diumenge, 8 de març del 2009

Dijuevs 12 de març: WATCHMEN !!!

Aquesta és l'oferta per aquesta setmana:


  1. En el nombre del Rey (127'): Les Gavarres 22:15
  2. The code (104'): Les Gavarres 22:40
  3. El gran torino (116'): Les Gavarres 22:40
  4. Watchmen (163'): Les Gavarres 22:15 h / Vila-seca 22:00 h

I aquesta la meva opinió:
... la del Torino l'acaben d'estrenar, i ens aguantarà encara... a més, heu vist el que dura i a quina hora comença!!!????
... la de Watchmen, ostres tú, també es llaaaaarga com un dia sense pa (a Vila-seca la fan una mica abans, però tot i així acaba tard, tard...)
... i les altres, pse, per omplir oferta.

Tanmateix us haig de dir que la de Broken, que va ser la que vaig votar jo (i el meu eco, perque ningú em va fer ni p. cas), ara ja ni la fan :? així que aplico la dictadura com fa el Marc i em reservo el dret de guardar-me un vot definitiu per l'ultim moment, jejejejeje. Ah, i esteu obligats a fer-me cas eh! :D

16 comentaris:

  1. Aquesta setmana està cantat :D
    Watchmen!!!

    Per cert, em vaig currar un comentari tremendo per la peli de la setmana passada, i no n'heu fet ni p.caso... (i Mari, casi que el vaig escriure per lo que tu vas dir uns minuts abans... Aix, està vist que un divendres per la tarda, no val la pena escriure res...).

    ResponElimina
  2. Que ningú s'ho prengui malament... però Joe, puedes modificar el asunto de este post y poner sólo WATCHMEN? xDD

    (és que Mari!!! te m'has avançat!!!)

    ResponElimina
  3. jejeje, ja ho sé Marc, publicar el diumenge a la nit la proposta de cine del dijous, és anar un pas per endavant... fins i tot davant teu. Però és que com ja conec els teus sprints, si no surto amb moooolt de ventatge em guanyes ;)

    Però anem per parts, com diria Jack el Destripador:

    1) El teu mega-comentari sobre Push, no només el llegim, sino que l'agraim. Fas que aixó sembli un blog de cine "de veritat" :)
    Em van donar ganes de contestar-te. Però la resposta que volia donar("ok") dic, a veure si no entenen el meu humor, jajajaja

    2) Tus deseos son ordenes! Watchmen ja encapçala l'entrada de la setmana

    3) Tot i així.... DE VERITAT T'HAS FIXAT EN EL QUE DURA LA PELI I ENCARA VOLS ANAR A VEURE-LA ????

    4) Marc, hi havia algú més que tu i jo apuntats en aquest blog, oi?
    jajajajaja

    ResponElimina
  4. xDD

    Pozí Mari, de tant en tant algú s'hi deixa caure escrivint mitja línia :P.

    Efectivament sóc dels que poso pegues quan les pelis són moooooooooooolt llargues, però aquesta em motiva massa, i sé que l'endemà encara em durarà el 'subidón' d'adrenalina :P, per lo que podré arrossegar-me el divendres per la feina amb certa dignitat, jejeje.

    El problema de fer un comentari un divendres, és que quan la gent obri (si mai ho fa) el blog el dilluns o dimarts, ja mirarà les noves entrades... i no hi haurà tertúlia digital sobre el tema. Si alguna cosa tenia de bo emprar l'email, és que els e-mails sempre arribaven, i donava més joc en aquest aspecte :).

    En fi, amb l'inevitable evolució sempre es perden algunes velles i bones costums :/

    ResponElimina
  5. Marc,
    Jo vigilo tot el que fas i escrius dintre del mon digital. I tu tambe Mari. Us tinc controlats.

    Sobre el tema blog vs mails... Be, no totes les innovacions han de ser bones i utils.

    Amb tota la sinceritat del mon, a mi aixo aquesta proliferacio de blogs que hi ha em sona a una moda, d'aqui uns anys no ni haura ni el 10% dels que hi ha ara...

    ResponElimina
  6. Eh, tu, watchmen, si realment controles el que faig en el món digital, ja estàs tardant a contestar el post anterior, que té prou xixa pq ens iluminis amb la teva saviesa amb algun comentari crític teu :P

    ResponElimina
  7. Et refereixes al de Push?? Pos si, es mereix un comentari, pero hi ha massa xixa per explicar i des de l'iphone es mes lent. Ja ho fare...

