dimarts, 28 de juliol del 2009

cine? nusepas!

Huools!

Gent, aquesta setmana tampoc sé si podré venir al cinema... el més probable sigui que no ja que segurament aniré a port aventura amb mons cosins.
En tot cas, plantejo opcions (tampoc hi ha gaire cosa, sense comptar el que ja hem vist):

- Asalto al tren Pelham 1-2-3 (107 min): 22.15
- La Proposición (108 min): 22.40
- Imago Mortis (103 min): 22.40

Ja us concretaré si jo puc o no venir.
Vosaltres decidiu el que vulgueu (incloeu les altres opcions de la cartellera si us agraden) i si pugués, m'adaptaria.

fins ara!!

--
marc civit

2 comentaris:

  1. Hola! Bé, amb el començament oficial de l'estiu... em fa l'efecte que el nivell d'activitat general del blog anirà decreixent fins a l'extinció total :( uix, que derrotista estic aquesta nit!!!
    Doncs al menys el Jaume i jo anirem al cine segurs (això vas dir, no? Com era: JFE?)

    Aquest matí també havia mirat la cartellera... i de fet la cosa és més o menys el que dius tu, Marc. La meva votació és la següent:

    -Asalto al tren: 0 points
    -Imago Mortis: 1 point (aquesta la vull veure, però no sé si aquesta setmana, per això li dono un puntet...)
    -La Proposición: 2 points

    ResponElimina
  2. He publicat un nou post amb una proposta alternativa... Ens veiem en el nou fil!!!

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....