dimarts, 31 de març del 2009

Aquest dijous toca

Ieeep, com la setmana passada no hi va haver cine, copio la cartellera de la setmana anterior (quan tingui temps ja revisaré si hi ha canvis d'horaris):

Underworld (92 min): 22.40
Duplicity (125 min): 22.15
Lejos de la tierra quemada (111 min): 22.40 16:00

Jaume, contestant al teu missatge del post anterior, jo també vull veure Anderuól!, així que si fem una mica de pinya, acompanyats del Gerard, tenim tots els números de guanyar i imposar-nos :P

Per cert, prepareu-vos pel cinema en 3D. Crec que aquesta setmana o la que ve estrenen als Oscars Monstruos VS Aliens en 3D :), no hi podrem faltar!!! Nota: Això del cine en 3D deu ser alguna invenció nova per fer front a la pirateria... suposo que els divx i variants no deuen poder soportar la qualitat suficient... bé, ja ho veurem.

Edito el missatge per indicar que Lejos de la Tierra Quemada ja l'han posat en horari infantil... a les 4 de la tarda... en fi.
També han estrenat Street Fighter (si no fos pq tenim acumulades forces pelis, insistiria per aquesta que segur que a més serà un furullu), i BenX, la qual ja vaig enviar un mail amb el trailer i pintava força interessant! Les podem deixar per la setmana vinent.
--
marc civit

18 comentaris:

  1. Doncs jo continuo parlant a l'altre missatge ;)
    I aquí, doncs poca cosa a dir... que tinc ganes de cine però Anderguó ja la he vist.
    Així que una de dos, o Sandra (i algú més!!!)m'ajuda a fer-vos boicot o si no, no patiu, ja us acompanyaré a la propera...

    ResponElimina
  2. Horaris actualitzats al missatge principal.
    Jo voto per Anderguó!

    ResponElimina
  3. Estaba desaparecido pero he vuelto.. para esta semana no hay mucha cosa.. así que vamos a ver Underworl... Jaume/ Marc, tiene que ponerme al corriente de que va la peli antes de entrar para no ir tan perdido....

    ResponElimina
  4. Andeguó!!! Anderguó!!!

    :-)

    Tranqui Joe, es una precuela y no necesitas haber visto las anteriores para entender esta. Al contrario, igual con esta peli se entienden cosas que en las anteriores quedaron como un poco difusas...

    ResponElimina
  5. Joe......... has leído el mensaje inicial de este post? que hay poca cosa esta semana????
    A parte de las 3 indicadas, hacen Montruos VS Aliens 3D, Street Fighter i BenX... también Traidor que tiene muy buena pinta!! De hecho es de las semanas donde cuesta elegir!

    ResponElimina
  6. Marc, me has pillado jejeje... nos vemos esta noche en el cine...

    ResponElimina
  7. Joe, como bien te ha dicho Jaume, al ser una precuela se explicara todo desde un principio, estableciendo las 'bases' de las dos pelis anteriores.
    No obstante, que sepas que Underworld 1 y 2 transcurren en la actualidad, en donde los vampiros (una especie de pijos de clase alta) se pelean con hombres lobo (no necesitan la luna llena para transformarse, lo hacen a voluntad). En algun momento de estas pelis, se hace una breve referencia al origen del conflicto entre xupasangres y licántropos: los licántropos eran en la antigüedad (pues se remonta su origen en unos ¿500 años?) los esclavos de los vampiros, pero eran maltratados por sus amos, y todo 'explotó' en el momento en el que se descubre el romance (como no, el amor se lo carga siempre todo :P) entre una vampiresa y un licántropo, siendo la primera ejecutada y el segundo forzado a verlo... y hasta aquí puedo leer.
    Ala, ya te has echo una idea :)

    ResponElimina
  8. rggg pues res, que us ho passeu bé :(

    Jo que pensava presentar-me allà amb el meu cotxet nou :)
    ... ara us quedeu sense veure'l, vosaltres us ho perdeu!!!
    :D

    PD. alguns, però, com que no s'aguantaven fins dijous proper, el veuran a la "preestrena" que tindrà lloc avui dijous a les 15:00 al Campus Sescelades...

