diumenge, 5 d’abril del 2009

Monstruos VS Aliens en 3D

Hooooola!!!

Fent un canvi en els nostres horaris habituals, hem consensuat, de forma excepcional, una anada al cine aquest dimarts, aprofitant que Maria Fragoso està aquí, i que Joe i Sandra encara no marxen (dijous no hi són, si ho he entès bé).

La peli triada és la primera emesa amb el nou sistema 3D que hem vist mai, Monstruos VS Aliens, a les gavarres.

Horaris: 20.30 o 22.40.

Suposo que millor les 22.40, no?

apa, ja direu alguna cosa!

10 comentaris:

  1. JO NO ME LA PERDO!!!
    Ara, necessito que confirmem segur quina és la sessió (assegureu-se que la sessió triada és la que fan en 3D eh!!)
    :*

    ResponElimina
  2. Nos vamos a ver la Semana Santa de Sevilla, Marc! La única vez que he visto una peli en 3D fue la última de Fredy Cruger. Madre mia, yo me voy a acojonar con los monstruos y aliens saliendo de la pantalla, jejeje...pero promete ser divertido.

    Besos!

    ResponElimina
  3. Mari, l'horari està confirmat d'acord amb la info de la web mirada ahir per la nit (a la sessió 3D).
    Sandra, que la peli esta es de dibujos, de Pixar o Disney o similar :) y no va a dar miedooooo!! uuuuhhhh!

    ResponElimina
  4. Jajajajaja, vale...ya he visto el trailer, es en la que sale la masa gelatinosa azul. Pensaba que era una de miedo!!!;)

    ResponElimina
  5. Si quieres miedo sólo habrá que pinchar un poco a Joe con algún tema escabroso, jejeje

    ResponElimina
  6. Bueno, avui es el dia del cine!!!

    Podriem quedar a les 21:45 al Grec y fer un soparet informal prepeli i tambe comprar les entrades mes aviat per evitar sustos...

    Que us sembla la proposta?? Us apunteu???

    ResponElimina
  7. Marc, igual tengo un par de historias que te llenarían de terror, pero mejor no las cuento por que luego tendría que deshacerme de ti juajajajaja, juajajaja (risa de terror)..... jejejeje

    Jaume: me apunto a la propuesta

    ResponElimina
  8. Yo también me apunto al griego ;)

    ResponElimina
  9. Eso si era un pedazo de mariposón!

    ResponElimina
  10. Estuvo bien por la curiosidad del 3D, pero con esos precios no se puede ir al cine todas las semanas... a esta peli asistimos... Mari, Maria, Sandra, Jaume, Joe y Marc....creo que no me quedo nadie...:)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....