dilluns, 20 de juliol del 2009

Aquesta setmana cal votar!!! ;-)

Bé, aquesta setmana és de les que, al meu parer... "no está clar".

Hi ha un parell d'acció/thriller:

MÁS ALLÁ DE LA DUDA (22:40) 85 min.
PAINTBALL (22:40) 90 min.

i unes quantes comèdies romàntiques:

HÁBLAME DE AMOR (22:40) 109'
LA PROPOSICIÓN (22:40) 108 '

Tanmateix... el meu vot va pel cinema espanyol, ja que últimament utilitzem el "cinema alternatiu" com a cinexcusa :D

PAGAFANTAS (22:15) 80 min. Comèdia... i a Vila-seca, enlloc de a les Gavarres.

Apa, proposta feta ;)

13 comentaris:

  1. Gerard i jo no hi som aquesta setmana, que anem a la Euskal Party, com els darrers anys.
    Així que jo voto per Hablame de Amor xD

    Que us provi la setmaneta!!

    ResponElimina
  2. Holaaaa!

    Pues yo voto por la comedia española (Pagafantas)...espero que sea graciosa. Marc, Gerard...pasadlo bien por la Euskal Party.

    Besos!

    ResponElimina
  3. Hola!

    La de Pagafantas pot estar be, no em desagrada la idea. Una altra comedia romanticona que m'han dit que esta be es la de la Sandra Bullock, La Proposicion.

    Aquesta setmana la cosa va d'amors ;-)

    ResponElimina
  4. Si llegim entre línies (bé, amb el Marc no cal perque el tio és bastant clar, jejeje) ens "deixa" veure la de Hablame de Amor, que no li deu anar gaire, i potser la de La Proposición si que li fa "tilín".
    No sé quin panorama tenim per la setmana que ve, però per si de cas, jo continuo votant el pagacolas ese i deixo a la recàmara la de la Bullock.

    Buenu, ja direu que us sembla!

    ResponElimina
  5. Maaaaaari, ets un lince!!! ;)
    M'has llegit correctíssimament, hehe.
    No sé si hi haurà estrenes de cara a la setmana vinent, però de les que hi ha ara mateix, potser la de la bullock és la que més em tira (a part de Harry Potter que no la vaig poder anar a veure, i de fet, la Txell també vindria, si algú més l'anés a veure).
    Fins ara!!

    ResponElimina
  6. Doncs com estic en ratxa.... llenço la pedra i amago la mà:

    Sr. Anònimo, què estàs, a l'Euskal Party, que no dius res aquesta setmana ??!!
    :P

    ResponElimina
  7. Per les converses telefòniques de rerafons... us comento als cinexcusadictes virtuals que : HABEMUS CONSENSUS

    Anirem a veure el Pagafantas i, per si es connecta algun despistat d'ultima hora (em refereixo "algun altre despistat" a part dels que no es llegeixen el primer post SENCER), el punt de trobada es el SOLCINA CENTER, és a dir el cinema Oscar del centre comercial de Vila-seca, cap a les 22:10

    ResponElimina
  8. Quin peliculón!!!!!
    En serio, m'he fet un fart de riure...!!!
    Vaaaale, la història no te un final "definit", per dir-ho d'alguna manera, però jo em vaig passar els 80 minuts rient :D

    "Los miércoles son los nuevos viernes"
    "El abrazo del Koala"
    ... y "El ataque de la Cobra"

    jajajajaja, això quedarà per sempre.

    Ah. Assistència: Jaume i el seu "harén" -Sandra, Angeles i Mari-
    ;)

    ResponElimina
  9. - El Movimiento cobra
    - El abrazo del Koala
    - El abrazo del Koala ampliado (con palmaditas en la espalda)
    - La postura del Lémur

    Me n'oblido d'alguna????

    Ja ja ja!!! Quin fart de riure amb la peli aquesta. M'ho vaig passar pipa. Em va fallar una mica el final, pero se li pot perdonar.

    Per cert, algunes escenes... reales como la vida misma... Hi havia moments que em sentia identificat amb el prota... Por todos los dioses!!! Soc un pagafantas!!!! :-P

    Lu miyó del cine: La companyia
    Lu pitjor: Els seients, una mica durs per al meu gust.

    Ah!!!! La Sandrita no es va adormir! Un altre punt a favor de la peli aquesta.

    ResponElimina
  10. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  11. Ah Si!!! La frase era:

    "Si los miercoles son los nuevos viernes y los jueves son los nuevos sabados, entonces los sabados que son??"

    Ja ja ja!!!

    Mari forever!!

    ResponElimina
  12. Gràciessssss Jaume!!!!
    sabia que em deixava coses :O
    "La postura del Lémur", jajajajajaja, boníssim!!

    JFE too ;)

    ResponElimina
  13. leñe, pos deu ser que està bé i tot la peli... :)
    Buenu, celebro que us agradés!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....