dijous, 30 de juliol del 2009

REVOLUCIÓ!!!!!!



El mateix que quan ets Gran Escoria al Dalmuti i et toquen els dos comodins...

:-)

Aixo es el que hem fet el Gerard i jo aquesta nit passada. Treure els nostres comodins i fer fora al Ex gran Dalmuti Marc.

Llencem una proposta alternativa, ja que les opcions que ha exposades pel "Capitan Aranya Marc" no ens agraden gaire (i algunes ja les hem vist)

UP!!!

A les 22:00h Castellà
A les 22:30h Català
A les 22:45h 3D

Jo per horari i per deferencia a la Sandra escolliria la sessió de les 22:00h

La veritat es que no era una peli que em cridés molt l'atenció, pero la veritat es que la crítica en parla molt i molt be i potser se li tindria que donar una oportunitat...

Que us sembla????

Mari!!! Abandona el lado oscuro!!! Vine al nostru bandu! (Ja saps... JFE)

Per cert... la meva obscura sensació és que el Marc proposa bodrios de pelis sempre que ell no pot anar al cine... ;-)


7 comentaris:

  1. ... no quisiera que me etiquetaran de "chaquetera"... pero si ha habido un abordaje en toda regla, o me hundo con el barco, o me uno a la nueva tripulación :)

    La peli... pse, no pensava que aquesta arribés a ser una de les nostres candidates, però si és cert que en diuen alguna cosa bona, podem anar a comprovar-ho. A més, a mi només em calia companyia... la sala, en realitat, no m'importava tant ;)

    Total, que ens veiem a guixetes una mica abans de les 22, ok?

    ResponElimina
  2. Por cierto.... El Sr. Anónimo nos ha abandonado??
    :((

    ResponElimina
  3. Si finalment no heu vist UP, us demano sisplau que no seguiu llegint. Si l'heu vista, casi que millor que tampoc seguiu llegint :P

    1) Vaig fer la proposta dilluns o dimarts quan, encara no habien estrenat UP i, ni tant sols sabia que l'estrenaven dimecres.
    2) Ja he avisat que el més probable és que no pogués venir avui.
    3) Sincerament, estic emprenyat que hagiu anat a veure aquesta, UP. Ni tant sols n'haviem parlat cap dia, però igual que alguns de vosaltres, A DIARI llegeixo blogs de cine, i li tenia moltes ganes a aquesta peli. Donava per fet que alguns ja coneixieu les meves preferències i gustos...
    4) Avui he estat tot el dia fora (ara mateix arribo a casa), aprofitant els 2 últims dies amb mons cosins (que viuen a Suècia i ens veiem només un cop l'any), per això no he vist la proposta d'avui dijous i no l'he pogut contestar fins que ha estat massa tard. O almenys massa tard per a mi, que em quedo sense veure la peli.
    5) Serà que cada setmana no postejo obrint fils, proposant pelis, i intentant crear ambient. De que collons serveix?

    Espero que almenys la disfruteu.
    Salut

    PD: em sap greu pel to del missatge... disculpeu-me si algú es sent ofès, però volia fer-vos saber del meu malestar amb aquesta decisió sobtada (i només tinc una trucada del Gerard per la nit per avisar-me de que anàveu a veure aquesta... serà que no hem trucat infinintat de vegades per altres qüestions). En fi, paro pq diré masses coses i massa mal dites.
    Sorry de nou.

    ResponElimina
  4. :O
    Marc, no sabia que tinguéssis tantes ganes de veuer-la...

    De totes maneres, suposo que no et serà dificil trobar algú altre que t'acompanyi... la peli tot just l'acaben de ficar en cartellera i durarà. No te la pots perdre. Jo no n'havia llegit res (i pensava que seria... pse, fluixeta) i la veritat és que m'ha sorprés molt favorablement.

    Així que aprofita qualsevol dia que puguis i ves a veure-la. A la resta, de vegades, també ens toca fer sessions "dobles" algunes setmanes per no perdre'ns alguna peli que ens agrada.

    Avui ens hem juntat 6 cinexcusadictes, i ens hem deixat un dels "asidus", per coses de la vida, però espero que per la propera estem TOTS.

    ResponElimina
  5. Marc!!!

    Mea culpa!!!

    Em sap molt de greu que estiguis dolgut,i la veritat es que crec que amb raó.

    De totes maneres, en certa manera, m'alegro de la teva reacció, vol dir que t'importa el que fem i t'importa anar al cine amb nosaltres. TIU!!! Ens estimes!!!

    Nosaltres també a tu.

    Vols que anem veure UP! plegats? La veritate es que no em sabrà greu repetir. Fins i tot la podriem veure en 3D!!

    No t'enfadis amb nosaltres i espero que continuis fents les habituals propostes de la setmana, ja saps que si el Gran Dictador no posa ordre el caos es fa l'amo del lugar...

    Una abraçada!!

    PD: jolin Mari!!! Tu si que ets rapida... No hi ha manera d'avançar-te

    ResponElimina
  6. Bon dia gent :)

    Per suposat que no estic emprenyat (ara) :P (potser una mica 'tocat'), però ahir la nit em va agafar el calenton. De fet, tal i com em vaig posar al llit vaig dir que l'endemà quan m'aixequés esborraria el missatge, suposant que no l'haurieu llegit, però veig que en arribar del cine vau passar directament pel blog :).

    No és per fer pena, però fa anys que només vaig al cine amb vosaltres... a les altres amistats això no els va. Així que ja veurem què faig... però el que està clar és que no es tracta només de veure la peli, sinó de veure-la amb vosaltres i i comentar-la després. Això no té preu ;).

    Vinga bon finde!

    PD: de totes maneres, i com a crítica constructiva, només proposar de fer qualsevol proposta amb una mica d'antelació (dilluns/dimarts a molt apurar dimecres) pq hi hagi una mica de marge... i si veiem que algú dels que SEMPRE està ON i actiu (com per exemple Mari, Jaume o jo) no diu res, mirem de trucar-lo... que no costa gaire :).

    ResponElimina
  7. Oido cocina ;)

    nota: això de que "comentar la peli després amb la colla no te preu..." és veritat. Ahir haguèssim pagat per fer callar el Gerard, jajajaja (t'ho dic amb carinyo, quasquas)

    Bon cap de setmana!!!
    :*

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....