    ResponElimina
  9. Anda! si jo he vist aquesta peli (les anteriors), ara que l'has explicat Marc, hem sona. Pero tinc una capacitat brutal per recordar la trama i no el titol de la pelicula. Que hi farem :-(.

    Jo no vindré tampoc, ahir vaig tindre celebració de cumple, i demà m'aixeco molt aviat... i no hem molen els vampirs.

    Quina llastima, com ara ja no treballo al Campus no puc afegir-me al preestreno.

    Per cert, que feu aquesta setmana santa?, voleu quedar un dia al cinema? el dijous que ve?, o dimecres?

    Fins aviat, chiao, chiao

    ResponElimina
  10. 22.30 a les guixetes!

    ResponElimina
  11. Eso a les 22:30!!!!! No a les 22:41'53
    ;-)

    Al final no em queda clar qui ve al cine... Serem molts o pocs????

    ResponElimina
  12. Tinc la lleugera sensació que serem los 4 fantásticos: Joe, Jeims, Gems i jo (jaja, mola llegir-ho), pq la Sandra no s'ha pronunciat encara..............
    Sandra??? eco ecooo???

    ResponElimina
  13. Vinga vaaaa
    ... quin blog "més poc actualitzat"! Les 9:00 i encara no heu ficat qui va anar al cine, si us va agradar, si va anar la Sandra (i en cas afirmatiu, quanta estona se la va passar dormint, jejeje)
    :D

    ResponElimina
  14. Mariiiiiiiiii, que últimament els divendres ningú diu res... estem tots prou cansats :P.
    Vam ser Sandra, Jaume, Joe, Jordi i jo.
    A mi em va agradar i bastant! És clar, sabia què anava a veure, i com a peli d'acció simple va estar prou be! Joe i Sandra van flipar quan van matar a la noia...... és clar, no havien vist les anteriors, TOT I QUE JO ELS HO VAIG EXPLICAR AQUÍ... aix, quin cas que em fa la gent.
    Crec que la Sandra va adormir-se 1 minut (i pq ho va dir ella... pq jo cada cop que em girava la veia desperta).
    Jordi va estar jugant amb el mobil mitja peli :P i el Jaume el tenia massa lluny i no sé com es va portar. El Joe com un senyor, no es va propassar amb mi :))), tot i que al sortir del cinema, va esplaiar-se amb un tema amb el que semblava trobar-se molt còmode que semblava dominar a la perfecció, i que ens va inquietar molt a tots: que una persona quan es crema queda reduïda al 70% del volum original, pq lo que es crema és la grasa... osti tu, quina poooor quina poooor.

    ResponElimina
  15. Jelou pipol!

    Pos vull deixar constancia per escrit que em vaig portar molt be durant tota la peli... Babejant amb la prota...

    A mi la peli no em va semblar gaire bona, amb un argument molt simple i amb bastantes incongruencies. Aixi i tot em va agradar força... Si es que jo amb poca cosa soc feliç.

    Corroboro el que explica el Marc. Ahir el Joe feia una mica de por. Com sap totes aquestes coses de com queda una persona quan la cremes???? aiiiiiix...

    ResponElimina
  16. Hay que ver como son solo por explicarles un poco la carbonización cadavérica ya se ponen nerviosos...que solo son datos estadísticos de un estudio que hice con 100 sujetos de prueba,..jejejejejejeje...

    que no que entre las practicas que hice en la carrera de farmacéutico, estuve 6 meses en el instituto de medicina legal por eso se algo de medicina forense..

    ResponElimina
  17. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  18. Uala, Joe, qué interessant :O

    Nois, gràcies per la crònica tan detallada que m'heu donat, casi em sembla haver estat allà amb vosaltres!!! Només em faltava saber la roba que portàveu i ja em faig la imatge completa, jejeje

    De la peli, reconec que la noia és moooooolt més guapa que el prota! L'argument... és el que diu el Marc, ja sabies més o menys el que havia de passar, així que...
    Tot i així, sempre ho dic, no m'agrada que les "històries d'amor" acabin malament!!! :(

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....