divendres, 21 de novembre del 2008

Proposta Climàtica

Hola dolentots!!

Se que ho vau fer aproposit, jo que ahir anava amb una americaneta moooooolt prima us vau posar a discutir de temes interessants a la tertulia cinefila POST... Tant interessants com dubtar del meu refinat gust cinematografic a l'hora de triar pelis ;-)

Així que des d'aquí llenço una proposta climàtica per a les tertulies cinèfiles. Aquesta és: Quan estiguem per sota dels 5º postposar-la. Ahir, si haguessim fet la tertulia dintre d'una nevera haguesim estat més calentets!!!!

Espero la vostra visita a la Setmana de la Ciencia!!!!

3 comentaris:

  1. Contra-proposta climàtica:

    Havent vist una peli de gais, tu també et vas amariconar una mica i vas sortir cagant llets pq tenies fred ;).

    Ai piltrafilla, sabies que damunt d'una americana pots posar-te una jaqueta? O podries haver-te deixat un bon abric al cotxe i fer el 'cambiassu' per l'americana a l'anar al cine... és que se t'ha d'explicar tot xD.

    Amb lo que a mi m'agrada el fred... ves si no és maco, fer la tertúlia fora al carrer, amb un fred que pela, però ben abrigats :).

    Ja ho sabeu, per aquestes èpoques, res de postposar tertúlies!! es ve ben abrigat, o us quedeu a casa davant del radiador... que esto no es país para piltrafillas!

    ResponElimina
  2. només una pregunteta... com es fa per obrir un nou "fil", no per escriure comentaris a sota?

    És que jo ahir a la nit vaig escriure (algú l'ha vist?) els meus comentaris sobre la peli, però ho vaig haver de fer sota l'entrada del dijous....zí, sota els acudits del Joe :(

    Mira que ho copio i enganxo aqui eh, a sobre que vaig dir un munt de coses...

    ResponElimina
  3. ai ai ai Mari, que si haguéssis tornat al fil que vas escriure, haguéssis vist que jo t'he contestat... :)

    Crec que per obrir un fil nou, t'has de 'loggejar' (a dalt de tot a mà dreta, botó 'acceder').

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....