divendres, 6 de novembre del 2009

Aquest dijous SI!!!

celda-211.jpg   pandorum-poster.jpg

Ei coleguis!

M'avanço una mica, però si no me huelo que ho farà la Mari, hehehe xD

Aquesta setmana SI, SI, SI. I gairebé per partida doble hi podríem anar, doncs hi ha algunes estrenes que pinten força bé:

- Celda 211 (109 min): 22.40
- Pandorum (103 min): 22.40

Inlcús podríem anar a veure The Box (114 min) a les 22.40, però crec que no està a l'alçada de les anteriors.

Apa, ja direu. A mi qualsevol de les 2 m'està bé!

19 comentaris:

  1. Seré breu... Aquest cop.

    Jo voto per Pandorum.

    Jeims Dixit

    ResponElimina
  2. Pues yo por celda 211. Me parece que la de Pandorum es de las que no me gustan y no veo nunca... ¿No vimos el trailer el otro dia y es de esas de medio terror moderno y demás?

    ResponElimina
  3. Yoli again6/11/09 23:30

    I per cert, Marc, la de The Box és la de Cameron Diaz? He llegit una critica dolenta i una bona, d'aquesta pel·lícula, però no em crida gaire. De 211, l'atractiu és Lluís Tosar, of course, tot i que no sé si ha rebut bones crítiques o no...

    ResponElimina
  4. Sí, The Box és la que surt la Cameron Díaz, el James Marsden (el cíclope dels X-men) i el Frank Languela (crec que es diu). No em crida gaire, i lo que he llegit tampoc és per tirar coets.
    Sobre les altres dues, no tinc especial predilecció per una o altra... o dit d'una altra manera, tinc predilecció per les dues en el mateix grau xDD, així que m'és absolutament igual.
    Potser inconscientment he posat primer la foto i horari de Celda 211... hehe, però m'és indiferent.

    ResponElimina
  5. Hola a todos!

    Yo voto por la Celda 211, quiero ver la actuación de Luis Tosar. Tampoco creo que hay tenido que hacer muchos esfuerzos para parecer convincentemente malo ;P

    Saludos!

    ResponElimina
  6. más información para los indecisos: crítica de LaVAnguardia:
    -Pandorum es de los mismos realizadores que Resident Evil y temática similar, con estética de videojuego, entretenida. 1 estrella. Pero Mr. Jeims dice que él ha leído varias críticas, y que son dispares y algunas la dejan bien. Con este tipo de películas suele pasar eso...
    -Celda 211: drama carcelario. Gran papel de Tosar, que eclipsa al resto. Tres estrellas.
    -The box: basada en un relato de Richard Matheson, del que ya se hizo un capítulo en The Twilight Zone. Le dan dos estrellas, pero critican que es demasiado larga y que la 2ª mitad pierde fuelle.

    Después de esta información y de lo que ya había dicho antes, aceptaria tanto la celda como el Pandorum. Cada una tiene su interés!

    A ver si los demás se definen!

    ResponElimina
  7. Yo voto por la Celda 211, que por una vez que podemos ver una española :p

    ResponElimina
  8. Paco, me has leido el pensamiento :)

    ResponElimina
  9. Eeiii, només per mantenir això vivito i coleando, dir que suposo que es confirma que la peli escollida és Celda 211.

    Així doncs, aquest dijuevs ens veiem a les guixetes a les 22.30.

    hmmm la Suvi no ha dit res...

    ResponElimina
  10. Doncs s'apropa dijous!!!! tenim poc moviment pel blog però aquesta vegada, sigui perque alguns ho tenen clar, sigui per ressignació, el cas és que ens veiem a guixetes, com sempre ;)
    Suuu, que et reclamen!!

    ResponElimina
  11. La Suvi déu estar llegint els emails sobre grups musicals amagats, i no té temps pel cinema ;-)

    ResponElimina
  12. A veure, que ja m'estaven xiulant les orelles, es que esteu molt actius, Dios!! i jo no tinc temps d'intervindre,... que lastima, no sabeis lo que os perdeis.

    Bé, al grà!. A mi hem mola més Pandorum, pero seguiré els desitjos del grup,... soc democrativa i hem sacrificaré pel grup.

    Petonetssss, ... vaig a mirar la foto esa de grupos musicales, que tinc feina!. jejeje

    ResponElimina
  13. Avui és el dia!!!

    Només per crear una mica de confusió i més polèmica xDDD, Gerard vota per Pandorum, de manera que els vots estarien 3 per Pandorum (Jaume, Suvi i Gerard) contra 4 de Celda (Sandra, Paco, Mari i Yolanda). Jo vaig dir que m'era indiferent, però només per fotre una mica l'assunto, jajaja, votaré per Pandorum, així que tenim un empat a 4 vots!!!!

    o vota algú més (Joe, vendras?), o us espavileu a enviar missatges al foro per convèncer a la resta :DDD

    Viva el kaos y la anarkia!!!

    PD: sigui com sigui ambdues pelis les fan a la mateixa hora, així que res canvia :)

    22,30 a les guixetes!!!

    ResponElimina
  14. chic@s hoy no voy al cine... que vaya bien la peli... saludos

    Joe

    ResponElimina
  15. Hola compis!
    Aquesta setmana he estat bastant liat i m'ha quedat poc temps i ganes per conectar-me al blogggcccsss per poder dir i criticar (al Marc).

    De totes maneres com diu la Mari, tambe una mica per resignacio.

    Hi ha tres temes que mai m'han intressat des del punt de vista d'historia (tant de cine com de novela) i son La boxa, els toros i el tema carcelari... Per tant la peli proposada avui m'atreu ben poc, de totes maneres vindre per veure com la Sandra s'adorm en plena insurrecio carcelaria i per escoltar la teoria del Gerard explicant que la culpa de tot es de la dona de l'alcaide que ni tant sols surt a la peli...

    Fins aquesta nit a les 22:30!!!

    ResponElimina
  16. pos....
    ... Alea iacta est

    Fins aquesta nit nens i nenes ^ ^

    ResponElimina
  17. ... Va dir Juli Cesar al travessar el Rubicó...

    ResponElimina
  18. En fin, Serafín...
    ¿Al final qué vamos a ver????
    Bueno, hasta dentro de un ratito, sea lo que sea, ok?

    ResponElimina
  19. Pues por lo pelos, pero al final vimos la de la Celda.
    A mí particularmente me gustó mucho. Estas pelis asi, más "realistas", también me enganchan bastante. Realistas en el sentido de que transcurren en España, con conflictos más o menos creíbles.
    Bueno, me consta que a alguno no le gustó ná de ná.... pero para compensar ahora vendrán "tiempos mejores" para ellos, cinéfilamente hablando :P

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....