dissabte, 15 de novembre del 2008

Muts i a la gàbia!

Helloooooo people!!!

Primer de tot, dir que el video que hi ha adjunt a aquest blog (el tribut a Starwars) és genial!!! Grande Joe, grande!

Al tajo: esteu tots callats com a morts!.
La gràcia del grup, del blog i/o dels correus és crear una mica d'ambientillu, i això sembla un funeral, tot kiski callat. Suposo que tots treballem i estem cansats i bla bla bla, però 5 minutets per llegir-nos i dir algo suposo que els tenim, no?

Bé, en tot cas en Xaims iPhone ja va indicar la setmana passada un possible 'programa' a seguir per als propers dijous:

Dijous 20-11-08: RETORNO A BRIDESHEAD
Dijous 27-11-08: QUANTUM OF SOLACE

Aquesta del retorno, si no és del Jedi no em mola gaire, però buenu, en Xaims insisteix i per una sola vegada i que no serveixi de precedent li secundo la proposta, hehehe.
La qüestió és que a la cartellera d'aquesta setmana vinent no hi ha gran cosa, així que deixarem que se surti amb la seva... shhhttt no li dieu res, eh? ;).

Aviat estrenaran la de Rocknrolla, que pinta força bé, així que la podem posar a la cua, rere el 007.


Us deixo també amb el trailer:

ROCKNROLLA

Apa doncs, que tingueu un boooooon cap de setmana!


PD: Jaims, estic mirant Galactica, la versió antiga i..... ufff... costa molt de veure... actuacions pèssimes d'alguns personatges, converses molt dolentes, i uns cylons (o hauria de dir cilones) que fan cagar... (de cutres!). Té alguna coseta que està bé, però ni a la Txell ni a mi ens acaba de convèncer gaire... en fi, ja t'informaré :).

12 comentaris:

  1. ei xics i xiques!
    doncs a mí, aixó del blog m'agrada molt més que no pas el correu electrònic. Allà, jo ja no sabia se tenia "amics cinèfils" o un "troyano" d'aquells que m'infectava la safata d'entrada :D
    El que passa es que alguns, s'hi han d'acostumar, no? Aixó funciona així: Favoritos: Agregar, jejejeje i ja està. De tant en tant mireu i escriviu.

    I bé, ja que és un blog sobre cine, i no sobre els blogs en sí mateixos.... parlarem de CINE!

    El ROCKNROLLA aquest, fa bona pinta, sí. Especialment el moment 00:18
    NOIES!!!!! US HEU FIXAT QUINES ABDOMIMALS TÉ EL TIO AQUEST !!!! NOMÉS PER AIXÓ HEM D'ANAR A VEURE-LA, EH!!!

    A banda d'aquests comentaris, tan profunds ;)
    i pel que fa a aquesta setmana.... m'agradaria que algú m'ajudés a decidir-me per la de RETORNO A BRIDESHEAD. Jo no conec la sèria de la que suposadament prové...
    Va, Jaume iPhone, digues algo!!!!

    ResponElimina
  2. Ei Mari, igual que l'altre dia, has estat la primera (i de moment única, però espero que no última) a contestar.

    Jo crec que per una vegada que en James insisteix a veure algo, podem concedir-li, a pesar del títol que té la condenada peli... :P. Ara bé, com surti un trunyo, que s'oblidi durant una bona temporadeta (diguem 2 anys?) d'obrir la boca per a proposar peli, jejeje.

    Fins ara!

    ResponElimina
  3. Buenu, diguem que acceptem "pulpo", dic, "Retorno..." com la peli de la setmana (tot i que continuo esperant algun incentiu per part de Jaume... diguem-ne unes crispetes o una coca-cola que amablement t'acceptaré aquest dijous quan em convidis?
    :D

    Però la pregunta és: això a quina hora acaba!!!

    Uff, no sé si preguntar-li al Sr. Google o "ja m'ho trobaré", però sospito que el divendres estaré grogui a la feina :(

    Petonets!

    ResponElimina
  4. Retorno: 22.15, ens veiem allí 5-10 min abans.
    Com a pla alternatiu (no sigui que el Jaume amb aixo de la setmana de la ciencia es raji), fan los ñiños de feng shui a les 22.30.