    De totes maneres aixo es parlar del passat i el que hem de fer es parlar de futur :-) Watchmen!!!

    :-)

    ResponElimina
  8. Pos si vols parlar del futur, en concret de Watchmen, aquí deixo dos crítiques: una de bona i l'altra de dolenta (gustos per tothom):

    La dolenta:
    http://www.blogdecine.com/criticas/watchmen-cronica-de-un-fracaso-anunciado

    La bona:
    http://www.noescinetodoloquereluce.com/2009/03/watchmen-una-digna-adaptacion.html

    El divendres o dissabte o quan sigui, un cop vista la peli, ja faré jo els meus comentaris :).
    De totes maneres, sóc dels que defensen que les adaptacions cinematogràfiques d'obres extenses (Watchmen són 12 números, amb flashbacks constants), tenen un problema: costa molt encabir en 2 o 3 hores tot el que hi ha a l'obra. I per tant, per a no sobresaturar, el director ha d'optar per sacrificar determinades escenes de l'obra orignal, i fer una peli entretinguda i atractiva (i no voler explicar-ho tooot).

    Bé, aquest dijous veurem!

    ResponElimina
  9. Un amic meu que té "un altre grup d'amics cinéfils" i ens porta una setmana de ventatge perque ells van els divendres, diu que ja l'ha vista i que no els va agradar :(

    A veure que opinen els experts de CINEXCUSA! jejejejeje

    ResponElimina
  10. És una peli polèmica... està generant tot tipus de reaccions. No sé, el que està clar és que no passarà desapercebuda.
    Jo mentrestant m'estic posant al dia llegint el còmic, però no crec que l'hagi llegit tot pel dijous (ara en tinc la meitat llegit, de 12 volums).

    ResponElimina
  11. Hola a todos!

    Pues aunque no sirva de nada, dejo constancia de mis preferencias: "The Code" o "El Gran Torino"...como no creo que salgan, mucho me temo que me dormiré con la de Watchmen, que no me llama mucho, jejeje. Bueno, a ver si para la siguiente semana sale alguna de las 2 ;)

    Besos!

    ResponElimina
  12. pues ya te digo yo que te duermes fijo, Sandra, porque la peli dura lo suyo, jajaja. Vamos, que cuando te despiertes no sabrás si estás en el cine o ya toca irse "a trabajar", del rato que llevarás durmiendo!

    Yo, visto como se preparan algunos ante peliculas de esta embergadura (Marc, no s'hi val fer "bibliografia"!!!!) pues algo he leido últimamente, pero claro, la mega-historia de los 12 volumenes resumido en unas 4-5 páginas, he acabado con un cacao mental impresionante.

    Aunque, ciertamente, me ha dejado unas ganas tremendas de verla, a ver si así pongo un poco de orden a la historia que me he montado en la cabeza de lo que va esto de Watchmen :)

    Sin embargo.... ufff, algunos acontecimientos de última hora en esta semana igual hacen que finalmente no pueda ir. Siento dejar mi presencia en estado de "duda", pero más vale eso que decir que voy, y luego dar plantón.

    En cualquier caso, seguiré "al tantu" de lo que se cuece :D

    ResponElimina
  13. Convocatòria a les 22.05 a les guixetes, la peli és a les 22.15.

    Avui s'admet venir vestit amb tratge de malla, capa, antifaç... ;).

    Fins d'aquí unes horetes!

    ResponElimina
  14. Ah Mari, fent un gran sprint, ja porto llegits 10 dels 12 còmics, arf arf, quina empatxada... si puc aquesta tarda abans de la peli em llegiré els dos últims (encara que sigui en diagonal).

    ResponElimina
  15. just avui hem molaria venir.
    Pero no vindré perque acabo tard, m'haig de fer la maleta que demà marxo a Londres, tinc que aixecar-me aviat i fer una reunió demà a primera hora.

    Són moltes coses que tinc que lligar abans de marxar. Pero he rigut molt llegint els vostres comerntaris. Ja hem deixaras els comics Marc.

    Que ho passeu molt bé, i els cap de setmana TAMBÉ. Deixeu ganes per tornar al japonésssss.

    ResponElimina
  16. Y la ganadora fue: WATCHMEN y los asistentes fueron: Sandra, Gerard, Jaume, Joe y Marc...

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....