dilluns, 27 d’abril del 2009

Cine x abans del pont

Hoooooolas!!

Després d'un finde de celebracions i abans del pont, tenim uns dies... que podríem aprofitar per anar al cine :)

Alguns marxem fora pel pont (Txell i jo) i altres van de concert (Gerard) el dijous... de manera que vam pensar en avançar-ho. El dimarts hi ha Champions, així que o bé hi anem avui dilluns (massa 'fort') o bé o deixem per dimecres.
La dels X-men l'estrenen el dia 30, així que l'haurem de deixar per la següent setmana.

Les opcions són:
- The international (119 min): 22,40
- La sombra del poder (127 min): 22,15
- Fast & Furious (107 min): 22,40

PD1: Faig la proposta, però potser em raji a última hora... ja que marxem dijous pel matí, i haurem de tenir les maletes fetes, etc...

PD2: Per no robar protagonisme als homenatjats del dissabte, no ho vaig dir, però el dissabte també va ser el meu Sant :) (amb lo que la celebració seria cuádruple: Cumple Txell, cumple Jaume, aniversari Joan-Suvi i St.Marc :P), així que 'si voleu' em podeu felicitar, jejejeje.

12 comentaris:

  1. Ostres nen!!!! Haver-ho dit, ni que fos fluixet!!! No veus que haurien ficat 4 palillus de xocolata al pastís!!?
    Felicitats, encara que sigui tard!

    I del cine, demà penso algo que ara tinc molta son encara arrossegada del cap de setmana :)

    ResponElimina
  2. OOOOOOeeeeee!!!!!!

    Cine X abans del pont????!!!!

    Cine equis abans del pont?????!!!!!

    Anem a veure cine X?????? Ja ja ja!!!

    Sant Marc???? I qui vols que celebri aixo???

    Sobre la peli... Qualsevol m'esta be.

    Marc, a veure si t'expliques una mica miyó!!!!

    ResponElimina
  3. tu que ets de mente susia susia susia sabia que captaries el missatge xifrat :P

    Pos no, va a ser que no anirem a veure una peli X (amb majúscula) :)

    Jo per si de cas no votaré, pq no sé si em donarà temps de venir...

    ResponElimina
  4. ja esta? i no hi mes chicha?

    Abans de tot Felicitats Marc!! i que ho passeu molt bé aquest pont. On aneu que no vols perdre hores de son?

    Per ara no voto que no se de que van.

    Per altra part, la peli X ja la vam veure la setmana passada, que molts estaven alborotats amb el sexe de la peli.

    Jo miro el bloc demà, que aquesta setmana tinc molta feina i mira a quines hores miro el bloc, zo,zo,zo,z, z, z ... bona nit

    ResponElimina
  5. Definitivament avui no vinc...
    Ens veiem d'aquí uns dies!
    A Lanzarote Suvi!

    ResponElimina
  6. Jolín alguns, com s'ho passen !!!!!

    Bé, algú confirma assistència?? Imagino que sí, però estaria bé saber-ho...

    ResponElimina
  7. Si al final hi aneu, aviseu al Gerard!!! que ell no mira el blog.

    I si em teniu una mica en estima :P, no aneu a veure The International... que m'agradaria veure-la (tot i que la setmana vinent ja faran X-men, i no sé com anirà :P).

    Àpali!

    ResponElimina
  8. Home, jo voto per la de La Sombre del Poder.
    ...i aquesta tarda poc temps tinc de tornar-me a connectar, així que si algú m'ha de dir algo... al mòbil.

    ResponElimina
  9. Muts i a la gàbia! Esteu tots de pont eh....
    sabeu que, pensem ja en la setmana que ve, que ho tenim més clar, no noies???????

    Tanmateix, el que diuen "por ahi", no és gaire bó... caldrà veure per nosaltres mateixos si aquests crítics tenen raó, o simplement és enveja a pecholobo-Hugh :)

    Crítica de Lobezno:

    "El guión, una especie de masilla tapa-agujeros se hunde miserablemente minuto a minuto por su inconsistencia y banalidad incapaz de generar una intriga que fluya, que aumente, que progrese in crescendo y explote arrebatadoramente en el clímax final."

    ResponElimina
  10. Igualment suposo que caldrà anar-la a veure, no?

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....