    Com diria en Chiquito: "este blogr tiene menol visitas que el sastre de Tarzan, jarlll".

    Mari, com només hi entrem tu i jo, què et sembla si comencem a insultar a la resta? va qui rep el primer? :)

    ResponElimina
  5. a) Plan alternatiu los niños de Juan Chi? ups perdoneu, pensava que aquesta l'havieu anat a veure la setmana passada. Quin despiste! Vale, en tot cas, també m'està bé, tot i que primer vot crec que li deixo al Retorno, igulment.

    b) insults eh... bona idea. Jo ja tinc alguna "víctima" en ment :D Però et deixaré els honors a tu, Mister Civit. Si et plau.... dispara!
    :)

    ResponElimina
  6. a) De fet la setmana passada anavem a veure la de los ñiños, però com vam ser només el Gerard, Jaume i jo, vam canviar de plans i vam veure Red de Mentiras.

    b) ja em passes el mort? :)

    c) pito pito colorito donde vas tu tan solito por la senda verdadera pim pom fuera. And the winner is... (redoble de timbals): premi compartit entre: Gerard per no dir mai res; Jaume pq a pesar de tenir un iPhone amb connexió permanent estigui on estigui, no bada boca i Joe per crear el Blog i deixar-lo morir (i no pas d'èxit). Va por ustedes!

    Les persones susceptibles, que es tapin les orelles i s'embenin els ulls: abraçafanals, adoba-cossis de mal llamp, afaitapagesos, agafasopes, aixafabolets, aixecasamarres, animal panxut, anyell desmamat, arrabassaqueixals, arrencapèls, artista de plexiglàs, assotacristos, astronauta d'aigua dolça (aquest és molt bó, propi del Capità Haddock ;)), atrapamosques, australopitec i per últim amb la lletra A, Aznar (no m'ho he inventat, eh... mireu: http://www.freewebs.com/tonibanez/insults.htm).

    Vinga comencem amb la B:.... ;)

    ResponElimina
  7. Holeeeeeeeeee,
    ja m'estic perdent, a mi hem fan gracia les dues:
    RETORNO A BRIDESHEAD
    LOS NIÑOS HUANG SHI

    Pero si acaben d'estrenar la de RETORNO A BRIDESHEAD, potser seria millor la de los niños.

    Aix, vaig a votar, sigui quina sigui, suposo surtirà una de les dues.

    Avui tinc mono de vindre a cinema.

    ResponElimina
  8. no hi possibilitat de votar avui.

    ResponElimina
  9. No... avui no hi ha opció a vot... el Jaume va insistir apassionadament (vaja, que va suplicar) que anéssim a veure la del Retorno, així que en principi anem a veure aquesta. Però com està liat amb lo de la Setmana de la Ciència (i a vegades se li complica tant que pot acabar per no venir al cine), el plan B seria la de los ñiños.

    deudeu

    PD: A part, el Joe ens ha d'explicar com introduir una enquesta o votació al post :P.

    ResponElimina
  10. vindre amb el meu cotxe, guauuuu, ja no serà una incognita, jaja.

    ResponElimina
  11. Sobre la peli d'ahir:

    És el propi estil de peli que no em va agradar. M'explico: m'agraden les pelis d'acció, intriga, aventura i comèdies (però no totes elles, n'hi ha de dolentes o que no són del meu gust). En canvi la peli d'ahir ja és d'un estil que no m'agrada... si a això li sumem els embolics d'amors i desamors, ROLLO GAY, fan que sigui algo per oblidar. OJUUU respecto que a alguns us agradés :), ha d'haver-hi gustos per a tots!

    Només és que, donada la insistència del Jaims per aquesta peli, vaig acudir-hi sense informar-me (ni veure trailer ni res de res), i em vaig trobar amb el 'parcal'. Nota mental: per la propera ocasió, informar-me davant una proposta insistent d'en Jaims :).

    Jaume, la propera vegada, avisa'ns si penses que la peli pot no agradar-nos :S (fins ara pensava que, almenys, tu, gems i jo teníem els mateixos gustos).

    Bé, menys mal que al final la 'crio'-tertúlia (crio per lo de fred, eh), va valdre la pena :). Al pujar al cotxe, el termòmetre marcava 4 ºC.

    deudeu!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....