dissabte, 29 de novembre del 2008

Sessió "cinèfaga" per desembre

Sí, no m'he equivocat en el títol... donat que solem consumir bastant de cine, casi que més que cinèfils som cinèfags :P.

Bé, tenim una cartellera interessant:

Appalosa (114 min): 22.30
Outlander (? min): 22.30
Superhero movie (86 min): 22.40

La de superhero movie, és d'aquelles que anomenem típiques per veure a casa d'algú menjant palometes :), cosa que no recordo haver fet mai...

Appalosa: peli de vaquerus amb en Viggo Mortensen, l'Ed Harris i demés. Pinta bé.
Outlander: Una nau espacial s'estrella a la terra en l'època i terra dels Vikings. De la nau s'escapa una 'bèstia' i el seu caçador.

Jo em decanto per qualsevol de les dues primeres.

Per cert, vaig veure que als Lauren feien Rocknrolla, però a les Gavarres no hi és... si la volem veure potser hauríem de canviar de cinema :P.

deudeu

18 comentaris:

  1. buenu, "interessant" és un adjectiu que no sé fins a quin punt pot anar a la mateixa frase que "Superhero movie", jajajaja. Suposo que és com quan vam anar a veure la del "Retorno a Brideshead" i jo vaig sortir dient que m'havia semblat "curta" ;D

    Però bé, dit això, permeteu-me fer una proposta addicional.

    BELLA (91 min.): 22:40

    En aquesta història dos persones, la vida de les quals està a punt de canviar per sempre, descubreixen que a vegades cal perdre-ho tot per adonar-nos del que realment importa a la vida.

    A rebut un milió de premis, i de fet, he sentit molt bones crítiques.

    ResponElimina
  2. Com sempre, Mari estem tu i jo sols en aquest blog... tu no sets un ecooo?

    ResponElimina
  3. Doncs sí, Marc....
    ECO, ECOOOOOO

    ResponElimina
  4. mmmm... quanta estona m'hauria d'esperar a veure si "algú altre" entra i escriu algo al bloc, ni que sigui pel mail suggerent del Marc???

    Doncs no m'espero més. Torno a parlar jo (de moment! espero que avui s'animi algú méssssss)

    Us volia dir que no aniré al cine demà... així que tant de bó veieu alguna de les que va proposar el Marc, jajajaja, especialment:

    Appalosa (22.30) o Superhero movie (22.40)

    que són les que a mi no m'agraden :P

    ResponElimina
  5. Hola Frikis!!

    No esteu sols, jo us controlo des de dalt, de de l'Olimp, com la deitat grega que soc.

    :-)

    Aporto una mica mes d'informacio, basicament per crear desconcert.

    Puntuacions que tenen les pelicules que proposeu (sobre 100)

    Appaloosa: 84 punts
    Outlander: 68 punts
    Bella: 60 punts
    Superhero movie: 36 punts

    I si us pregunteu quin es el criteri d'aquestes puntuacions us puc dir que es calcula en funcio de prestigiosos i reputats critics cinematografics.

    Com no pot ser d'altra manera les puntuacions me les diu el meu super iphone que les treu d'algun lloc d'internetes... (Rotten tomatoes i Metacritic)

    :-)

    ResponElimina
  6. Ja ja ja!!!!

    Mari=Capitan Araña

    Ens lia a tots per veure una peli i despres no ve...

    :-P

    ResponElimina
  7. ATENCION! ATENCIÓN! ALARMA! ALARMA!
    TENEMOS UN INTRUSO EN EL PERIMETRO!
    AUUUUUUGA!!! AUUUUUUGA!!!

    Ostia Jaume, és que el sistema de seguretat ja només ens reconeix a la Mari i a mi... xD

    Buenu, com la Mari és força participativa, la perdonarem per liar la troca amb una nova peli i no venir :), i deixarem Outlander per una altre dia (pq sembla que aquesta sí la vols veure, no?).

    Jo crec que Appalosa s'emporta el premi de la setmana... :)

    ResponElimina
  8. Chic@s por que no vemos una de risas esta semana. La de Superhero movie tiene toda la pinta de ser muy divertida.. así que voto por esta..

    Y no Marc a mi no me puede sonar la alarma que el sistema si me reconoce...jejejeje

    saludos a tod@s

    ResponElimina
  9. Joe, creo que la semana que viene estrenan Ultimatum la Tierra, que fijo no nos la podemos perder... y con las navidades, vacaciones y tal, el cine va a estar de capa caída. De modo que, no sé, però a lo mejor sería bueno asistir a las pelis buenas :)

    ResponElimina
  10. A votarrrrrr. Si no m'equivoco:

    Appalosa: 1 (Marc)
    Superhero movie: 1 (Joe)


    iphone-Jeims, si li plau des de l'Olimp, falta el seu vot...

    ResponElimina
  11. Aix perdoneu, estic molt liada, i avui he pogut veure els vostres comentaris, que no són pocs.

    He mirat trailer del superhero i appalosa, i aposto per superhero, pero tinc dubtes perqwue també mola la de baqueros.

    Pero no se encara si vindre perque ahir vaig anarme'n a dormir a les 3:00 AM i estic morta. A veure com hem trobo a la nit.

    Chiao, chiao
    Susi, suvi, Sus, o com vulgueu dir-me.

    ResponElimina
  12. Hola a tod@s!

    Me estreno con el blog, me ha costado bastante. Mi voto es para Appalosa.
    Besos!

    ResponElimina
  13. jejejeje... sandrazzzzzzzz.. eso es originalidad.

    ResponElimina
  14. El meu vot es per Appalosa tambe, aixi que... ja podeu deixar de votar.

    :-)

    Des de l'Olimp

    Numero 1

    A les 22:20 a la porta del cine!!!!

    ResponElimina
  15. Ostiaaaaaaaaaaaaa!!! èxit de visites al blog! :)
    Ok, 22.20 a les guixetes!

    ResponElimina
  16. Per fí us animeu a xerrar al blog!!!
    (tot i que alguns aprofiteu per ficar-me mots aràcnids....)

    Bé, cap comentari de la peli d'ahir???
    Els que no vam anar estem esperant!!!!!

    petonets!!

    ResponElimina
  17. R.I.P.

    ... cinexcusa ha mort...

    ah no, si continua la Mari per aqui, tota sola amb el seu ecoooo


    Fa quatre dies que us vaig preguntar què tal la peli, i no em foteu ni cas!!!!!

    Està el tema com per parlar dels plans pel proper dijous... Això us deu sonar a xino, no?

    Ja ni el Marc :(

    ResponElimina
  18. Eis, que jo he anat de pont a Roma i he estat fora... vaig arribar ahir a les 00.30 de la nit a casa, i avui a les 8 ja estava al tajo :P.

    La peli no la vaig anar a veure al final... estàvem organitzant el viatge.

    fins ara!

    (però tens raó, l'eco és potent en aquest blog :P)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....