blog)

    ¿Estarás por Tarragona?!?!?! Pues ya quedaremos hombre!! y ya sabes, guardate el jueves para el cine!! :D
    ¿Cuanto hace que te volviste para Colombia? ?y qué tal va la vida de profe universitario allí? :)

    ResponElimina
  11. No creo que pueda para el cine del Jueves, pero seguro que quedaremos.. estaré entre el 22 y el 31 de Octubre...por fin voy a hacer la defensa de la tesis, el viernes 25. Ya hablaremos sobre mi trabajo..en resumen luego de un año deje la U y me fui a una empresa farmacéutica a trabajar en I&D. Saludos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ok Joe, pues cuando vengas ya quedamos un día para tomar algo y nos pones al día :)

      Elimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....