dilluns, 13 de juliol del 2009

Harry Potter y el Misterio del Príncipe per dijuevs?

Huoles!

Crec que aquesta setmana també hi haurà bastanta unanimitat... Han estrenat la nova del Jarri Potter.

La peli dura 153 minuts!!! (o sigui, 2h30). Com suposo que la VOS no la voldreu veure, indico només les dues sessions 'de nit':

HP en català a les 22,00 (acabarà a les 00,30).
HP en castellà a les 22,30 (acabarà a la 01,00).

Jo proposaré sempre la que acabi abans, així que en aquest cas és la versió catalana... Ja direu!

22 comentaris:

  1. Auuuuuuuuuuuuga!! Auuuuuuuuuuuga!!
    Intruso en el perímetro!!

    A veure si seràs tu, RF, el dissimulat Sr. Anónimo... xD
    Si realment ho ets, t'ho has currat B), i sinó, pos com als iogurts, sigue buscando :/

    ResponElimina
  2. Lonely, I'm so lonely
    I have nobody to call my own
    I am so lonely, I'm so lonely
    I have nobody to call my own
    I am so lonely

    ResponElimina
  3. Aix Marc... M'imagino l'escena... Tu en un acantilat, sol, amb una posta de sol al fons i cantant la cançó...

    De película...

    :-)

    ResponElimina
  4. I parlant de pelis...

    Ostres!!! Doncs jo pensaba que aquesta peli l'estrenaven el divendres.

    Jo la veritat em decidiría tambe per la primera opcio, pero estic segur que si anem a veure la peli en catala la Sandra i el Joe no vindran... Per tant i com a decisió diplomàtica em decantare per la versio castellana.

    ResponElimina
  5. Buenu Jaume, no avancis aconteixements!
    Que es passin pel blog i que deixin la seva opinió... igual que tota la resta que encara no ha dit res!!!
    Una peli tan llarga a mi em fa molt de pal anar-la a veure tan tard...... l'endemà no valc per res (i mitja hora més o menys de son es nota :P).
    Wenu, ja direu!

    Per cert, crec que el dimecres és estrena mundial... per això l'enganxem el dijous ;)

    PD: i si català o castellà ha de ser motiu per no anar a veure una peli...... anem malament :(

    ResponElimina
  6. Señor Anonimo15/7/09 9:55

    Pelicula de la minsa saga, para ver con la familia y poco mas. Salu2 cinexcusadictos

    ResponElimina
  7. Espera... 'minsa saga'?? esta es la 6a peli sobre el mago............. xD

    ResponElimina
  8. A vé, ya sé que vengo de Sevilla y no me entero de ná... pero llego aquí, y zas, mazazo de peli (lo siento, pero el potter y yo, como que no... no he visto ninguna de las anteriores!!!)

    Y encima... de qué va eso de RF? La verdad es que no pillo una ¿?¿?
    ¿A cuento de qué comentario viene? ¿Quién es RF? ¿Quien es el Sr. Anónimo?

    aix... amb lo bé que estava jo a Sevilla, jajajaja

    "¡Libros!¡Inteligencia! Hay cosas mucho más importantes, amistad y valentia..."
    (Harry Potter y la Piedra Filosofal)

    ResponElimina
  9. Mari, no t'agobiis, no coneixeu RF... (vaja, això crec). De tant en tant es deixa caure per aquí, i ara ja no sé si l'anònim és ell o no......
    Així què, no t'animaràs?
    En tot cas, si veieu al Joe i la Sandra, digueu-los que escriguin algo al blog, que el tenen oblidat..... i volem saber les seves preferències de cara a demà! (i dels demés que no han dit res també).

    I si no hi ha quorum, me'n vaig a patinar, que demà dijous (vaja, avui) hi ha ruta X-trem...

    ResponElimina
  10. hey.. chic@s yo ando un pelin liado y por ello no he podido entrar al blog. La verdad es que a mi el tal Harry tampoco me llama mucho y con todo lo que tarda pues mejor no me apunto. Que vaya bien, ya me contaran..

    saludos

    Joe

    ResponElimina
  11. Doncs qualsevol altra setmana, faria proposta alternativa... tot i que no hi ha gaire on escollir, tot s'ha de dir, perque hi ha poca cosa, i el que hauria votat ho fan massa aviat (el Pagafantas, jajajaa, que al menos Sandra me hubiera apoyado en ver una española!!!)

    Però, nens, aquesta setmana tinc que dir que no. Tot just acabo de tornar d'unes mini-vacances, i el finde que m'he preparat tot just el començo demà divendres... i serà ben "mogudet", així que millor reservo energies, i a la meva set cinèfila, ja li donarè de beure la setmana vinent.

    Petonets a tots!!!

    ResponElimina
  12. Hola Pipol!!!

    Sembla que aquesta setmana hi ha crisi d'asistents (la qual cosa em sap molt de greu).

