dimarts, 21 d’abril del 2009

Cine pel dijous? és St. Jordi, eh?

Oferta setmanal:

La Sombra del Poder (127 min): 22,15
La Lista (109 min): 22,40
Fast & Furious (107 min): 22,40

Tenia entès que ja havien estrenat una peli de la que la crítica en parla molt bé: Dejame entrar... però no la veig a la cartellera.

D'entre les de dalt, qualsevol d'elles m'està bé! així que aquesta setmana no faig de Gran Dictador i us deixo escollir, jejejeje.

Per les noies:
- La sombra del poder: amb Russell Crowe (Gladiator) i Ben Affleck (Armaggedon)
- La Lista: amb Hugh 'pecholobo' Jackman (el Lobezno dels X-men) i Ewan McGreggor (Trainspotting, Obi-wan a StarWars...)
- Fast and Furious: amb Vin 'megacaxas' Diesel (F&F 1 i xXx) i l'altre no recordo com es diu...

Ja direu!

15 comentaris:

  1. A part de St.Jordi, crec que també és el cumple del Jaumet, li estirarem les orelles?

    ResponElimina
  2. Per favor, no parleu tots a la vegada que m'estreeeesssoooo!!!

    ResponElimina
  3. nen, tranquil!!!! jajajaja. Portava des de diumenge mirant el blog, a veure qui obria el post de la setmana... i avui, apa, 3 missatges, i els 3 teus, jajajajaja

    Bé, el meu vot és que ens veiem i fins i tot que sopem junts al grec (i així fem una mica més d'acte social, donat que tenim doble celebració...). Per això, el meu vot va per la peli que fan més tard (i que no hagi vist...). Com sabeu molts, ja he tingut el plaer de veure al Diesel i al Walker (Marc, és diu Walker!!) així que, ineludiblement, només em queda una de les tres pelis proposades:

    LA LISTA ... 1 vot

    ResponElimina
  4. Hola companys de fatigues cinefiles!

    La idea de la Mari de quedar al grecem sembla molt bona, aixi que la secundo amb alegria.

    Respecte a la peli a veure aquesta setmana seré diplomatic i voto per la peli que volen veure la Sandra i la Susana de cert tío catxes...

    Ja sabeu que tinc poca personalitat ;-)

    AVIS IMPORTANT!!!!!!!!

    PER CELEBRAR ELS CUMPLES DE LA TXELL I MEU ESTEU TOTS CONVIDATS A SOPAR A CASA MEVA EL DISSABTE!!!!

    Es imprescindible vestit de gala.

    ResponElimina
  5. ein? on? la Sandra i la Suvi no han dit res?
    Per tio catxes s'enten el Jackman o el Diesel?

    Weeeeeeeeeeeeeee, sopar a cal jaumet? tratge de gala = bermudes amb mitjons negres i xancles? i és clar, una pajarita sobre la camisa hawaiana :)

    apali!!!

    PD: Ehhhhhh, com no us poseu d'acord amb la peli una setmana que us deixo triar n'hi ha per matar-vos!!! a veure si hauré d'acabar escollint jo...... :P

    ResponElimina
  6. Per tio catxes s'enten Jackman.... tot i que tens rao en plantejar el dubte perque el Diesel está bastant més "inflat". Però vaja, si no m'equivoco, penso que les noies estaven més en la línia del Hugh 'pecholobo' Jackman
    :P

    ResponElimina
  7. Yo me apunto a cenar en el griego y a la peli que la democracia imponga jeje......

    ResponElimina
  8. Holaaaaaaa,
    Aix m'he posat tan nerviosa al llegir que hi ha una peli del Jackman que no m'entrava la contrasenya.

    Per fi estic per aqui, jeje. Doncs evidentment jo voto per LA LISTA (donde salga mi amigo Jackman que se quite lo demás. No voy a seguir que ya me pongo tonta).

    La celebració del grec hem fa molta ilu, i més que tinc angles i no se si podré fer una passejada per la rambla i veure flors i llibres (com abans, hummm).

    Altre moment que espero amb impaciencia és la celebració del cumple del Jaume i Txell; i us haig de dir que és TRIPLE CELEBRACIÓ !! ja que fa un any ens vam conèixer en Joan i jo (ara és quan en Jaume està escupint, ecs, ecs; això sona a enamoramiento empalagoso, jajaja).

    Bé, doncs jo m'apunto a la celebració del Jaume en dijous, que serà el seu dia i només per ell.

    Chiao, chusi

    ResponElimina
  9. Acabo de llegir 3 crítiques sobre La Lista, i no la deixen gaire bé.......
    Encara hi som a temps de reaccionar, eh? :P

    ResponElimina
  10. Hole!
    bé 1r q tot felicitats al jaume q ja és el seu cumple! x molts anys!!!
    I en 2n lloc m'ha semblat llegir molt xò no m'ha kdat gens clar qui vindrà al sopar. La Suvi sembla q sí, al Marc ja el contava, al jaume i jo x decomptat xò als altres com ho teniu?
    Això q no rebem els missatges de correu electrònic sembla q sigui una mica impersonal ...
    Bé Jaume s'ha deixat de dir q aquest cop quan acabem de sopar no hi ha jocs de taula, sinó ballaruca, no la típica festa de poble, això ja ho farem d'aquí a 50 anys a la llar de jubilats, sinó sortir x Tarragona a Higlands o algun lloc d'aquests.
    Txell

    ResponElimina
  11. Hola,
    No hem queda clar, llavors anem a sopar a casa Jaume i despres anem a ballar a Tarragona, oi?

    Per mi perfecte!, ja hem posaré plana per poder ballar tota la nit. I arrastraré al Joan (ja li obligaré a fer la "siesta", jajaja)

    Compteu amb mi i Joan.

    Fins la nit!

    ResponElimina
  12. Pels que avui no anem al sopar, a les 22,30 a les guixetes, que la peli comença a les 22,40.

    ResponElimina
  13. Pels que avui SI anem a sopar a les 21:30 davant del grec!!!! Que la peli es a les 22,40 i necesitem una mica de temps perque som sociables, no com altres...

    ResponElimina
  14. Quins grans girs argumentals:
    - comença sent una peli rollo eròtica
    - continua sent un thriller
    - i acaba sent ciència ficció.

    Pozí, ciència ficció: surten carregats de diners d'un banc que deu estar ple de sensors i detectors de metalls (bueno, al ser Espanya potser no :P) i al cap d'uns segons es treu un pistolon de la butxaca (?!?!?)........ i més sci-fi (fregant la màgia), un pistolon com aquell, faria que la americana 'agafés forma', però la portava impol·luta i tope ben encaixada. En fi...

    ResponElimina
  15. Podria haver estat pitjor!
    Al menys no surt per La Castellana cap siscents "de veritat", 4Cavalls, i clàssics d'aquest estil circulant!!!!
    Jo m'esperava una peli encara més dolenta... bé, es cert que no dona gaires sorpreses i que tot es veu venir, però va estar entretinguda per lo llarga que va ser.
    Ho sento noies, per lo poc que vam gaudir del "pecholobo al descubierto"... ens haurem d'esperar al 30 d'abril :D

    PD. ja us ho vaig dir, però malhauradament confirmo la meva NO assistència al triple aniversari :( Que ho passeu molt bé I BALLEU MOOOOOOLT.

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....