dilluns, 16 de novembre del 2009

<< 2 0 1 2 >>

2012-poster.jpg

Bueno xics i xiques, aquesta setmana la cosa està cantada, oi? i no faran falta soborns ni extorsions per triar peli, oi Mari?? xDD.

Bé, l'horari és el següent:
2012 (157 min, joeeeeer que llargaaa): 22.00

Posa que només a les 22.00 és l'edició DIGITAL, que no sé què vol dir... en horaris anteriors (4, 5.30, 7 i 8.30) és l'edició 'normal'.
A veure si ens assabentem què curolls és això del DIGITAL... que no vull que em casquin 9 euros per l'entrada :P.

Apa doncs, fins dijuevs, abans que s'acabi el món :)



5 comentaris:

  1. Jo no sé si vindré aquesta setmana. Ja confirmaré o no més endavant, vale?

    ResponElimina
  2. ueeeé, quines ganes de que arribi dijous!!!!
    Doncs sí, la peli està cantada... aquest cop em reservo les meves "armas de mujer", hehehe

    ResponElimina
  3. Pues ahi estaremos para disfrutar de un buen rato de efectos especiales :d
    Nos vemos el jueves

    ResponElimina
  4. Aquesta setmana no vindré. La peli no m'emociona i aquests dies no estic gaire fina (espero que nomès sigui cansament i no la grip!), o sigui que millor faig sofà i dormo demà a la nit, i em reservo per la setmana que ve (Zombieland?).
    Passeu-lo bé demà!

    ResponElimina
  5. Huola gent, pos els que sí que hi anem, ens trobem a les guixetes a les 21.50.

    Fins d'aquí unes horetes :)

    ResponElimina

Opina Aquí, si no eres miembro del blog por favor deja tu mensaje junto con tus datos.....