    Fa una estona he parlat amb la Sandra i tampoc li va be quedar per anar al Cine perque el divendres te metge a les 8 del mati.

    La Suvi marxa a Paris aquesta tarda, aixi que tampoc podra venir.

    Aixi que de moment som el Marc i Jo. Anem a la sessio de les 10??? Quedem deu minutets abans com sempre.

    Marc, el Sergi va dir que si anavem a veure en Jarri ell tambe s'apuntaria. En saps alguna cosa???

    I del Gerard???

    Lonely, I'm so lonely in the movies
    I have nobody to call my own
    I am so lonely, I'm so lonely
    I have nobody to call my own
    I am so lonely

    ResponElimina
  13. No sé res del Gerard... el trucaré al migdia.
    El Sergi crec recordar que va dir que vindria... però tampoc sé res d'ell.

    Sé que la Txell la vol veure, però avui no pot. Així que, donada la falta d'assistència, si la voleu deixar per la setmana vinent ella podria venir, i la Sandra potser també.
    De totes maneres, me huelo que la crisis d'assitència és per la poca motivació que genera la peli més que per impediments reals.

    Com a alternativa es podria veure la comedia La Proposción a les 22.40 (108 minuts) amb la Sandra Bullock i en Ryan Reynolds. Jo no asseguro res..............

    A veure si algú més diu algo.

    ResponElimina
  14. Molt em temo que si deixem el Jarri per la setmana vinent ens tornara a passar el mateix, de totes maneres a mi l'alternativa que proposes tambe em sembla be.

    ResponElimina
  15. Jo la deixaria per la vinent, la del Harri... més que res pq tampoc veig especial interès a veure-la avui, i la setmana vinent la Txell vindria (suposo), i potser els que demà tenen coses a fer també s'hi animarien.

    Ara que ho penso... potser serà posar-los en un compromís, i hauran de buscar una altra excusa per no venir, jajajajajjaa.

    Oooooooops, la setmana que ve Gerard i jo no hi som.................. guenu, segur que aquesta peli aguanta almenys un mes en cartellera.

    ResponElimina
  16. Bones,
    ja sé q no se'm veu gaire el pèl xl cine, pq entre la salseta i q no vaig x anar sinó quan alguna peli em crida l'atenció, bé doncs la del Harry Potter sí q m'agradaria veure-la, o sigui q si no esteu del tot decidits i la voleu deixar per una altra setmana, doncs m'apuntaria, de totes formes aneu a veure la que veieu, q vagi bé.
    Txell

    ResponElimina
  17. Hola a todos¡

    Yo el viernes tengo que madrugar para ir al médico y la peli no me llama tanto como para hacer el sacrificio. Nos vemos la semana que viene

    Besos!!

    ResponElimina
  18. Jaume (a aquestes hores no crec que ningú més llegeixi el blog), si llegeixes això, deixem HP per un altre dia...
    Si convé anem a veure la Proposición a les 22.40, a les guixetes a les 22.30. Ja et trucaré per confirmar si vinc o no... que no tinc la tarda clara avui...

    ResponElimina
  19. Qué va passar? Algun cinexcusadicte ahir a la nit per les Gavarres???

    ResponElimina
  20. Crec que hi van anar Jaume + Gerard + Sergi. A mi em van arribar els cosins de Suècia i se'm van instal·lar a casa... amb lo qual no hi vaig poder anar.

    Els que la vau veure, va estar bé?

    ResponElimina
  21. Doncs si, vam anar al cine el Sergi, el Gerard i jo mateix, vaja, els que no fallem mai :-P

    La peli va estar be, fins i tot m'atreviria a dir molt be. Tampoc dire gran cosa mes perque imagino que en Marc l'acabara veient i no es plan xafar-li la peli.

    Es potser amb diferencia la peli mes fosca i tenebrosa de la saga, molt allunyada de les dues primeres, terriblement infantils.

    Tambe xoca l'estructura de la peli. Les anteriors tenien un principi i un final ben definits, amb un alt grau d'independencia argumental. Aquesta peli no comença i acaba amb el curs,argumentalment es totalment oberta, el final sembla donar pas a la propera peli...

    Tambe m'ha xocat el rol tant secundari que prenen en aquesta peli els dos amics (l'Ermionne i en Ronn), que no tenen un paper tant trascendent en el desenvolupament de la historia.

    Ah! Que guapa s'ha tornat l'Ermionne

    :-)

    ResponElimina
  22. De fet, l'anterior peli em va decebre molt... també deien que era la més fosca de la saga (i pels que han llegit els llibres, diuen que cada llibre és més fosc que l'anterior, així que a cada peli diran el mateix :P), i em va semblar una mica cursi.....
    En fi, quan pugui la miraré, però espero que millori lo anterior (les primeres eren infantils, però ja ens les presentaven com això, una peli infantil, però les darreres havien de ser més adultes, i no resultaven així, amb la conseqüent decepció).

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....